|

جشن مجلل تعیین جنسیت بچه ی بهرام رادان وقتی عروسیش پیشش کم آوورد / زنش چه خاص تیپ زده

bahram-radan shayanews

بهرام رادان با مراسم ازدواجش ترکوند و حالا به تازگی خبر پدر شدنش رو منتشر کرده و جشن تعیین جنسیت بچش سر و صدا به پا کرده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهرام رادان رو میشه از اون دسته از بازیگرایی بشمار آوورد که آقا به خاطر یه جفت چشم سبزی که داره حسابی تو سینمای ایران معروف شد و در حال حاضر از پولسازترین بازیگرا بشمار میره و تو هر فیلمی که حضور داره بی برو برگرد سر و صدا میکنه و تبدیل میشه به یکی از بهترین فیلم ها مثلا حضور بهرام رادان رو توی فیلم "ابلق" اگر دیده باشید میتونید ببینید که چقدر آقا تونسته در این سال ها مهارت خودش رو توی بازیگری افزایش بده چرا که شما تو این فیلم از نگاه کردن به چشم های بهرام رادان هم نفرت پیدا میکنید وقتی شخصیت منفورش رو توی این فیلم میبینید!

البته که بهرام رادان همیشه یه رقیب داشته که از نظر جذابیت همیشه باهاش مقایسه میشده اون هم رضا گلزاره که حتی آقایون توی ازدواج هم با هم رقابت داشتن و با فاصله ی خیلی کمی از هم بساط عروسیاشون رو چیدن و آیسان شد عروس گلزرا و مینا خانوم هم شد عروس بهرام رادان ولی خب این روزا از گلزار جلوی دوربین خبری نیست چون آقا بارش رو بست و در حال حاضر داره بیزینس های مختلفش رو دنبال میکنه ولی خب قبلش هم از آقای گلزار فیلم های فاخری ندیدیم و توی این موضوع میشه یه فرق خیلی بزرگ بین گلزار و رادان قائل شد. حالا از اینا بگذریم و بریم سراغ خبرای دست اول از این روزا بهرام رادان.

بهرام رادان

بهرام رادان بابا شد و مثل عروسیش که واسه عروسش سنگ تموم گذاشت برای بچه ی تو راهشم ترکوند

این روزا تو مجازی هر چیزی میتونه شما رو معروف کنه که در این بین ازدواج و بچه دار شدن یکی از اون هاست مثلا یه بنده خدایی یهو ازدواج میکنه و بعد تو پیجش از مراسم اعیونی ازدواجش پست میذاره و اینطوری پیجش از فالوور میترکه و یا اون هایی که بچه دار میشن و در این بین جشن مفصلی برای بچه ی تو راهشون میگیرن به خاطر ریخت و پاشی که به راه میندازن توجه خیلی ها رو جلب میکنن و اینطوری باعث میشن که فالووراشون بالا بره و در نهایت معروف بشن ولی خب در این بین خیلی ها حسرت زندگی این افراد رو میخورن و این به علت زرق و برقی هست که تو چشم ملت میکنن.

اینجوری میشه که حتی تو زندگیه خیلی ها ناراحتی پیش میاد چون بعضی از خانوما زندگیه مشترکشون رو با اون ها مقایسه میکنن و بعد به همسرشون گله و شکایت میکنن و اینطوری اختلاف پیش میاد اون هم با یه پست یه آدم غریبه که شاید اصلا اون چیز که نشون میده نیست!

حالا چرا اینا رو گفتیم چون خبری از آقای بهرام رادان منتشر شده که توجه ها رو جلب کرده حالا خبر چیه چشم رنگیه سینما داره بابا میشه و بچش و خب طبیعتا نمیشه که این اتفاق تو زندگیه آقای بازیگر بدون جشن و سرور باشه و به همین دلیل بهرام رادان و زنش مینا مختاری برای بچه ی تو راهیشون جشن تعیین جنسیت گرفتن و بچه پسر بوده و خب بهشون تبریک میگیم ولی موضوعی که وجود داره این هست که این زوج عروسیشون رو بترکون گرفتن ولی برای این جشن خیلی شیک و مجلسی رفتار کردن و خبری از بریز و بپاش زیاد نبوده و اگر هم بوده این زوج زیاد پستی ازش منتشر نکردن و این خبر رو خیلی شیک اعلام کردن که خب جالبه.

بهرام رادان

بهرام رادان

مامان خوشگل، بابا خوشگل ببین بچه چی میشه

یه موضوعی که این روزا خیلی گفته میشه این هست که افرادی که عمل میکنن بچه هاشون به قبل از عملشون میرن و اینطوری معلوم میشه که قیافه ی واقعی مادر و پدر چی بوده ولی خب یه چیزی جالبه بچه ها این روزا دارن خوشگل تر میشن حتی با وجود این مادر و پدرا عملی هستن!

حالا یه سری صحبت ها در خصوص زن بهرام رادان هست که خیلی ها گفتن که ایشون عمل های متعددی انجام دادن و حالا بچه قراره به کی بره؟ به قبل از عمل ایشون یا چی! که خب باید به این دوستان بگیم که مینا خانوم و همسرشون آقای بهرام رادان بسیار زوج دوست داشتنی و زیبایی هستن و بسیار هم بی حاشیه اند و مسلما پدر و مادر خوبی هم میشن و بچشون هم قراره مثل خودشون باشه.

بهرام رادان

وقتی بهرام رادان پولشو خوب جایی خرج کرد

خب بیشتر ما بهرام رادان رو به عنوان بازیگر میشناسیم ولی این روزا آقا دستی هم تو تهیه کنندگی برده و حالا توی جشن بزرگ تهیه کنندگان سینما هم که اخیرا برگزار شده آقا دست خالی نمونده و جایزه ای هم برای خودش درو کرده که خب باید بگیم آقای بازیگر پولش رو خوب جایی خرج کرده.

بهرام رادان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی