|

صبا راد یه جوری خودشو بسته به عمل که انگار جای دختره شوهرشه / دکور سلطنتی دفتر کارشو

saba-rad shayanews

صبا راد مجری سابق و بلاگر این روزاست که برای شغل جدیدش از جون و دل مایه میذاره و در تلاش هست که خودش رو در یادها نگه داره.

لینک کوتاه کپی شد
18

شایانیوز- صبا راد رو میشه از اون دسته از بلاگرهایی دونست که حسابی با فالوورای خودش جور هست و باهاشون راحته البته که شاد براتون عجیب باشه که چرا از ایشون به عنوان بلاگر یاد میکنیم چون خیلی ها صبا راد رو به عنوان مجری میشناسن ولی خب ایشون یه زمانی مجری بود والان دیگه نیست یعنی جایی برای صبا راد برای این که مجری باقی بمونه وجود نداشت چون ایشون خودش یه جورایی به این حرفه پشت پا زد هر چند که بعدش از این موضوع پشیمون شد ولی خب نوشدارو پس از مرگ سهراب به درد نمیخوره چون صدا و سیما دیگه تصمیمش در این مورد قطعی شده بود و اینطوری بود که صبا راد کنار گذاشته شد.

اما دلیل این موضوع چی بود؟ خب یه جورایی میشه گفت که دلیلی این موضوع یهو فاز عوض کردن صبا راد بود خب ایشون یه تایمی رو تصمیم به مهاجرت گرفت و این کار رو هم کرد و رفت و یه جوری رفت که انگار دیگه برگشتی در کار نیست و آینده نگری رو کلا بیخیال شد و توی کشوری که بهش مهاجرت کرد یعنی ترکیه ایشون با ظاهر تازه ای خودش رو در اینستاگران نشون داد که خب برای خیلی ها تعجب آور بود و در همین گیر و دارها بو که معلوم نیست در این بین چی شد ایشون و همسرش دوباره به وطن برگشتن ولی خب پل مرتبط کننده ی صبا راد با صدا و سیما خراب شده بود. حالا در ادامه بیشتر راجبه ایشون و این روزاش براتون میگیم.

صبا راد

دکور گوگولیه دفتر کاره صبا راد تو خونه ی سلطنتیش

یکی از موضوعاتی که همیشه برای افراد جالب بوده که راجبش بدونن دکور و دیزاین خونه ی افراد مشهور بوده چرا که خب خیلی جالبه که این افراد با توجه به شهرتشون که در بیشتر مواقع هم براشون پول میاره چه جور سلیقه ای دارن و توی چه خونه هایی زندگی میکنن که در این روزها این موضوع خیلی راحت تر شده چرا که با اینستاگرام به راحتی میشه دکور و دیزاین خونه ی خیلی ها رو دید از بلاگر تا بازیگرا مثلا اگر یادتون باشه دوران کرونا خیلی از بازیگرا از قرنطینه بودنشون تو خونه هاشون عکس و کلیپ منتشر میکردن که میشد در این حالت دکوراسیون خونشون رو دید که در بیشتر مواقع هم با اون چیزی که ما راجبشون فکر میکردیم متفاوت بودن مثلا تصور این هست که این افراد به سبب شغل پولساز و شهرتی که دارن در خونه هایی کاخ مانند زندگی میکنن در حالی که اینطور نیست و خونه های اون ها هم یه چیزی شبیه به خونه های مردم عادی بود.

حالا در این بین صبا راد هم یکی از اون دسته از افرادی هست که گفتیم این روزا بلاگره و برای این که بلاگر باشه خیلی هم تلاش میکنه و پیجش رو زنده نگه میداره و از این طریق درآمدزایی داره و خب با توجه به شغل فعلیش مثل خیلی از بلاگرای دیگه از خونه و زندگیش عکس و فیلم میذاره مثلا مبل هاش رو عوض میکنه میاد و تعریف میکنه و از اون ها رونمایی میکنه یا دکور آشپزخونش رو عوض میکنه میاد و تعرف میکنه و بیفور و افتر اون رو میذاره تو پیجش و... حالا هم به تازگی خانوم از دفتر کاره دنج و دلنشینش رونمایی کرده که خب عجیب بوده با توجه به سلیقه ی سلطنتی پسند صبا راد توی گوشه به گوشه ی خونش چطور برای دفترکارش دکور به این گوگولی زده!

صبا راد

صبا راد تا لحظه ی نود هم بلاگری توی خونِشه

حالا چرا صبا خانوم از دفترکارش رونمایی کرد؟ به طور کلی صبا راد از اون دسته از افرادی هست که خانوم یه جورایی برای هر چیزی یه سناریو داره یعنی از کاسه و بشقابش رونمایی کنه یه بهونه داره از گل و گلدونش رونمایی کنه یه بهونه داره و حالا هم که از دفترش رونمایی کرده بهونش امتحانش بوده شاید بگید صبا راد تو این سن چه امتحانی میده نکنه دانشجوئه که باید بگیم خیر ایشون امتحان زبان داره اونم از نوع ترکی استانبولی و توی دفترش هم برای این امتحان در حال مطالعه بوده ولی حالا عکس زیر رو چند دقیقه قبل از امتحانش گذاشته که خب این نشون میده خانوم بلاگر بودن تو ذاتش هست.

صبا راد

صبا راد اینجور که خودشو بسته به عمل زیبایی با شوهرش در جهت معکوسه

این روزا عمل های زیبایی در ایران طرفدارهای بسیاری داره و خیلی ها به سمت این مدل از زیباسازی ها رو آووردن که خب در این بین صبا راد هم از این قضیه مستثنی نبوده و خانوم در سن 43 سالگی هم یه جوریه که انگار سی سالش هست و در این سال ها هم تغییرات بسیاری رو روی چهره اش انجام داده از کاشت ابرو و... که خب اینطور که پیداست خانوم دنده معکوس زده و در حال روز به روز جوون تر شدنه در حالی که همسرش داره سنش رو طبیعی طی میکنه و اگه اینجوری پیش بره موقع پیری این دوستان صبا راد مثل بنجامین باتن بچه میشه به جای پیر شدن!

صبا راد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ترکمانی و خانواده و اقوام ارسالی در

    رفیق سعی کن حریم خصوصی افراد رو رعایت کنی

  • ممو ارسالی در

    دنبال‌ریدگاه‌‌باشید‌بهتره‌!!!

  • بانو ارسالی در

    بالاخره روز جواب هم میرسه این خانم هم باید جواب بده

  • حنانه ارسالی در

    باید اول شوهرش یه بسم الله رحمان رحیم بگه بد از خواب بیدارشه خودشو شبیه جن کرده

  • نازی و محمد ارسالی در

    خب چ کنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی