|

رونمایی شبنم قلی خانی از خانه مجللش وسط جنگل استرالیا ؛ تیپ کودکانه با این سن

SHABNAM-GHOLIKHANI SHAYANEWS

شبنم قلی خانی از بازیگرهایی هست همیشه به متانت و وقارش معروف بوده و هست و بسیاری از افراد این بازیگر رو به واسطه ی فیلم حضرت مریم میشناسن.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شبنم قلی خانی هنرمندی هست که بیشتر مردم اون رو با فیلم مریم مقدس میشناسن و احتمالا هم بدونید دلیلی انتخاب این بازیگر برای این نقش چی بوده، چون خانوم بازیگر چهره ی معصومی دارند و باورپذیری نقش ایشون در مقام حضرت مریم رو خیلی راحت تر میکرد برای مخاطب و البته که این چهره ی معصوم شبنم قلی خانی در انتخاب این بازیگر برای کارهای بعدی هم تاثیر گذرا بوده و اصولا ایشون همیشه کاراکترهای مثبت رو بازی میکنه و اصلا شخصیت منفی توی کارنامه ی هنریش نداره.

با این حساب میشه گفت که شبنم قلی خانی یکی از بازیگرا تک بعدی محسوب میشه مثلا اگر یادتون باشه توی سریال هشت و نیم دقیقه بود که یه عالمه کاراکتر منفی جمع شده بودن ولی شبنم خانوم تو این سریال کماکان نقش مثبت داشت و فیلمساز به هیچ وجه ریسک نکرده بود و به نظرش بین اون همه بازیگر شبنم قلی خانی بهترین گزینه بوده برای نقش مثبت بودن. اما حالا برسیم به برخی از حواشی این بازیگر که باید گفت ایشون چه درعرصه ی هنر و چه در دنیای مجازی از جمله افراد بی حاشیه محسوب میشه و همیشه متانت و وقار موجود در رفتارش مخاطب رو جذب کرده که در ادامه بیشتر راجبش براتون میگیم.

شبنم قلی خانی

خونه ای که شبنم قلی خانی از توی کتابای قصه بیرون کشیده

این روزا خیلی از بازیگرا هستن که به دلایل مختلف بین ایران و کشورهای خارجی در حال مسافرت هستن و حتی خیلی از اون ها ساکن این کشورها هستن و صرفا برای کار به ایران میان مثلا شبنم قلی خانی یه دوره ای به علت موقعیت شغلی همسرش و ادامه تحصیل دادن خودش به استرالیا مهاجرت کرد و اونجا ساکن شد ولی خب این روزا ما این بازیگر رو توی ایران میبینیم و البته که ایشون در حال رفت و آمد هستن و حتی برای بچه ها توی ایران کلاس بازیگری هم برگزار میکنن.

اما حالا به تازگی خانوم قلی خانی یه استوری منتشر کرده که توی اون خانوم از منظره ی موجود در اطراف خونه اش فیلم گرفته که خب به احتمال قوی ایران نیست و سرسبزی حیرت آور و ویو موجود در اطراف خونه به قدری زیباست که انگار داخل کتاب های قصه زندگی میکنه ایشون و مسلما خانوم بازیگر به یه کشور خارجی رفته ولی حالا مشخص نیست که ایشون دوباره برای زندگی به استرالیا رفته یا صرفا جهت تفریح و مسافرت رفته به یه کشور خارجی که در آینده مشخص میشه.

وقتی تیپ شبنم قلی خانی میشه مثل دختر بچه های نوجوون

اصولا ما عادت داریم که یه سری از افراد رو با تیپ و استایل خای همیشگیشون ببینیم و وقتی که خلاف اون تصوری و چیزی که بودن تیپ میزنن خب مسلما برای ما عجیب میان مثلا شما فکر کنید که یه روزی نیوشا ضیغمی مجلسی پوش رو با لباس های اسپرت ببینید که خب قبول کردن این موضوع تا حدودی سخت میتونه باشه یا مثلا اگر یادتون باشه نوید محمدزاده که توی ایران تو جشنواره ها با لباس های عجیب ظاهر میشد توی کن کت و شلوار پوشیده بود که خب این موضوع واقعا شوکه کننده بود.

حالا شبنم قلی خانی هم یکی از بازیگرایی که همیشه از خانوم ساده پوشی و در عین حال شیک پوشی رو دیدیم و به طور کلی ایشون استایل های جنجالی رو دوست نداره و اصلا سراغشون نمیره که از این راه دیده بشه و به چشم بیاد که میشه گفت این یعنی اصالت. ولی حالا به تازگی خانوم بازیگر با یه استایلی ظاهر شده که سن اون رو خیلی پایین آوورده و برای مخاطب ظاهر شدن ایشون با این تیپ تازگی داره و انگار که نوجوونی های خانوم قلی خانی رو روبه روی خودمون داریم میبینیم.

شبنم قلی خانی

مدلینگ شبنم قلی خانی که زیاد دووم نداشت و خانوم بیخیالش شد

اگر دقت کرده باشید خیلی از بازیگرای خانوم این روزا مدل میکاپ میشن و سردمدار همه شون تو این عرصه خانوم مرجانه گلچین هست که حسابی تغییر میکنه و انگار که تبدیل به یه آدم دیگه میشه و حتی شدت این تغییر به قدری زیاده که گاهی اوقات چندین ثانیه مکث میخواد که این بازیگر رو بشه تشخیص داد و با این اوصاف این کار میتونه یه تبلیغ بزرگ برای اون سالنی باشه که یه همچین خدمات زیبایی ارائه میکنه.

حالا شبنم قلی خانی هم مدتی پیش تصمیم گرفت که یه گریزی به این عرصه هم بزنه و رفت مدل میکاپ شد ولی خب جالبه که این بازیگر تنها انگشت شمار برای این امر اقدام کرد و بعد از اون دیگه علاقه ای به مدل شدن از خودش نشون نداد و ترجیحش بر زیبایی در عین سادگی بوده و هست.

شبنم قلی خانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی