|

شمال هم که میرید مثه زن بهرام رادان برید که با تگزاس اشتباه گرفته / تیپ فشن شویی زده

bahram-radan shayanews

بهرام رادان رو میشه یکی از سوپر استارهای بی حاشیه ایرانی دونست که این روزا خیلی مصرانه و سفت چسبیده به کارش و استعدادش رو به نمایش میذاره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهرام رادان از اون دسته از بازیگرایی هست که در بیشتر دوران کاریش بی حاشیه و بی سر و صدا بوده یعنی هر چیزی که میشنیدیم مربوط به فیلم های جدید ایشون بوده و برعکس یه سری ها هی شایعه راجبه خبر ازدواجش و این که با فلان بازیگر بحثش شده و... نبود و این موضوع این روزا حتی بیشتر از گذشته هم به چشم میخوره و انگار بهرام رادان از یه جایی به یعد دیگه تمام تمرکز خودش رو گذاشت روی کار و هنرش و اینجوری شد که فیلم هاش روز به روز قوی تر شدن و استعدادش بیشتر شکوفا شد و لنگه ی ایشون میشه به الناز شاکردوست اشاره کرد که خانم یه زمانی رو بسیار پر حاشیه بود ولی انگار از یه نقطه ای به بعد ایستاد و تصمیمش رو گرفت که تمرکزش روی کارش باشه.

البته که که راجبه بهرام رادان خیلی ها معتقد هستن که بعد از ازدواجش حتی این تمرکز روی کار بیشتر به چشم میخوره و جالبه که بهرام رادان چیزی از زندگی شخصیش رو عیان نمیکنه یعنی خبری از عکس های دو نفره و این داستان ها نیست توی پیج ایشون و از اون طرف هم حتی توی پیجش عروس خانوم هم یعنی مینا مختاری هم از این خبرا نیست و این موضوع رو جالب میکنه مثلا اگر یادتون باشه نوید محمدزاده و فرشته حسینی بعد از ازدواجشون یه تایمی رو زیاد از عکس های دوتاییشون میذاشتن ولی خب انگار این زوج با وجود این که خیلی ها دوست دارن که تو یه قاب ببیننشون علاقه ای به این موضوع ندارن! حالا در ادامه بریم که بیشترراجبه این روزای بهرام رادان وزنش براتون بگیم.

بهرام رادان

زن بهرام رادان رو از تو شمال با همین تیپ ببرید وسط فشن شو

این روزا خیلی از افراد هستن که توی اینستاگرام فعالیتشون مبنی بر استایلیست بودن هست یعنی خیلی ها توی پیجشون در خصوص این که چی رو با چی بپوشیم پست میذارن و البته که خیلی هم طرفدار داره پیج های اینجوری چون افراد دوس دارن که در خصوص قوانین مد بیشتر بدونن و خوشتیپ تر از دیروزشون باشن و بعضی از این پیج ها هم واقعا قوی و به روز عمل میکنن ولی در این بین صاحبان این پیج ها کارشون اینه ولی یه سری از بلاگرها هستن که خیلی خوشتیپ هستن و میشه از اون ها در تیپ و استایل الگو پذیری داشت با وجود این که استایلیست نیست، بالاخره همیشه که نباید از بلاگرا بد بگیم یه بار هم یه چیز خوب ازشون بگیم! 

حالا مینا مختاری، زن بهرام رادان هم یکی از همین بلاگرهاست که خانوم توی خوشتیپی واقعا درجه یک هست و خیلی ها میتونن از ایشون الگو بگیرن البته که یه موضوعی که در خصوص مینا خانوم وجود داره اینه که ایشون نه تنها بلاگره بلکه طراح لباس هم هست که همین موضوع باعث شده ایشون راه و روش خوش استایل بودن رو بلد باشه.

بهرام رادان

مثلا به تازگی ایشون رفته شمال کشور و در حال دیدن از شهر رشت هست که تیپ ایشون در بازار رشت بسیار دیدنی و قابل توجه بوده و میتونست با این تیپ توی فشن شو دیده بشه! اما یه نکته ی جالب دیگه ای هم که در این سفر خانوم وجود داشت این بود که ایشون تازه از ترکیه برگشته بود و هنوز هواپیماش زمین ننشسته از شمال سر درآوورد و معلومه خانوم به کلی در حال سیاحت و گشت و گذاره که خب همش زیر سایه ی مایه داریه!

بهرام رادان

بهرام رادان

ولی این عادت زن بهرام رادان خیلی زشت و بی کلاسیه!

دقت کرده باشید این روزا توی فضای مجازی به خصوص اینستاگرام خیلی ها علاقمند هستن که از بهترین و زیباترین بخش های زندگیشون برای افراد پست بذارن از خونه های لوکس، استایل های شیک، دوستایه خفن، همسر خوب، بچه های بامزه و... در کل یه جوریه که انگار دیگه این دوستان غم و غصه ندارن به قدری قاب های مختلف زندگیشون پر از زرق و برقه و خب یه عده ای این وسط هستن که جدی جدی این فکر رو میکنن که این دوستان هیچ ناراحتی توی زندگیشون ندارن وهر چیه فقط خوش خوشان و شادیه در حالی که یه همچیین موضوعی اصلا از محالاته چرا که بالاخره هر زندگی سختی خودش رو داره.

ولی در این بین یه سری از پست های دوستان میتونه خیلی چیپ باشه مثلا منتشر کردن عکس از خوراکی و غذا میتونه یکی از کارهای نامناسب توی این فضا باشه چون حسرت خونه ی لوکس و پول و این داستا یه چیزه، حسرته خوراکی و غذا یه چیزه دیگه! حالا مینا مختاری هم چندین بار در صفحه ی خودش عکس غذاهاش رو به اشتراک گذاشته مثل عکس زیر که خب زیاد حرکت و عادت جالبی نیست!

بهرام رادان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی