|

گوشواره ی قده لوستر زن بهرام رادان وقتی با لاکش ستش کرد / دکتر زیباییش کپی پیست میزنه

bahram-radan shayanews

بهرام رادان رو میشه از اون دسته از بازیگرایی بشمار آوورد که علاوه بر زیبایی استعداد فراوونی هم داره که بی حاشیه بودنش اون رو شدید محبوب کرده

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهرام رادان رو میشه ازاون دسته بازیگرایی دوست که آقا به علت یه جفت چشم رنگی که داره حسابی معروفه و خوب زیبایی و جذابیت در به چشم اومدن این بازیگر بسیار مشهوده که البته شانس هم با بهرام رادان همراه و رفیق بوده چون همیشه میگن که دست بالای دست بسیاره و خب مسلما از بهرام رادان خوش قیافه تر و با استعداد تر هم وجود داره ولی خب ایشون در زمان و مکان درستی قرار گرفته بود و خب دیگه چی از این بهتر. ولی یه موضوعی که وجود داره این ست که بهرام رادان از اون افرادی نبود که با بازیگری به نون و نوا برسه و یه جورایی خونواده ی آقای بازیگر از اول پولدار بودن و ایشون با این حرفه فقط پول روی پول گذاشت.

البته بهرام رادان از زندگی خصوصی خودش چیزی بیان نمیکنه ولی خب هر چه عیان است چه حاجت به بیان است؟ در حال حاضر هم که زده توی کار تهیه کنندگی و جالبه که آقا پولش رو در راه ساخت فیلم هزینه میکنه و مثل گلزار که خیلی پولدار هم هست نرفته شاخه به شاخه بپره و آخرم از بازیگری کنار گذاشته بشه چون در جریان هستید که گلزار  یه عالمه کار دیگه داره که اصلا به بازیگری ربطی نداره مثلا رستوران داره یا مرکز سولار و... که خب این نشون دهنده ی این موضوع هست که ایشون بیشتر به فکر توشه ی مالی جمع کردن هست و خب توی بازیگری هم که دیگه گفتن نداره کارنامه ی هنریش! حالا از این ها بگذریم و برسیم به این روزای بهرام رادان و زنش مینا خانوم.

بهرام رادان

هپی مپی نیو یر فرنگی بهرام رادان و زنش وقتی شیک و پیک کردن که برن مهمونی

این روزا کریمس هست و خب سال نوی بیشتر کشورها محسوب میشه که خب تا اینجا اوکی هست ولی احتمالا شما هم به این موضوع برخورد کردید که در این جشن بیشتر از خود خارجی ها یه سری از دوستان ایرانی مشتاق هستن و میخوان این موضوع رو جشن بگیرن طوری که هر کی ندونه فکر میکنه توی بازارهای جهانی در حال فعالیت هستن و تو آپریل و ژانویه و غیره کارشون راه میفته و ساندی و ماندی دارن! البته که این دوستان بیشتر توی اینستاگرام به چشم میخورن و در حال بلاگری هستن و صد البته که بهمونه ی خودشون رو هم دارن و بهونشون اینه که ما هر جشنی رو مبارک میدونیم و علاقمند هستیم که توش شادی کنیم خب عزیزان خارجی ها کجا هستن که تو نوروز ما سفره ی هفت سین بچینن و جشن بگیرن وقتی شما درخت به اون بزرگی رو گوشه ی خونت علم میکنه که بگی های کلاسی!

خب گذشت و سال نو میلادی شروع شد ولی در این بین یه سری ها این سال رو خیلی شیک و مجلسی شروع کردن مثلا بهرام رادان و زنش برای این روز به مهمونی رفتن و عکس زیر رو منتشر کردن که توی اون بعد از مدتها آقای رادان هم توی عکس های زنش حضور داشت چرا که این دو نفر زیاد باهم عکس نمیدازن و خب از لباس های مینا خانوم هم که مجلسی پوشیده مشخصه که برای مهمونیه ولی یه موضوعی که هست اینه که این دوستان مثل خیلی از اوقات به یه سفر خارجی رفتن ولی این بار برای جشن کریسمس و یا در ایران هستن و دوره هم با یه عده که این اتفاق رو جشن میگیرن جمع شدن!

بهرام رادان

زن بهرام رادان یه جوری شوره خوش سلیقگی رو درآوورده که آدم میمونه چی بگه

این روزا توی اینستاگرام میشه خیلی ایده برای استایل گرفت چرا که افراد در این فضا در اکثر اوقات پز زندگی و تیپ و استایلشون رو میدن که خب برای یه سری از این تیپ و استایل ها یه عالمه فکره شده که در این بین زن بهرام رادان رو میشه یکی از افرادی دونست که نخواد پز بده باز یه کاری میکنه که فالووراش تو دلشون بهش بگن خوش به حالش ایشون حتی توی تبلیغ هم بسیار خلاقه و شیک طوری کار رو انجام میده مثلا به تازگی برای تبلیغ یه گالری رفته که در اون جواهرات و اکسسوری میفروشن که خانوم برای زیباتر شدن تبلیغش حتی رنگ ناخنش رو با گوشواره ای که میخواست نشون بده ست کرده.

بهرام رادان

ولی زن بهرام رادان و زن بابک جهانبخش دکترشون یکی بوده!

این روزا دقت کرده باشید آمار عمل های زیبایی در ایران داره سر به فلک میکشه که خب این میتونه در آینده بسیار بد باشه هر چند که الان هم تاثیر بد خودش رو داشته و خیلی ها رو برای رفتن به سراغ این موضوع معتاد کرده و خب یک عده هستن که هر روز به فکر اینن که امروز برن و کجای صورتشون تغییر ایجاد کنن و این موضوع حتی بین سلبریتی ها هم بسیار دیده میشه مثلا زن بابک جهانبخش و زن بهرام رادان دو تا از خانوم هایی هستن که خب به واسطه ی معروف بودن همسراشون معروف شدن و قبل از اون ها کس زیادی خانوم ها رو نمیشناخت ولی موضوعی که راجبه این دو خیلی جالبه این هست که این دو نفر بسیار کارای زیبایی روی صورتشون انجام دادن که سواله اگر معروف نبودن باز هم این کارارو میکردن یا نه و از اون عجیب تر اینه که خیلی شبیه هم هستن با وجود تغییراتشون طوری که انگار دکترشون یکی بوده!

بهرام رادان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی