|

تحلیلی تکنیکال!

پیش‌بینی روند قیمتی ارز دیجیتال فلوکی اینو!

فلوکی

ارز دیجیتال فلوکی اینو که بازدهی نجومی به دارندگان خود داده بود حالا ۵۰ درصد زیر سقف تاریخی خود معامله می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت فلوکی اینو  با رشدی ۹ درصدی به ۰٫۰۰۰۱۶۸۱۲ دلار رسید. این ارز دیجیتال پس از رسیدن به کف ۰٫۰۰۰۱۲۲۷ دلاری در هفته گذشته حالا وارد روند صعودی شده است. این روند صعودی قیمت فلوکی را به محدوده ۰٫۰۰۰۱۷۶۰ دلاری رساند.

به گزارش شایانیوز نقل از تجارت نیوزدر حال حاضر فلوکی ۴۵ درصد بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه خود معامله می‌شود. در حال حاضر این ارز دیجیتال به دنبال شکستن مقاومت سنگین محدوده بالایی کانال نزولی در سطح ۰٫۰۰۰۱۶۹ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰ روزه خود است.

شکستن این محدوده با یک روند صعودی قدرتمند می‌تواند فلوکی را به محدوده مقاومتی ۰٫۰۰۰۲۱۷۱ دلاری برساند.

اگر فلوکلی بتواند بر این سطح غلبه کند، این میم‌کوین می‌تواند رنج مثبت ۴۴ درصدی زده و به قیمت ۰٫۰۰۰۲۳۵۰ دلاری ۱۹ نوامبر خودباز گردد.

این در حالی است که اندیکاتور مک‌دی هم روندی صعودی داشته و به تازگی خط صفر را به سمت محدوده مثبت شکسته است که نشاندهنده چشم‌انداز صعودی است.

با نگاهی به شاخص مقاومت نسبی (RSI) و واگرایی منفی آن، به نظر می‌رسد این ارز از منطقه اشباع خرید خارج شده است. با این وجود ناکامی این ارز دیجیتال در حفظ میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه می‌تواند فشار فروش را افزایش داده و قیمت فلوکی را به سطح روانی ۰٫۰۰۰۱۰ دلاری برساند. در صورت تداوم روند نزولی دو سطح حمایتی ۰٫۰۰۰۰۵۰ و ۰٫۰۰۰۰۳۷ دلاری هم در ادامه وجود دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها