|

چیتان پیتانی عجیب از شبنم قلی خانی که از آرایشگرشم بدتره؛ پرده سنگین خونه لاکچریشو!

shabnam gholikhani shayanews

شبنم قلی خانی بازیگر خوش استایل اما کم آرایش ایرانیه که مشخص شد واسه همون کمش هم میکاپ آرتیست داره خفففن!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شبنم قلی خانی بازیگر مشهور و قدیمی ایرانیه که خیلی ساله تو این عرصه جذاب فعاله و تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری نقش های بسیار بازی کرده. خانوم بازیگر گرچه این روزها قرتی طور شده، اما در تمام کاراکتر های انتخابیش مثبت دیده شده و میشه. شبنم قلی خانی اولین بار با بازی در سریال "مریم مقدس" بود که دیده شد و شهرت یافت، اما اونچه که مشخصه اینه که این چهره به دلایل شخصی یا اجباری بیشتر تو تلویزیون فعالیت داشت و کمتر بر روری پرده نقره ای. البته که بازیگرا معمولا دسته باندی هستند و مثلا ترانه عیلدوستی به خاطر شخصیتش بیشتر اتونور بود و مثلا شبنم قلی خانی اینور.

اخه میدونید چیه؟ شبنم بانو چهره و ظاهری به شدت ساده و آروم داشته و داره، به همین جهت در نقش هایی اینچنین هم گذاشته میشد. این روند گذشت و گذشت تا اینکه حالا می بینیم شبنم بانو قلی خانی هم انگاری اومده به راه و رسم چهره های قرتی! شبنمم قلی خانی در اینستاگرام فعالیت بسیاری داره و به تازگی دیده میشه که به نوعی دیگر علاقمنده تا اکتیو باشه. مثلا در ادامکه می بییند نمونه ای از علایق جدید خانوم بازیگر رو در حالی که شبنم قلی خانی کنار آرایشگرش ایستاده و خیلیا بر این نظر بودند که از سادگی شبنم خانوم بعید بود میکاپ آرتیستی تا به این اندازه غلیظ و قرتی! 

آخه میدونید که این روزا خانومای بازیگر همه رفتن تو یخه مسابقه ای نامرئی عجیب به نام نوشن دادن ارایشگرم! انگاری قانون نانوشته ای هستش که میگه بازیگران زن باید حتما از میکاپرشون رونمایی کنن و یه عکس این مدلی قدی باهم بگیرن! خب چرا؟

campec.ir_s instagram 2023-7-26 story (1)

شبنم قلی خانی به دست این خانوم هنرمند چه آرایشی شد!

در بین میکاپ آرتیست های ایرانی خانومی هنرمند وجود دارد به نام مریم رهنما که از قضا آبجی کوچیکه بهاره رهنما است و تبحر خاصی در میکاپ های غلیظ و رنگ دار دارد. مریم رهنما آرایش بیشتر خانومای بازیگر در مراسمات سینمایی رو انجام میده و گاهی این گریم و آرایش ها جوری میشن که چهره اون شخص کاملا تغییر میکنه و تبدیل به آدمی دیگه میشه که البته این سبک کاره خانوم رهنماست!

حالا مدتی پیش تصاویری از چند بازیگر زن منتشر شد که بعضیاشونم کاربران نشناختن تا اینکه اسمشون رو خوندن! شبنم قلی خانی نیز یکی از مدل ها بود که چهرش قابل شناسایی بود اما به دلیل تِم ایم مراسم به شکلی عجسب میکاپ شده بود. در ادامه شبنم قلی خانی رو در قالب حمام سلطان احمد مشاهده می کنید.

wf (1)

شبنم قلی خانی رو ساده می بینی؟ پس مسافرتای خارجی و جفنشو ندیدی!

شبنم قلی خانی تا این چند وقت پیش پیجش یه پیج یکنواخت بود که هراز چند گاهی خانوم خانوما میرفتن آتلیه و تصاویری مصنوعی و معمولی از خود منتشر می کردند بلکه جذابیت داشته باشند اما حالا شبنم قلی خانی هم فهمیده با این چیزا نمیشه جذب فالوور کرد و دیگه مخاطب این مدل عکسای آتلیه ای رو دوست نداره! 

به همین سبب هم جهت تغییر سبک زندگی و هم جهت تغییر سبک پیجش اومد و کلی مسافرت رفت، جوری که خانوم بازیگر تبدیل به مارکوپلو شده بود و دائما در شهر های مختلف دیده میشد. اما خب خشک و خالی که نمیشه! شبنم قلی خانی در این سفرها اومد و عکسای خودمونی اما تو لوکیشنای خوشگل گرفت و به اشتراک گذاشت. میدونید که کاربران امروزی چنین مواردی رو بیشتر دوست دارند و استقبال می کنند تا کوهی از تصاویر ژورنالیه عصا قورت داده!!

shabnamgholikhani56-vaghtesobh

Untitled (1)

Untitled (2)

ویلای شاهانه و اعیونی شبنم قلی خانی که ازش بعید بود

شبنم قلی خانی در مجموع شخصیتی به دور از حاشیه و آروم دارد و تا به حال هم جنجالی ازش دیده و یا شنیده نشده به همین سبب هم هیچگاه حرف و حدیثی پشت سر ندارد! این بازیگر زن در اینستاگرام بیش از 1.5 میلیون دنبال کننده نیز دارد که دوست دارش هستند نه مثل پیج خانوم بهاره رهنما که نصفش فحشه!!

حالا از این ها که بگذریم تقریبا تا حالا دیده نشده شما بازیگر باشی و بی پول باشید! مگر انگشت شمار که اونهم قطعا دلیلی داشته! در همین جهت شبنم قلی خانی به تازگی ویدیویی ازش منتشر شده که برای خانه بزرگ خود در حال پسند و خرید پرده می باشد. البته که پیج این پرده دوزی برای چهره های معروف دیگر هم طراحی پرده داشته اما پنجره های بزرگ و خانه ویلایی شبنم قلی خانی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.
 

بیوگرافی خارجکی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد 19 آبان 1356 در تهران هنرپیشه و کارگردان اهل ایران است که در تلویزیون ، سینما و تئاتر فعالیت می کند. وی دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس تئاتر گرایش طراحی صحنه در ایران و فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا است.

Untitled+(1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی