|

گلاره عباسی بعد از زشتیش تو ابلق آخرته خوشتیپی به رخ کشید؛ ده کیلو اضافِش هوتو تو شد!

gelare-abbasi shayanews

گلاره عباسی از معدود بازیگرهایی هست که میتونه هم در نقش های جدی و هم در نقش های طنز هنرنمایی کنه، جوری که بیننده کاملا نقش رو باور کنه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بعضی از بازیگرها هستن که انگار بازی توی خون اون ها جریان داره و کلا برای این کار ساخته شدن، حالا بین این افراد یه سریای دیگه هستن که دیگه آخر و عاقبت بازیگری رو در آووردن و و یه جورایی اسطوره هستن که این افراد اونایی هستن که چه کار طنز و چه کار جدی رو به نحو احسن انجام میدن و از پس هر نقشی برمیان و جالب تر این که بیننده هم این موضوع رو میپذیره و حتی از این که این بازیگر تک بعدی نیست حمایت میکنه چرا که گاهی اوقات خب یه سری از بازیگرا هستن که انگار برای کارای طنز فقط ساخته شدن مثلا شما فک کنید که علی صادقی یهو بیاد یه نقش جدی و حتی خشن رو بازی کنه، به احتمال زیاد برای خیلی ها اون نقش باورپیر نباشه چرا که میمیک چهره ی علی صادقی کلا یه طوری هست که ناخودآگاه آدم خنده اش میگیره!

حالا در طول این مقاله میخواهیم راجبه یه بازیگر حرف بزنیم که به جرئت میشه گفت که یکی از بهترین هاست چرا که تا به الان کارهای کاملا متفاوتی رو از اون دیدیم که میشه گفت تویه اکثرشون هم خوش درخشیده و این فرد کسی نیست جز گلاره عباسی، گلاره خانوم هم مثل بسیاریی از بازیگرها از قاب تلویزیون کار خودش رو شروع کرد و بعد از این که بال هاش قدرت گرفتن از این قاب خداحافظی و کوچ کرد سمت سینما و سینمای خانگی، کاری که اکثر آدما انجامش میدن مثلا پریناز ایزدیار که خانوم با فیلم زمانه تو تلویزیون شناخته شد ولی الان دیگه ول کن سینما و سینمای خانگی نیست و فکر نمیکنیم که دیگه گذرش به تلویزیون بیفته! بگذریم از گلاره خانوم بگیم که تا الان هم نقش های جدی و هم طنز رو در کارنامش داشته و به طرز عجیبی هم میتونه نقش آدم های موذی و آب زیرکاه رو بازی کنه و خیلی خوب هم به آدم بقبولونه که دلش مثل شب سیاهه! از آخرین فیلم های گلاره خانوم میشه با سینمایی های ابلق، کت چرمی و سریال آکتور اشاره کرد که نشون میدن خانوم حسابی سرش شلوغه، حالا به تازگی هم توی این شلوغی ها از ایشون یه عکس سر اکران کت چرمی منتشر شده که در ادامه راجبش براتون بیشتر میگیم.

IMG_20230615_113633

نه به اون بی نمکی نه به این شوری خانوم!

تو عرصه ی بازیگری خیلی از مواقع پیش میاد که یه بازیگر مجبور به تحمل گریم های سنگینی میشه و یا مجبور به تراشیدن موهاش، ریش بلند کردن و حتی کم و زیاد کردن وزنش میشه که البته خیلی ها این موضوع رو قبول نمیکنن چرا که بحث زیباییشون در میون هست و مثل نرگس محمدی تویه ستایش و مهراوه شریفی نیا تو کیمیا ترجیح میدن که بالا رفتن سن خودشون رو تنها با یه عینک نشون بدن و نذارن چیزی به زیباییشون آسیب بزنه!ولی در این بین یه سری از بازیگرها هم هستن که برای این که توی اون نقش خوش بدرخشن از جون و دلشون مایه میذارن که خب این یجوارایی احترام به مخاطب هم محسوب میشه چرا که اگه یادتون باشه خیلی از بیننده ها بابت گریم های ستایش و ملیکا شاکی بودن.

گلاره+656

بگذریم این رو میدونستید که گلاره خانوم برای بازی تو ابلق مجبور بوده که ده کیلو به وزنش اضافه کنه و این کار رو هم کرده بود تا بتونه به خوبی نقش یه زن حامله رو بازی کنه! بله اینجوریاست این خانوم خانوما تازه دیدید که گریمش هم حتی اون رو بدریخت کرده بود و این یعنی ایشون از جون و دل مایه گذاشته ولی حالا تویه اکران فیلم جدیدش یعنی کت چرمی عکسایی ازش شکار شده که بی نهایت قشنگ هستن و آدم باورش نمیشه که ایشون همون زن زشت و خاله زنک تویه ابلق باشه که برای این نقش آفرینی سیمرغ بازیگر نقش مکمل زن رو از جشنواره فجر دریافت کرد. خیلی از کاربرها در راستای انتشار عکس های ایشون به این زیبایی واکنش نشون دادن و هم از کار خانوم تعریف کردن و هم از زیبایی بی حد و حصرش و گفتن نه به اون زشتی و نه به این زیبایی!

IMG_20230615_113557

IMG_20230615_113546

کمی بیشتر درباره ی گلاره عباسی

گلاره خانوم که درحال حاضر 39 سال داره از بازیگران متاهل سینمای ایران هست که آقای همسر ادیب راد هستن که این ازدواج وقتی گلاره خانوم 32 ساله بودن صورت گرفت. مادر گلاره خونه دار و پدرش اهل شعر و ادبیات بوده و تنها یه خواهر به اسم بهاره داره که خارج از کشور زندگی میکنه. از نوجونی به ادبیات علاقه ی زیادی داشته و به کارهای هنری علاقه ی زیادی نشون میداد، به هعمین خاطر پا تو عرصه ی بازیگری گذاشته و در ابتدای امر از کلاس بازیگری امین تارخ شرکت کرده و بعد از اون برای ایفای نقش تویه سریال در چشم باد معرفی شده و برای اولین بار رفته جلو دوربین. ایشون جز بازیگرهایی هست که تا به الان هیچ گونه عمل زیبایی نداشته و به گفته ی خودش صورت بدون عمل و آرایشش رو بیشتر دوس داره. همچنین باید بگیم که گلاره خانوم یه شخصیت مهربون و دلسوز داره که میتونید با تماشای کلیپ زیر به اون پی ببرید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی