|

عکس عجیبی که زنِ سپهر حیدری تو فضای مجازی منتشر کرد؛ چه سورپرایز خوش رنگی پیدا کرد

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که همیشه توسط تصاویری که به اشتراک میذاره مورد توجه قرار میگیره و اینبار نیز با سلفی عجیبش سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خیلیا رونالدو رو می شناسن و به همون میزان هم همسرش جورجینا رو میشناسن چرا که جورجینا رودریگز این روزها فعالیت بسیاری در اینستاگرام داره و خودش رو بولد و مشهور کرد، البته در کنار همسرش رونالدو. این مدلی تو ایران خودمون هم هست و سپهر حیدری بازیکن سابق و پیشکسوت پرسپولیس می باشد که همسری به مانند جورجینا دارد! آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که در اوایل دهه نود با هم ازدواج کردند و خانوم دهه هفتادی هستند و سپهر حیدری از متولدین دهه پنجاه. اما اونچه که مشخصه اینه که خانوم خانوما در کنار همسرشون لایف استایلی لاکچری و جذاب دارند.

آرام جوینده و سپهر حیدری دو سه سالی میشه که در امارات و دبی زندگی می کنند. آرام بانو حالا با توجه به فعالیت هایی ک در اینستاگرام دارند تونستن بیش از 1 میلیون دنبال کننده رو جذب پیج خود کنند. آرام جوینده معمولا تصاویر عجیب منتشر می کنه و این اصلا چیزی نیست که تو صفحه این چهره مورد غریبی باشه و فالوورها عادت نداشته باشن. مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویری که آرام جوینده از خود به اشتراک گذاشت در حالی که معلوم نبود فاز خانوم خانوما چیه و تنها نشون دهنده جلب توجه و جذب فالوور بود که با نظرات مختلف کاربران نیز همراه شد.

Untitled

وقتی آرام جوینده نحوه درآمدش تو دبی رو میگه سنگین!

خب این روزا شاید خیلی از مردمن دلشون بخواد از ایران برن و مهاجرت کنن که خب این وسط دیدن زندگی هایی به مانند سپهر حیدری و هسرش خیلیارو هوایی میکنه که مثلا برن دبی زندگی کنند. به همین علت کاربران بسیاری از این چهره میپرسن زندگی اونجا چجوریه و از این حرفا که خب آرام بانو در یکی از استوری ها جواب داده بود اینجا زندگی پول زیادی میخواد چرا که باید درآمد به واحد پول درهم داشته باشید تا بتونید به خوبی زندگی کنید!!

سپهر+حیدری+_+آرام+جوینده+_+همسر+سپهر+حیدری

چهره قبلیه آرام جوینده چه شکلی بوده؟

همونطور که مشخصه آرام جوینده رو میشه به عنوان یکی از پر عمل ترین خانومای ایرانی دونست چرا که از ابتدا با این صورتی که می بینید نبوده و تا به حال چند باری چهرش تغییر کرده.

قطعا پیشرفت علم و به روز شدن ترند ها جذابیت خاص خودشون رو دارند اما وقتی بخواد از موضوعی بیش از اندازه استفاده بشه نه تنها طبیعی نیست بلکه آدم آهنی طور و عروسکی میشه! آرام بانو که در چهره بالا میکاپی اروپایی و مِلو داشتن در این موضوع نیز یَد طولایی داره و حالا که مد روز میکاپ کم هستش ایشون رو نیز اینچنین می بینیم. اما در ادامه نگاهی هم به فیس قبلتر همسر سپهر حیدری بی اندازیم تا متوجه اونچه که گفته شد شوید!

همسر+سپهر+حیدری

لایف استایل دریایی سپهر حیدری و همسرش

همونطور که گفتیم این خونواده جذاب در دبی لایف اسایلی جذاب و همچی تموم دارند اما از خوبیای آرام بانو اینه که حداقل به مانند خیلی از بلاگر ها نمیاد از ریز به ریز خوشگذرانی های خود و همسرش عکس و فیلم بذاره و با وجود اینکه مهمانی و سفر و تفریحات بسیاری دارند اما به شدت کم دیده میشه که همسر سپهر حیدری تولید محتوایی اینچنین داشته باشه و یا شاید هم چون چندان تیپ های متعارفی ندارد قابل پخشاشون رو میذاره! مثلا خانوم خانوما مدتی پیش بومرنگی منتشر کرد که با سانسور خیلی موارد رو پوشونده بود اما به هر روی باز هم مورد هجوم نظرات نه چندان شایسته قرار گرفتند.

aramarera_s+instagram+2023-1-22+story

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی