|

بازیگر جذاب آکتور

چهره فوق العاده "گلاره عباسی" به دست این میکاپر خفن؛ خانوم چه الگانت پوش خوبی هستن!

gelareh abasi shayanews

گلاره عباسی بازیگر آکتور می باشد که کمتر در حواشی دیده میشه اما اینبار تصویر اروپایی طور آرایشگرش باعث شد تا خانوم بازیگر هم سوژه بشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گلاره عباسی بازیگر مشهور و محبوب ایرانیه که با بازی در سریال "شیدایی" دیده شد و شهرت یافت. خانوم بازیگر دهه شصتی ما به مانند بسیاری از همکارانش ابتدا با بازی در تلویزیون بود که شناخته شد و کمی تا قسمتی بعد رفت سینما و شبکه خانگی و دیگه برنگشت! قطعا با این تفاسیر دیگه بازیگری برای صدا و سیما نمیمونه چرا که هنرمندای خوبی به مانند گلاره عباسی راهی دیگر رو انتخاب کردن و تلویزیون رو انگاری تنها یک نردبان برای بالا رفتن اولیه میدیدین. گلاره عباسی تا یه اینجا تونسته کارنامه کاری جذابی رو برای خودش بسازه و کلی کار جدی و طنز از نوع واقعا جذابش تو سابقه کاری داره.

گلاره عباسی حتی کاراکتر دختر افغانستانی رو هم بازی کرده و نشون داده واقعا یه آرتیسته که باید برای دنیای شگفت انگیز هنر و بازیگری کشف میشد. گلاره عباسی از جدیدترین کارایی که داشته سریال نمایش خانگی "آکتور" بوده و هست که خب خانوم خانوما نقش خواهر نوید محمدزاده رو داره. اینستاگرام چند سالیه که شده محلی برای معرفی ادما، حالا چه به دروغ چه به راست. گلاره عباسی نیز در این فضای نامرئی فعالیت داره و تصاویر مختلفی به اشتراک میذاره که ترکیبی از عکسای خودش و کارای شغلیش هستند. اما در ادامه تصویری از وی در کنار آرایشگرش مشاهده می کنید که برای کاربرا خیلی جالب بود این حجم از اروپایی پوشیدن خانوم میکاپ آرتسیت!

campec.ir_s instagram 2023-5-22 story (2)

گلاره عباسی و ترسِ نداشتش واسه گریمای بیریخت! 

گلاره عباسی از دسته بازیگراییه که تو کار و حرفش هیچ اِبا و ترسی از تغییر ظاهر نداره. خانوم بازیگر مثلا در حالی که تو فیلم "ابلق" ظاهری نه چندان زیبا داشت، اما به خوبی تونست کاراکترش رو از آب در بیاره. حالا چرا این بحث شد؟ شاید بگید خب اشون بازیگره و اصلا باید اینچنین باشه که خب در پاسخ باید بهتون بگیم خیر! بازیگرانی هستند به مانند خانوم نیوشا ضیغمی و یا محمدرضا گلزار که به هیچ قیمتی حاضر نیستن زشت بشن و همیشه هم تو فیلم و سریال ها اون نقش خوشگله از آن اونها میشه.

اما گلاره بانو و البته الناز شاکردوست اینچنین نیستند و اتفاقا با اینجور نقش ها و گریم ها و البته نوع صحبت های عجیب سابقه ای درخشان به اون کارنامه ای که گفتیم اضافه میکنند.

گلاره عباسی در ابلق
گلاره عباسی در ابلق

اما استایل های الگانت پسند گلاره عباسی

از غالب کار و بازی که بیایم بیرون و یکم برسیم به ظاهر و خود واقعیه گلاره عباسی، باید بگیم که خانوم بازیگر از دسته هنرمندانی هستن که همه جانبه هنرمند دیده میشن. بازیگرای معمولا به دسته تقسیم میشن. یکی اونهایی که لباس میپوشن تا دیده و بولد بشن! دیگری اونهایی که لباس میپوشن تا ساده باشن و عجیب دید نشن.

گلاره عباسی یه ساده پوش بولده که سبک الگانت رو برای استایل های خود انتخاب کرده.خانوم بازیگر اصولا برای مراسمات سینمایی جوری استایل میزنه که هم ساده باشه و هم شیک و تو چشم! وی اصولا ترکیبات رو دوست داره و برای تیپای انتخابیش اینچنین استفاده میکنه و مونوکروم پوش چندان نیست.

استایل+گلاره+عباسی

unknown_290400589_574925444249698_8938380951115223991_n

یه کلیات جالب در رابطه با گلاره عباسی! کویر و ناهنجاری چی میگه!

اما اگه بخوایم یه کلیات جالب از گلاره عباسی بدونیم باید بگیم که گلاره عباسی از دانش آموختگان کلاس های بازیگری امین تارخ می باشد. این بازیگر زن مدتی پیش برای ایفای نقش در فیلم «ابلق» وارد چالشی جدید شد. نقش او در این فیلم با همه نقش هایی که تا به حال بازی کرده بود فرق داشت و از آن مهم تر گلاره عباسی در این نقش باید 10 کیلو به وزنش اضافه می کرد و این کار را هم کرد اما به گفته خودش هنوز با این مسئله درگیر است. البته که بازیگری پول و درآمد خوبی هم دارد اما به دلیل اینکه باید به طور کلی شخصیت و ظاهر خودت روبذاری کنار و تبدیل به کاراکتر دیگری بشی، سختی های خودش رو هم داره که هنرمندان مجبور به انجامش هستند!

از این ها که بگذریم از خانم بازیگر مدتی پیش تصویری منتشر شده که با پیراهنی جذب و ساپورت در بیابان حضور دارند که این نوع پوشش از این بازیگر کمی بعید بود!

hi (1)

از عجایب گلاره عباسی که هرکسی خبر نداره!

میدونید که گلاره عباسی نیز در سریال "شهرزاد" بود اما خب موضوعی که هر کسی نمیدونه و احتمالا فقط طرفداراش به دلیل پیگیریشون باخبر خستند اینه که گلاره عباسی در سریال شبکه خانگی "شهرزاد" نیز ایفای نقش داشت آن هم نقشی منفی. وی حین بازی در این سریال به دلیل سرطانی که داشت مدتی بین زمن و هوا می ماند اما دوباره سلامتی خود را بدست می آورد و سر ضبط فیلم برمی گردد. حالا جالب اینجاست که نظرات مردم و مخاطبین در مورد گلاره عباسی به دلیل نقش منفی اش ناجور بود و حسابی تحت تاثیر فیلم قرار گرفته بودند!

t

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی