|

ذوق سرشار ساره بیات وقتی رفته کنسرت خواننده که خیلیا دلشون میخوادش؛ بادمجون میکاره؟

sareh bayat shayanews

ساره بیات بازیگر خوش سیمای ایرانیه که همراه با همسرش رفتن کنسرت علیرضا قربانی و حالا خوشحال و خندان تصویری جالب منتشر کردند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ساره بیات همیشه هنرمندی جذاب و خوش استعداد بوده که خب میدونسته باید از کدوم مسیر راهش رو بره تا بتونه هنرمندی دارای اسم و اعتبار خاص باشه. ساره بانو با بازی در سریال "یک مشت پر عقاب" بود که دیده و شناخته شد. اما راستش رو بخواهید ساره بیات با ایفای نقش در فیلم "جدایی نادر از سیمین" بود که اوج شهرت خود را پیدا کرد. قطعا خانوم بازیگر در سریال مورد نظر هم در جوار هنرمندانی خفن همچون رضا کیانیان کاراکترش رو به تصویر کشید، اما در فیلم نام برده با چهره هایی به مانند لیلا حاتمی و شهاب حسینی و پیمان معادی جلوی دوربین رفت که خب باعث شد تا بیشتر و بیشتر و بیشتررر دیده و بولد بشه. 

جالبه که ساره بیات تو طول مسیر کاری خود کاملا پلکانی اومد بالا. مثلا بعدتر سریال نمایش خانگی "عاشقانه" رو بازی کرد و اینبار کاملا متفاوت از همیشه دیده شد. خانوم بازیگر در حالی که اینبار نقش یه خانوم به شدت پولدار رو داشت به طوری که همسرش رو هم ساپورت میکرد، به همین دلیل خلق و خوی به شدت مغروری پیدا کرده بود و خلاصه اینکه کاراکتری نه چندان محبوب به تصویر کشید. ساره بیات اما این روزها در فیلم و سریالی دیده نمیشه و اونچه که مشخصه اینه که خانوم بازیگر مشغول شغل جدیدشون هستند. چرا که این چهره دو سه ماهی میشه که سالن آرایشی لاکچری و زیبایی افتتاح کردن اما خب خیلی تبلیغ کاری تو پیج خودشون نمیذارن.

Untitled

ساره بیات و همسرش تو کنسرت چه خوشحالن!

ساره بیات از بانوان دهه پنجاهی می باشد که خب از چهرشم مشخصه و مثل خانوم بهنوش طباطبایی دلش نخواسته سنش رو یه سی سالی بکشه عقب! اما ساره بیات جالبه که تا به این سن ازدواج نکرده بود تا اینکه تقریبا دو سال پیش مزدوج شد و حالا در کنار همسرش زندگی می کند. این زوج لایف استایل مرفه و جذابی دارن اما خب بچه دار نشدن. ساره بیات اینطور که نشون میده علاقه ای هم به بچه دار شدن نداره که البته همه اینها برمیگرده به سلیقه و خواست اون فرد.

ساره بیات از دست زوج های به شدت کم حاشیه ای هستش که البته خب همسری اینچنین هم داره و اینکه همسرت چه مدلی باشه خیلی مهمه. مثلا خانوم بهاره رهنما وقتی با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد ایشون هم شد پایه حرکات بهاره خانوم. اما ساره و همیشر علیرضا افکاری اینچنین نیستند و بیشتر سعی بر این دارند تا بی گدار به آب نزنند. اما باید بگیم عکس زیاد میذارن و اینبار هم به کنسرت رفته بودن و عکسشون رو فراموش نکردن.

hashiye_va_havashi_s instagram 2023-10-22-11.1.69 story

عکس عجیب ساره بیات پیش بادموجونا! خانوم بازیگر در هوایی دیگر سیر میکنه

ساره بیات در اینستاگرام خود بعد از ازدواج خیلی فعال تر شد به طوری که خانوم بازیگر رو پشت بند هم در تصاویر مختلف می دیدیم. اما زیبایی کار این چهره اینه که از فیلتر و ادیت های عجیب غریب استفاده ای نداره و همینجوری دلی هر مدلی که باشه عکسش رو منتشر میکنه.

اما باید بگیم از دست تصاویر عجیبی که ساره بیات به اشتراک گذاشت و شاید بشه گفت از غرور خانوم بازیگر بعید بود این تصویر، عکسی بود که خانوم بازیگر وسط زمین و با بادمجون ها با خانومی روستایی منتش کرد. البته که ساره بیات کپشنی زیبا هم برای این عکس نوشت که در ادامه با مشاهده تصویر کپشن رو هم می بینید.

Untitled

کپشن: 
میدونی رفیق،
به نظرم قبل از داشتن سواد،باید شعور داشت.
شعور یعنی کنارش که باشی،،
سواد،تربیت،ادب،منش،درستکاری،صداقت،
نجابت و انسانیت رو با قلبت ببینی!
این بی بی گل بهم اجازه داد برم سر زمینش،با دست خودم گوجه خیار بچینم،بهم فرصت داد تا کنارش بشینم و کیف کنم.
و نمی دونست چه کمک بزرگی به پالایش خستگی ها و دل شکستگی هام کرده،با هم گفتیم و خندیدیم و حرارت داغ خورشید بالای سرمون رو از یاد بردیم.

و مادرم این عکس قشنگ رو ازمون گرفت.جاتون خیلی خالی بود.

licensed-image

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی