|

استایل پر و پیمون "گلاره عباسی" پیش دوستش که لوازم آرایشو قورت داده؛ چی بودی چی شدی تو

gelare-abbasi shayanews

گلاره عباسی از بازیگرهای موفق سینمای ایران هست که قابلیت ایفای نقش های طنز و اجتماعی رو داشته و شخصیت های متفاوتی رو تا الان بازی کرده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازیگرهایی هستن که شاید چشم رنگی نداشته باشن و یا اونقدرا که باید قیافه ی فضایی نداشته باشن از خوشگلی زیاد ولی شدیدا با استعداد هستن و سالیان سال هست که بیننده اون ها رو به عنوان حرفه ای ها در این عرصه شناخته و براشون احترام قائله مثلا سوسن پرور که یکی از این بازیگرهاییه که شاید قیافه ی آنچنان سینما پسندی نداشته باشه ولی تو هر سریالی که نقش آفرینی کرده بهترین بوده و ثابت کرده که استعداد این کار رو داره و میتونه خیلی فراتر از اون چیزی که وقتی اولین بار چهره ی ایشون دیده شد عمل کنه، حالا موضوع اینجاست که سوسن پرور یه بازیگر تک بعدی هست و خیلی خوب از پس نقش های طنز برمیاد و تو این زمینه بسیار شناخته شده هست ولی یه سری از بازیگرها هستن که میتونن هم از پس کمدی و هم از بس نقش های جدی و حتی خشن هم بربیان که یکی از این ها گلاره عباسی هست که تو هر فیلمی دیده شده تونسته صفر تا صد خودش رو بذاره وسط.

گلاره عباسی این اواخر فیلم هی ابلق و کت چرمی و سریال آکتور رو داشت که نشون میده گلاره خانوم حسابی با سینما و سینمای خانگی سرش رو شلوغ کرده و داره میترکونه. گلاره عباسی میتونه در عین حال که نقش یه زن رنج کشیده رو خوب بازی کنه میتونه نقش یه زن موذی و آب زیر کاه رو هم به بهترین حالت ممکن ایفا کنه که این نشون از هنرش داره، اما یه موضوعی که وجود داره این هست که اکثر بازیگرهایی که پاشون به سینما و سینمای خونگی باز میشه دیگه سراغی از تلویزیون که اولین قاب اون ها برای رسیدن به شهرت بوده نمیگیرن و انگار که تلویزیون برای اون ها دست گرمی بوده در حالی که این قاب میلیون ها بیننده داره، بنابراین امیدواریم که گلاره خانوم رو بار دیگه در تلویزون ببینیم، برسیم به آخرین عکس های این بازیگر و فعالیت هاش که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

IMG_20230701_100048

وقتی گلاره عباسی روز به روز جوون تر میشه

یه سری از بازیگرها هستن که سیر پیشرفتشون تو چهره برعکس هست و مثل بنجامین باتن میمونن الان میگید چطور؟ خب اگر دقت کرده باشید وقتی عکس های بعضی از بازیگرهای قدیمی رو میبینیم خب با وجود این که عکس ها شاید کیفیت پایین داشته باشن یه موضوعی هم که وجود داره این هست که این دوستان انگار قبلا سنشون بالاتر نشون میداد ولی الان و رفته رفته جوون تر میشن و بیشتر به چشم میان که این موضوع خیلی جالبه!

مثلا گلاره عباسی که این روزا ازش عکس هایی منتشر شده توی عکس ها خیلی جوون تر و سن پایین تر از قدیما دیده میشه که این موضوع باعث تعجب کاربراها شده چرا که انگار این بازیگر هر چقدر که داره جلوتر میره و با دیده شدن هر چه بیشتر استعدادش حتی چهره اش هم هر چه بیشتر از سابق زیبا به نظر میرسه و آدم رو جذب خودش میکنه. مثلا عکس های زیر از ایشون تو یه نشریه منتشر شده که نشون میده خانوم حسابی داره از لحاظ سانتی مانتالی تغییر میکنه و میره تا اوج.

IMG_20230701_100059

IMG_20230701_100234

گلاره عباسی گریم های مختلف رو قورت میده و میشه یکی دیگه

خیلی از بازیگرها هستن که دوس ندارن تو فیلم ها زشت دیده بشن و ریسک گریم های مختلف و متنوع رو به گردن نمیگیرن و ترجیح میدن که خیلی زیبا و شکیل به نظر برسن و اصلا براشون باورپذیر بودن نقش که درصد قابل توجهی از اون به گریم بستگی داره، مهم نیست و همیشه ترجیحشون قیافه هست چرا که خیلی از اون ها معتقد هستن که قیافه ی یه بازیگر بزرگترین سرمایه اون هست!

گلاره

چرا که بندده باید ساعاتی رو به اون نگاه کنه و لحظات خودش رو بگذرونه بنابراین باید جذابیت بصری هم داشته باشه ولی در این بین هم هستن گلاره هایی که اصلا از گریم های مختلف نمیترسن و حتی بابتش زحمت هم میکشن مثلا اگر فیلم ابلق رو دیده باشین متوجه میشید که گلاره عباسی در این فیلم باید هم از لحاظ چهره و هم از نظر هیکل یه سری تغییرات روش انجام میشده تا نقش برای بیننده جذابتر و واقعی تر بشه مثلا در خصوص وزنش ایشون ده کیلو به وزنش اضافه کرده بابت حضور تو این فیلم!

IMG_20230701_100246

کمی بیشتر درباره گلاره عباسی

گلاره عباسی که در حال حاضر 39 سال داره، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هنر و معماری هستش که از تئاتر دانشجویی پاش به تلویزیون باز شد و حالا یه بازیگر تمام عیار محسوب میشه، مادرش خونه دار و پدرش اهل شعر و ادبیات هست و تنها یک خواهر به اسم «بهاره» داره که متخصص تغذیه ست و ساکن کشور امارات هست.

تو سال 94 وقتی گلاره خانوم 32 سال داشت ازدواجش با ادیب راد رو با یه متن تو اینستاگرامش رسانه ای کرد. خانوم خانوما از نچرال بیوتی های ایرانی هستن و تا به حال هیچ عمل زیبایی انجام نداده که این موضوع خودش باعث میشه ایشون ده هیچ از خیلی از بازیگرهایی که عمل میکنن و به روی خودشون نمیارن و حتی به دروغ میگن این کار رو نکردن جلوتر باشه.

IMG_20230701_100115

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی