|

توبه توبه مرجانه گلچین اینجوری رفته عروسی اعتماد به نفس عروس پودر نشده / مدل موهاشووو

margane-golchin shayanews

مرجانه گلچین بیشتر کارای کمدی انجام داده ولی اخیرا در سریال "پدر گواردیولا" یه نقش جدی داشته که خب خیلی ها کمدین بودن خانوم رو بیشتر میپسندن

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مرجانه گلچین از جمله بازیگرایی هست که بیشترین کارهاش طنزه و یه جورایی میشه خانوم رو کمدین دونست ولی خب این اواخر یه گریزی هم به نقش های جدی زده اون هم توی سریال "پدر گواردیولا" ولی خب در حالت کلی بای دیفالت خانوم بازیگر کمدین بودنه ولی خب نکته ای که راجبه مرجانه گلچین و کمدی هاش وجود داره این هست که ایشون هم با دیالوگ و هم با اکتش موقعیت طنز رو به وجود میاره مثلا یکی از تیکه کلام های خانوم تو یکی از سریالاش بسیار پر طرفدار شده بود؛ داستان از این قرار بود که وقتی بچه های ایشون میگفتن مامان ایشون در جواب میگفت یامان و مدل ادا کردن این واژه و میمیک صورتش موضوع رو خنده دار میکرد.

اینطوری شد که مرجانه گلچین باعث شد که این تیکه کلام خیلی از مادرا بشه یه دورانی و حتی شاید الان هم باشه. اما از اینا که بگذریم میرسیم به روحیه ی مرجانه گلچین که خانوم حسابی بشاش و پر انرژیه و نشون داده که اصلا سن براش مهم نیست مثلا همین اواخر ایشون حتی جشن هالووین رو هم جشن گرفته بود که خب این موضوع برای خیلی ها عجیب بود ولی خب خانوم گلچین میتونه توی پیجش پر از شگفتی و کارای عجیب و البته جدید بشاه و یه جورایی مرجانه خانوم رو میشه شدیدا اینستا باز شناخت که توی این فضا یه عالمه هم فالوور داره و براشون تولید محتوا میکنه. حالا در ادامه بیشتر درباره ی این روزای خانوم براتون میگیم.

مرجانه گلچین

تالار شیکی که مرجانه گلچین رفت و توی وجب به وجبش عکس انداخت

موضوعی که در رباطه با فعالیت بازیگرا توی اینستاگرام وجود داره این هست که این افراد مثل مردم عادی توی این فضا فعالیت نمیکنن مثلا شاید خیلی ها دوست داشته باشن که از غذاها و یا جورابای تازه شون استوری بذارن ولی خب این موضوع راجبه بازیگرا صدق نمیکنه چرا که مخاطب های اون ها در برخی از اوقات میلیونی هستن و به همین دلیل این افراد باید یه جورایی مناسب با پرستیژ خودشون رفتار کنن و این حرکات شاید برای اون ها مناسب نباشه هر چند که این روزا خیلی از بازیگرا توی اینستا مثل سابق فعال نیستن.

ولی موضوع درباره ی مرجانه گلچین اینطور نیست چرا که ایشون تا حدودی نزدیک به مردم عادی رفتار میکنه توی پیجش و چیزایی دوست داره رو به اشتراک میذاره مثلا ایشون هر ماه جشن های مربوط به ایران باستان رو به مردم تبریک میگه و حداقل یه عکس فتوشاپ شده از خودش به شکل زنان ایران باستان منتشر میکنه و حالا تو یه حرکت جالب خانوم یه کلیپی از خودش منتشر کرده که مشخصه توی تالاره و رفته برای عروسی و حتی توی هر گوشه از فضا که به نرش شیک بوده عکس انداخته و اون رو منتشر کرده که شاید اگر بازیگرای دیگه بودن این کار رو نمیکردن ولی خب خانوم گلچین فرق داره!

مرجانه گلچین کی وقت کرد بشه دختره 18 ساله

یکی از موضوعاتی که در شغل بازیگری بسیار حائز اهمیته زیباییه که فرقی هم نداره که خانوم باشن و یا آقا در هر حال باید چهره ی جذابی داشته باشن تا طرفدار هم داشته باشن به همین خاطر هست که خیلی ها دست به دامن کارهای زیبایی میشن مثل روتین های پوستی آنچنانی و حتی در برخی از واقع عمل های زیبایی زیر پوستی و... که همه و همه ی این ها برای جوون تر و زیباتر به نظر رسیدنه مثلا همین اواخر در مراسم ختم زنده یاد "آتیلا پسیانی" بود که دیدیم مهرنوش طباطبائی با همین کارها چقدر عوض شده بود و سنش کمتر دیده میشد.

حالا در این بین مرجانه گلچین هم یکی از اون افرادی هستش که دوست داره جوون دیده بشه و به نظر بیاد ولی خانوم بازیگر برای این منظور به کارهای سنگین متوسل نمیشه و با میکاپ و روتوش و ادیت عکس ها یه جورایی خودش رو جوون تر نشون میده و هر روز میزان جوون تر شدنش توی عکس ها هم بیشتر میشه در حالی که توی واقعیت هم سنش بهش نمیخوره و کمتر دیده میشه ولی مشخص نیست که خانوم گلچین چه اصراری به انجام این کار داره.

مرجانه گلچین

فرشته حسینی بیاد شکیل بودن توی مراسم ها رو از مرجانه گلچین یاد بگیره!

این اواخر سلبریتی های زیادی رو از دست دادیم که واقعا غم انگیزه و براشون آرزوی آمرزش داریم ولی موضوعی که وجود داره این هستش که هر کجا که اسم سلبریتی ها بیاد حاشیه هم پشت بندش میاد که یکی اصلی ترین حواشی در مراسم های ختم این اواخر برمیگشت به تیپ و استایل بازیگرا مثلا فرشته حسینی و نوید محمد زاده توی ختم "آتیلا پسیانی" با تیپ و ظاهر عجیب و غریب ظاهر شدن و یه عالمه توجه به خودشون جلب کردن که بیشترش منفی بود.

اما موضوعی که هست اینه که مرجانه گلچین اینطور نیست و شما میتونید خانوم رو این اواخر ببینید که چطور شیک و مجلسی توی مراسم ها حضور پیدا میکنه و اخیرا هم در مراسم آقای گلپایگانی شرکت کرده اون هم با این تیپ شکیل که خیلی ها بابتش تحسینش کرد و البته ازش تشکر کردن که با انتخاب لباس مناسب احترام رو حفظ کرده.

مرجانه گلچین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی