|

وقتی دست آرایشگر شبنم قلی خانی تو میکاپ این مدلیه و خانومو کپ خودش میکنه؛ مجری دبی شد

shabnam ghoolikhani shayanews

شبنم قلی خانی بازیگر جذاب ایرانیه تا به حال چند باری در مدلینگ فعایلت داتشه و دیده شده اما اینبار خانوم بازیگر خیلی بیشتر تغییر فیس داد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازیگرا معمولا چهره و شخصیت هایی متفاوت دارند. مثلا اینکه یکی میشه مثل خانوم سحر قریشی که ظاهر و باطنی شاید نه چندان ساده داره و به همون میزان هم جنجالی و پر وسر و صداست. یکیم داریم به مانند خانوم شبنم قلی خانی که ظاهر و باطنی ساده داره جوری که انگاری هرچقدر هم که شیطنت ازش بباره باز هم ساده به نظر میاد. ظاهر آدما رابطه مستقیمی با باطنشون داره که در رابطه با خانم شبنم قلی خانی باید بگیم به شدت آروم و بی حاشیه هستند، درست به مانند اونچه که در لباس و استایل از ایشون می بینیم.

شبنم قلی خانی اولین بار با بازی در "مریم مقدس" بود که دیده و شناخته شد. خانوم بازیگر در سریال های تلویزیونی اونقدری بازی و سابقه داره که کارنامه کاریش به شدت پر شده هستش. اما در عوض با سینما و شبکه خانگی انگاری قهره که البته مزاحی بیش نبود اما مشخص نیست به چه دلیل خیلی در این دو قسمت دیده نمیشه. 

اما جدا از اینها این روزا می بینیم شبنم قلی خانی رو در حالی که ظاهرا خانوم بازیگر هم به سمت و سوی مدلینگ اومدن! چرا که این روزا به شدت این حرکت مد شده و از خیلی از بازیگران هم دیده شده که تو مود های مختلف مدلینگ فعالیت دارند. البته به جز یکسری بازیگر به مانند خانوم لیلا حاتمی و پریناز ایزدیار و سارا بهرامی و …!

اما شبنم قلی خانی نیز به این راه اومد و حالا این چهره خوش سیما و محبوب با فیسی متفاوت و مدل در اینستاکرام ظاهر میشه. در ادامه مشاهده می کنید شبنم قلی خانی رو در حالی که واقعا فرق کرده.

Untitled

شبنم قلی خانی و نشست و برخواست با بازیگران غلیظ زن سینما!

اما جدا از این مسائل قطعا نشست و برخواست با آدمای مختلفه که ممکنه فردی رو تبدیل به فردی دیگه کنه. شبنم قلی خانی هم مدتی پیش برای اکران خصوصی فیلم "شین" حضور پیدا کرد و خانوم بازیگر ناباورانه استایل زد. وی در عین حال که سعی داشته تا لباسی متفاوت از استایل های معمولیش داشته باشه، اما از نامتعارف پوشی دوری کرد و هر چند که شاید این سبک تیپ به مذاق هر کسی خوش نیاد اما مهم اینه که شبنم قلی خانی در اون احساس زیبایی داره و خب همه این ها برمیگرده به سلیقه آدما! شبنم قلی خانی کلا از اون دسته بانوانی می باشد که از نامتعارف پوشیدن دوره اما خب تو چند وقت اخیر خانوم خانوما رو با میکاپ و استایل هایی به دور از سادگی می بینیم که خب نشون میده کمال همنشینی با برخی از بازیگران اثر کرده و  حالا شبنم خانوم نیز میکاپی متفاوت دارند که البته باز برمیگردیم به حرفی که در ابتدای متن زدیم و شبنم قلی خانی در این حالتم باز خیلی عجیب نیست و در قبال خیلیا ساده به نظر نیاد!

shabnamgholikhani_1662804715_5شبنم قلی خانی شده مجری برنامه خارجی تو دبی شد!

قطعا شما هم دیدین که بسیاری از بازیگران فقط بازیگر نیستند و در موضوعات دیگر هم دستی برده اند. مثلا مجری گری، مدلینگ و بلاگری و خوانندگی و حتی شغل هایی که فکرشم نمی کنیم! شبنم قلی خانی نیز اینچنین است و حالا می بینیم خانوم بازیکر رو در حالی که برنامه سازی و اجرای یک شبکه فارسی زبان خارجی در دبی رو بر عهده گرفته و برای بسیاری از مخاطبین جای تعجب داشت.

فعالیت غیر از بازیگری شبنم قلی خانی

قلی خانی از سال 2004 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایران بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می پرداخت. وی هم چنین بازیگری را به کودکان، برای چندین سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می کرد. اکنون ایشان در آکادمی آبان مشغول تدریس بازیگری هستند.

شبنم+قلی+خانی

بیوگرافی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد سال 1356 و آبان ماهی می باشد. او ازدواج کرده و متاهل است. خانم قلی خانی درسال 1376 فعالیت هنری خودرا شروع کرد و فیلم مریم مقدس کـه محصول سال 1379 اسـت، نقطه شروع و استارت فعالیت حرفه ای او محسوب می شود.

شبنم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی