|

گلاره عباسی با آقایون سانتی مانتال چه خوشه؛ ژست تابیده خانوم لایِ شن های کویر چی میگه!

gelareh abbasi shayanews

گلاره عباسی بازیگر فیلم شادروان که این روزا با تریپای خفنش کنار آقایون خوشتیپ داره اینستا رو میترکونه، به تازگی از استایل خاصش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- گلاره عباسی از بازیگران خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در سریال "شیدایی" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه و اسمش رو سر زبونا بندازه. گلاره عباسی که این روزا داره به عنوان یک فرد خیلی اجتماعی که دستی بر کار خیر داره توی موسسه ای به نام سوینا کار میکنه و البته خودش هم این موسسه رو پایه ریزی کرده، کمی از فضای بازیگری دور شده. ولی باز هم گلاره عباسی همچنان با بازگشت شکوهمندانه اش در فیلم هایی همچون "شادروان" و "اَبلق" نشون داد اگه کار خوب بهش پیشنهاد بشه با کمال میل قبول میکنه.

گلاره خانوم در کنار بازی های خفن و پر و پیمونش سعی داره کمی هم از جذابیت های خودش رونمایی کنه و با فیس نچرالش ثابت کنه که چیزی از بقیه جذابای سینما کم نداره. واسه همین هم دل رو زد به دریا و تبدیل شده به یک سلبریتی که به کار مدلینگی هم وارد شده و با یه میکاپ و لباس جینگول مستون از خودش پس از مدت ها عکس گذاشت. او که در طی این سال ها نشون داده چندان علاقه ای به میکاپ های آنچنانی که کل چهره اش رو تغییر میدن نداره، حالا این بار با چنان آرا ویرای ملیحی از خودش استوری گذاشت که ببینینش دلتون واسش غنج میره!

q

وقتی ژیگولاسیون گلاره عباسی کنار تی تی خانوم بردش رو اَبرا!

گاره خانوم در کنار ژَذابیت هایی که فقط مخصوص خودشه و از اونا برخورداره، سعی میکنه همیشه با فیس و استایل خاص و تو دل بروش از بقیه سرتر باشه. برای همین هم اخیرا واسه اکران فیلم اَبلق که رفته بود آنچنان میکاپ ساده اش رو با رنگ موی عجیب و غریبش و البته تیپ خوراک اروپاییش ست کرده بود که انگاری شبانه روز میشینن واسه اینکه خانوم خانوما تو هر مراسم چی بپوشه و چه جوری ژست بگیره کار میکنن.

خب از اونجایی که از قدیم گفتن دارندگی و برازندگی، این موضوع هم دقیقا از همین میاد و گلاره عباسی تو این مدت ثابت کرده حسابی داره رو جینگول بودن خودش کار میکنه تا حتی وقتی داره کنار الناز شاکردوست هم عکس میگیره، خوشگل بودنش سرتر باشه!

kk

w

گلاره عباسی بدجوری با آقا معروفا نداره هاااا، اروپاس اینجا؟!

این روزا که خیلی از بازیگرا دنبال اینن که مدام پی چیتان پیتان باشن و با میکاپای پر و پیمونشون اسم خودشونو تو فضای مجازی بولد کنن، بعضیا هم هستن که مثل گلاره عباسی دنبال ساده پوشی و رفیق یافتن اونم از نوع  سلبریتیای آقایون که خیلی هم معروف تشریف دارن باشن.

این بازیگر خوش چهره که رییس مووسه سویناست و برای نابینایان فیلم ها و سریالای ایرانی و خارجی رو دوبله میکنن با تیمی از آقایون خوشتیپ و محبوب، حالا با آنچنان آرا ویرایی چفت به چفت آقایون شاخ شده که فقط بیاین و ببینین! البته این موضوع اصلا باعث نشده که خانوم خانوما از جذاب کردن خودش عقب بمونه و آنچنان میکاپای جینگول مستون به چهره اش میشینه که همچین کف آدم میبره!

گلاره+عباسی

dd

y

یکم بیشتر گلاره عباسی رو بشناسی بَدک نیستاااا!

گلاره عباسی متولد 29 تیر سال 1362 در شهر تهرانه. او بازیگری رو نزد استاد امین تارخ آموخت و سپس با ایفای نقش در سریال پرمخاطب و جذاب "در چشم باد" تونست پا به عرصه بازیگری بذاره. گلاره عباسی پس از مدت ها نقش آفرینی چند سال پیش با بازی در نقش اکرم سریال "شهرزاد" تونست جایگاه ویژه ای نزد اهالی هنر به دست بیاره.

پس از این سریال نیز با بازی در سریال "کیمیا" تونست نقش منفی دیگری رو از خودش به نمایش بذاره و هنرهاش رو دوباره به رخ بقیه بکشه! این بازیگر خوش چهره سال 1394 ازدواجش رو با آقای ادیب راد که او هم کم و بیش در فیلم و سریال ها دیده شده، اعلام کرد.

ddd

hi

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی