|

شبنم قلی خانی در تولدی خفن که هرگز او را با چنین استایلی ندیده بودید؛ شبیه بقیه نیست!

shabnam gholikhani shayanews

شبنم قلی خانی همیشه از بازیگرای کم حاشیه بود تا اینکه این تصویر خانوم بازیگر همراه با دوستانش در تولد منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای بازیگری این مدلیه که هم لذت میبری از این که کلی آدم می شناسنت و هرجا بری میگن عههه این فلانیه ها، و از طرفی هم دقیقا مشکل اینجاست که هر جا بری می شناسنت و میگن عههه فلانیه ها!! قطعا متوجه نکات خوب و بدش شدین، اما خب اونی که بازیگر میشه هم اینها رو میدونه و تنها درکی گوشت و استخونی نداشته و قبلا تصور میکرده! اما بگذریم و برسیم به سوژه اصلیمون که خانوم شبنم قلی خانی هستند.

شبنم بانو از هنرمندان به نام و شهرت یافته در این مسیرند که سالهاست هنر بازیگری رو با گوشت و استخون تجربه کردن و کارنامه کاری پر باری هم دارند. خانوم خانوما از اون دست چهره ها می باشند که هم در سینما و هم در تلویزیون ایفای نقش بسیاری داشتند اما با این تفاوت که مثلا به مانند خانوم ترانه علیدوستی یکراست سینما رو انتخاب نکردن، بلکه ابتدا سختی و خاک خوردگی جعبه جادو رو پشت سر گذاشتن و بعد از شهرت درست حسابی، پا به سینما گذاشته اند. 

تولدی که شبنم قلی خانی رفت و ازش بعید بود!

شبنم قلی خانی هیچگاه این مدلی زندگی نکرده که حاشیه داشته باشه و همیشه این بانوی دهه پنجاهی رو که بهشم نمیاد از متولدین دهه پنجاه باشه، در آروم ترین حالات دیده ایم. شبنم بانو اولین بار با بازی در "مریم مقدس" و در نقش مریم مقدم بود که دیدیم و مِن جمله هنرمندانی هستش که کلا نقش منفی بهش نمیاد. نه اینکه خودش نخوادا، بهش نمیاد!!! 

شبنم قلی خانی حتی حالا که مثلا کمی تا قسمتی حاشیه دار شده هم باز میون بازیگرا جزو آخرین هنرمندان جنجالی می بینیم که میون هزار چهره پر سر و صدام که باشه باز کم سر و صداست. مثلا به تازگی تصویری از وی به اشتراک گذاشته شد که ظاهرا خانوم بازیگر و دوستانشون در تولد بودن و باز هم خانومیت و آراستگی از یان بانو می بارید اما خب خیلیا بر این نظر بودند از شبنم قلی خانی بعید بود!

campec.ir_s instagram 2023-10-11-17.12.80 story (1)

خارج گردیای باحال شبنم قلی خانی به سبک درست حسابی

تو ده سال اخیر خیلی از بازیگرانمون از کشور خارج شدن و خیلی ها هم در حال رفت و آمد به خارج از ایران هستند. شبنم قلی خانی هم اینچنین بوده و یه مدت برای تحصیلات خارج زندگی کرده و حالا هم در حال سفر رفتن به جاهای مختلف هستش. اما حالا به تازگی خانوم قلی خانی یه استوری منتشر کرده که توی اون خانوم از منظره ی موجود در اطراف خونه اش فیلم گرفته که خب به احتمال قوی ایران نیست و سرسبزی حیرت آور و ویو موجود در اطراف خونه به قدری زیباست که انگار داخل کتاب های قصه زندگی میکنه ایشون و مسلما خانوم بازیگر به یه کشور خارجی رفته ولی حالا مشخص نیست که ایشون دوباره برای زندگی به استرالیا رفته یا صرفا جهت تفریح و مسافرت رفته به یه کشور خارجی که در آینده مشخص میشه.

کارگردانی شبنم قلی خانی وقتی فیلمش رفت آمریکا!

شبنم قلی خانی همونطور که در ابتدای متن هم گفته شد مدتی میشه که تو فیلم و سریالی دیده نمیشه اما اونچه که جدیدا از خانومای بازیگر داره مخاطب رو سورپرایز میکنه کارگردان شدن اونهاست! ابتدا بهاره رهنما و حالا هم شبنم قلی خانی.

شبنم قلی خانی به تازگی با انتشار چند پست از کارگردانی یک فیلم کوتاه خبر داد. البته این بار اولی نبود که شبنم قلی خانی چنین تجربه ای رو کسی میکنه و این فیلم که "بلوند یخی" نام دارد به کارگردانی شبنم قلی‌خانی ، تهیه کنندگی امیر اسدی بافرانی وبه نویسندگی مرجان ریاحی به یازدهمین جشنــواره Trenton Film Festival آمریکا راه پیدا  کــرد . جشنواره فیلم ترنتون بهترین و خلاق ترین فیلم ها را در ژانرهای مختلف از سراسر جهان به نمایش می‌گذارد و به فیلمسازان این فرصت را می‌دهد تا با مخاطبان تعامـل داشته باشند و با فیلمسازان دیگر در  کار خود ارتباط برقرار کنند.

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی