|

زیبایی بی وصف گلاره عباسی که نشون میده بابا چقد ادیته فیسش؛ ژست پاییزه اومد برگ ریزون

gelareh abasi shayanews

گلاره عباسی بازیگر مشهوریه که به تازگی با تصاویر پاییزیش حسابی همرو متعجب ساخت و مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- به تازگی آتیلا پسیانی رو از دست دادیم به دلیل سرطان، اما یکم بعدتر داریوش مهرجویی رو از دست دادیم به خاطر قتل و سلاخی! و اینجوری بود کمه الصلا انگار مرگ آتیلا محو شد و مرگ فجیع مهرجویی بولد شد. واقعا آدم میمونه این دنیا چجوریه! پر از غافلگیری و اتفاقای خوب و ترسناک. تا همین چند روز پیش پست و استوری هنرمندا همه آتیلا پسیانی بود و حالا می بینیم که استوری ها پر شده از داریوش مهرجویی و اینجاست که آدم میترسه دو روز بعد قراره چی استوری و ترند بشه. 

شاید بشه گفت نود درصد بازیگرای سینما و تلویزیون برای مهرجویی که با بی مهری از این دنیا رفت تسلیت و نظراتشون رو گذشتند. گلاره عباسی یکی از این دست هنرمندان می باشد که البته خانوم بازیگر سه روز عزای عمومی هم اعلام کرد! گلاره عباسی بازیگر بسیار قابل و با استعداد می باشد که به مانند خیلی از همکارانش کار خود را از تلویزیون شروع کرد و دیده شد و حالا بر روی پرده نقره ای و نمایش خانگی حضور دارد و به تلویزیون هم بک نخواهد زد!! البته که این موضوع صده صد نیست و شاید هم این چنین نباشه اما اونچه که تا به حال دیده شده و سوابق میگه این مدلیه.

Untitled

گلاره عباسی و استفاده لاکچریش از اینستاگرام

اما از این ها که بگذریم و برسیم به حال این روزها گلاره عباسی باید بگیم که خانوم بازیگر دهه شصتیمون که این روزها در 40 سالگی خود به سر میبره هوادارای بسیاری داره و در صفحه اینستاگرامش بیش از 2 میلیون کاربر دنبال کننده اش هستند. 

خب میدونید که فعالیت در این فضای نامرئی و نامحدود چیزیه که میتونه خیلی از افراد رو تبدیل به چهره کنه و خیلی از چهره ها رو هم تبدیل به افرادی مشهور. گلاره عباسی نیز از این قافله غفلت نکرده و فعالیت خوبی داره. اما اونچه که خانوم بازیگر رو از خیلی از همکارانش متمایز کرده فیس وی می باشد که نچرال و طبیعی هستش و با استفاده از یه صورت عروسکی بولد نشده و اونچه که به عنوان طرفدار دنبال کننده گلاره عباسی هستش برای توانایی او در بازیگری و فیس و استایل خودشه.

Untitled

نیو فوتوی پاییزی گلاره عباسی که خیلی قدیمیه!

گلاره عباسی همونطور که گفتی در این فضا فعالیت بسیاری درع و اکتیوه اما تقریبا مراقبه که جنجالی نشه و اونچه که واضحه اینه که ایشون هم خیلی آتلیه رفتن رو دوست دارند اما انگاری هنوز به سبک قدیمی، چرا که مثلا به تازگی تصاویری از خود به اشتراک گذاشت که مدل قدیمی بودن.

گلاره عباسی رفت آتلیه و با بک گراند پاییزی و ژست هایی نه چندان جدید این تصاویر رو گرفت و گذاشت اینستاش! در حالی که یه ده سال پیش این مدلیا مورد توجه قرار میگرفتن و حالا دیگه کمتر پیش میاد این سبکی مصنوعی و فصلی رو عکاسی کنند و اگه مربوط به فصل هم باشه یه چیزای دیگه ای ترند شده! همین موضوع شد سوژه ای برای کاربران که نظرات متفاوت بذارن.

Untitled

Untitled

گلاه عباسی واقعا این شکلیه یا قدرت آرایش که میگن اینه؟

خب دوربینا دیگه خیلی خفن و با کیفیت شدن، از طرفی هم عکاسا به شدت کاربلدن و میدونن تو چه زاویه ای از بازیگر عزیز عکاسی کنن که جذاب بیوفته. مثلا در ادامه مشاهده می کنید گلاره عباسی رو در حالی که دوربین خیلی زوم رو چهرش هست اما با این حال چهره ای  بسیار زیبا داره که خب باید گفت خدا پدر ادیت ها و فتوشاپ ها رو بیامرزه که انقدر میتونن فرد رو زیبا کنند.

ببینیم تصویری دیدنی از خانوم بازیگر رو که موراد گفته شده رو به خوبی نشون میده.

Untitled

لاغریه بی سابقه گلاره عباسی واسه نقش!! چرا خب

گلاره عباسی از دانش آموختگان کلاس های بازیگری امین تارخ می باشد. این بازیگر زن مدتی پیش برای ایفای نقش در فیلم «ابلق» وارد چالشی جدید شد. نقش او در این فیلم با همه نقش هایی که تا به حال بازی کرده بود فرق داشت و از آن مهم تر گلاره عباسی در این نقش باید 10 کیلو به وزنش اضافه می کرد و این کار را هم کرد اما به گفته خودش هنوز با این مسئله درگیر است. البته که بازیگری پول و درآمد خوبی هم دارد اما به دلیل اینکه باید به طور کلی شخصیت و ظاهر خودت روبذاری کنار و تبدیل به کاراکتر دیگری بشی، سختی های خودش رو هم داره که هنرمندان مجبور به انجامش هستند!

unknown_290400589_574925444249698_8938380951115223991_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی