|

(عکس) بیوگرافی چکامه چمن ماه

چکامه چمن ماه با انتشار چند عکس جدید صفحه اینستاگرام خود را به روزرسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

چکامه چمن ماه یکی از بازیگران ایرانی است که با فریب پول و وعده های خیالی به ترکیه مهاجرت کرد تا به گروه جم و تیم سعید کریمیان همکاری کند. او در ابتدای کار توانست به سعید کریمیان (مدیر به قتل رسیده جم) نزدیک شود و چندین فیلم بازی و نویسندگی کند. اما دیری نگذشت که با مشکل روبرو شد و در نهایت با شبکه جم همکاری نکرد. چکامه چمن ماه به تازگی چند عکس از خود با لباس هایی که پوشش مناسب و کاملی ندارد در فضای مجازی منتشر کرده است، که دیگر به جای کشف حجاب باید گفت که کشف لباس کرده است. به علت نامناسب بودن پوشش او از انتشار عکس های او معذور هستیم . چکامه چمن‌ماه متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۹در شیراز است. او بازیگرایرانی سینما، تلویزیون و تئاتر است. چکامه چمن ماه دختر هنگامه فرازمند منشی صحنه و بازیگر سینما ایران است. او که با دیپلم مجسمه‌سازی از هنرستان علامه طباطبایی فارغ‌التحصیل شده‌است، بازیگری در سینما را از سال ۱۳۷۷ با فیلم «بودن یا نبودن» به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد. چمن ماه در حال حاضر از کشور مهاجرت کرده و مدتی در شبکهٔ فارسی‌زبان خارجی GEM TV، مشغول بازیگری بود.

آثار هنری چکامه چمن ماه

از آثار چکامه چمن ماه می توان به بازی در فیام هایی چون : بودن یا نبودن، سهراب، بانوی کوچک، جایی دیگر، شکلات، گیرنده، گهواره ای برای مادر، پایان نامه و اعترافات ذهن خطرناک من و چند سریال تلویزیونی از جمله ستاره های سربی، راز شیوا، و پرواز در حباب اشاره کرد. چکامه چمن ماه در GEM TV در آثاری چون مگنولیا در کنار بنبامین احمدی - آتیلا پاک نهاد - بهارک صالح نیا به کارگردانی مهدی مظلومی به ایفای نقش پرداخت.

حواشی چکامه چمن ماه

از حواشی چکامه چمن ماه بعد از پیوستن به شبکه جم و اقدام به کشف حجاب می توان اشاره کرد. بعد از گلشیفته فراهانی ، مینا لاکانی و صدف طاهریان، این بار خبر کشف حجاب چکامه چمن ماه تبدیل به یکی از اخبار داغ و جنجالی شد. مهاجرت چکامه چمن ماه تا ماه ها تیتر اول مجلات و رسانه های مجازی بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها