|

شبنم قلی خانی یه جور خفن برا تولدش سنگ تموم گذاشت که ورشکستی رو شاخشه / لباسای فاخرشو

شبنم قلی خانی رو خیلی ها به علت بازی در فیلم مریم مقدس شناختن و این روزا ایشون یکی از محبوب ترین بازیگرا به شمار میره که اخیرا هم تولدش بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شبنم قلی خانی رو خیلی ها به علت معصومیت چهره اش دوست دارن و البته که از قدیم راست گفتن که از کوزه برون همان تراورد که در اوست چرا که ایشون اونطور که نشون داده شخصیت خیلی آرومی داره گکه این روی چهره اش هم تاثیر گذاشته و خانوم رو خیلی متین و موقر نشون میده و این موضوع به قدری زیاد تو چشم میزنه که حتی برای نقش مریم مقدس شبنم قلی خانی رو انتخاب کردن و ایشون در یکی از بهترین فیلم های تاریخ سینما هنرنمایی کرد و به زیبایی هر چه تمام تر تونست که از پس نقش بربیاد و با همین ویژگی های ظاهری که داشت تونست نقش رو خیلی باورپذیر نشون بده.

البته که شبنم قلی خانی یه مقدار آروم و پیوسته بالا اومد و مثل خیلی از بازیگرایی که استار میشن یهو نترکوند و میدونید که تب تند زود عرق میکنه مثل ریحانه پارسا که خانوم با سریال "پدر" حسابی دیده شد و ترکوند و بعدش هم که شروع به حواشی سازی برای خودش کرد و اون فردی که همه فکر میکردن که قراره یه ستاره بشه در آینده، شد مثل ذغال و تهش پودر شد اما شبنم خانوم و امثال ایشون اینطور نیستن و برای جایگاهی که دارن حسابی زحمت کشیدن و به خاطره همین هم در بین مردم از محبوبیت بیشتری برخوردار هستن و خواهند بود. حالا در ادامه بیشتر راجبه این روزای این بازیگر براتون میگیم.

شبنم قلی خانی

تولد بازیه شبنم قلی خانی وقتی همه ی هزینه رو خودش گردن گرفته!

این روزا خیلی از سلبریتی ها در مجازی فعال هستن و بعضی هاشون به قدری در این فضا پر جنب و جوش هستن که آدم باید بهشون بگه یکم به خودتون استراحت بدید و این دسته از دوستان از اونایی هستن که از ماست هم کره میگیرن و دوست دارن که از پیج های پر فالووره خودشون کسب درآمد کنن که برای این منظور میزنن توی کاره تبلیغات و اینطوری پول به جیب میزنن که خب تا حدودی هم به علت این موضوع جذابیتشون رو برای مردم از دست میدن!

چون بالاخره این قشر از جامعه در نظر مردم ثروتمند هستن و به نظر خیلی ها این دوستان اصلا نیازی به درآمد زایی از پیجشون ندارن ولی خب بالاخره کی از پول روی پول گذاشتن بدش میاد که این دوستان هم بدشون بیاد؟! از این که بگذریم برسیم به شبنم قلی خانی که ایشون هم هر ازگاهی تبلیغات انجام میده ولی خب نه هر تبلیغی و نه در هر زیاد بلکه تبلیغاتی که ایشون میکنه خیلی هم به دردبخوره مثل تبلیغ مزون مانتو در کل فعالیت شبنم قلی خانی در اینستاگرام خیلی شیکه و حالا به تازگی هم به مناسبت تولدش یه کلیپ منتشر کرده که خیلی شیک و پیکه و مشخصه که خیلی براش هزینه کرده ولی خب برای خیلی ها جالب بوده که این همه هزینه چرا کیکه خانوم اینهمه ساده بوده در حالی که کیک اصلی یکی دیگه بود!

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی امروز و فردا و دو روز دیگش مشخصه!

وقتی برای یه مدت طولانی از یه بازیگر خبری نباشه و یهو بعد از یه تایم طولانی پیداش بشه خیلی ها متوجه تغییرات اون فرد میشن و دوست ندارن که اون فرد بازیگر پیر بشه چرا که همراه با اون خاطرات مردم هم پیر و پیرتر و دور و دورتر میشن مثلا رضا عطاران یه مدتی بود که ازش خبری نبود ولی این روزا داره عکس جدید ایشون با ریش های کاملا سفید دست و به دست میشه که برای خیلی ها ناراحت کننده بوده این بالا رفتن سن و شکستگی رضا عطاران که با کامنت هایی مثل "پیر نشو" این حس رو بروز دادن.

رضا عطاران

بنابراین پیر شدن بازیگرا این روزا بهمون یادآوری میکنه که ما هم در حالا پیر شدن هستیم! ولی از اینا که بگذریم و برسیم به شبنم قلی خانی باید بگیم که خانوم یکی از کسانی هست که میشه چهره اش رو در سال های آینده حدس زد بدون این که حتی ایشون رو دید، میگید چطور؟ ایشون به تازگی یه عکس در کنار مادر و خواهرشون منتشر کرده که شباهت بسیار زیاد این سه نفر همه رو متعجب کرده و از اون به کنار انگار میشه در این عکس سیر و روند بالا رفتن سن خانوم قلی خانی رو مشاهده کرد یعنی چند سال دیگه ایشون مثل خواهرشون میشن و چند سال هم بعدت ر شبیه مادرشون یعنی امروز خودشه فردا خواهرش و دو روز دیگه مادرش!

شبنم قلی خانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی