|

اعتماد به نفس "شبنم قلی خانی" پیش خوش بَر و رو ترین کوچولو ایران؛ ژست بی رمق خانومو!

shabnam ghoolikhani shayanews

شبنم قلی خانی بازیگر مشهوریه که قدیم ندیما سادهتر بود و حالا می بینیم که گشتن با خانومهای اطواری ورژنی دیگر از وی رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شبنم قلی خانی از بازیگرای دوست داشتنی و با سابقه ایرانه که با بازی در "مریم مقدس" و در نقش مریم مقدس دیده و شناخته شد. خانوم بازیگر از دست هنرمندان به شدت ساده ای هستش که تو راستای بازیگری تلاش زیادی داشته و از طریق پارتی بازی و ارتباط با عوامل و ... بالا نرفت! شبنم قلی خانی این مدلیه که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و یهو چهارتا پله رو یه جا نرفته! شاید بگین چقدر تاکید، که خب باید در پاسخ بگین چون بسیاری از هنرمدان هستند به ماند خانوم سحر قریشی که خیلی زود تند سریع با ارتباط با اهالی سینما خودشون رو بولد کردن و برخی هم از طریق پارتی های که داشتند کشیدن بالا؛ اما می بینیم چهره هایی به مانند شبنم قلی خانی و لیندا کیانی چطور با بازی در ظواهر مختلف جهت رسیدن به اونچه که حالا هستند اکتیو بودند.

شبنم قلی خانی اما چند سالی میشه که کم و بیش بیشتر در حواشی خواسته و ناخواسته دیده میشه. خانوم خانوما قبلنا استایل هایی معمولی داشت و حالا سعی داره تا یه شیطنت هایی داشته باشه. خانوم بازیگر به تازگی هم در فتوکال ها دیده میشه که تصاویر زیبایی ازش به ثبت میرسونن. اما اینبار متفاوت بود و عکس خانوم بازیگر دهه شصتیه ما با یه دختر فوق العاده زیبا بود که خب باعث شد تا نگاه ها جلب خانوم کوچولو بشه!

IMG_20230721_143118

میکاپ های مورد پسند شبنم قلی خانی این مدلیه! اروپایی

استایل و چهره شبنم قلی خانی رو دیدین؟ نه به دور از ترند بود و نه ترررند روزگار! آرایش یکی از مورد علاقه ترنی قسمت استایل کردن برای اکثر خانوم ها به حساب میاد اما بعضی ها هفت قلم و پر رنگ و لعاب دوست دارند، بعضی ها مینیمال و ملیح و بعضی ها هم دنبال آرایش های کامل هستند اما همچنان از نوع ملایمش. در رابطه با شبنم خانوم قلی خانی هم نمی تونیم میکاپ های ایشون رو در دسته مینیمالیسم هایی مثل نگار جواهریان یا لیلا حاتمی قرار بدیم اما با این حال ایشون هم علاقه ای به رنگ های غلیظ و آرایش های تند نداره و همیشه ظاهری ملیح و ملایم رو برای خودش انتخاب میکنه.

d3ee374b-7127-4a6b-9420-41889220a2c7

شبنم قلی خانی همیشه بازیگر بوده، اینبار در ابهت یک کارگردان!

شبنم قلی خانی مدتی میشه که تو فیلم و سریالی دیده نمیشه اما اونچه که جدیدا از خانومای بازیگر داره مخاطب رو سورپرایز میکنه کارگردان شدن اونهاست! ابتدا بهاره رهنما و حالا هم شبنم قلی خانی. شبنم قلی خانی به تازگی با انتشار چند پست از کارگردانی یک فیلم کوتاه خبر داد. البته این بار اولی نبود که شبنم قلی خانی چنین تجربه ای رو کسی میکنه و این فیلم که "بلوند یخی" نام دارد به کارگردانی شبنم قلی‌خانی ، تهیه کنندگی امیر اسدی بافرانی وبه نویسندگی مرجان ریاحی به یازدهمین جشنــواره Trenton Film Festival آمریکا راه پیدا کرد. جشنواره فیلم ترنتون بهترین و خلاق ترین فیلم ها را در ژانرهای مختلف از سراسر جهان به نمایش می‌گذارد و به فیلمسازان این فرصت را می‌دهد تا با مخاطبان تعامـل داشته باشند و با فیلمسازان دیگر در  کار خود ارتباط برقرار کنند.

Untitled (3)

خوشگذرونی های وقت و بی وقت شبنم قلی خانی! رفته بهشت

از این ها که بگذریم شبنم قلی خانی یه مدت طولانی میشه که زده تو یه فاز و نول دیگه! خانوم بازیگر در حالی که تو صفحه اینستاگرامش به شدت فعالیت داره، تصاویری رو به اشتراک میذاره که همممگی از گشت و گذارهای وی هستند. در ادامه خوشگذرونی جدید شبنم بانو رو مشاهده می کنید که با ژست های نه چندان خلاقانه ترکیب شدن!

Untitled (4)

shabnamgholikhani_348845546_258096433467518_3790422840396791792_n

بیوگرافی خارجکی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد 19 آبان 1356 در تهران هنرپیشه و کارگردان اهل ایران است که در تلویزیون ، سینما و تئاتر فعالیت می کند. وی دارای مدرک لیسانس و فوق لیساننس تئاتر گرایش طراحی صحنه در ایران و فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا است.

campec.ir_s instagram 2023-7-19 story

شبنم قلی خانی در تلویزیون

اولین تجربه حرفه ای تلویزیونی اش سال 1384 با سریال «اولین شب آرامش» کنار چهره هایی چون مهدی پاکدل ، یکتا ناصر و امیر آقایی بود. 

از دیپلم تا تدریس در دانشگاه

دبیرستان ریاضی فیزیک خواند و در مقطع لیسانس تئاتر با گرایس طراحی صحنه انتخاب کرد و مقطع فوق لیسانس وارد رشته کارگردانی تئاتر شد.. خانم بازیگر سال 2004 عضو عیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شد و مدتی هم در یک موسسه فرهنگی برای کودکان تدریس بازیگری می کرد

ازدواج

شبنم قلی خانی در سال 1386 وقتی 30 ساله بود با همسرش آقای رضا ازدواج کرده که ثمره این زندگی یک دختر بنام شانا می باشد.

شبنم+قلی+خانی

شبنم+قلی+خانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی