|

قد خیلی بلند لاله مرزبان که با سنش سته؛ خانوم پروفایل جدیده رو گذاشت خارجی شد

laleh marzban shayanews

لاله مرزبان بازیگر زیباروی ایرانی می باشد که به تازگی با عوض کردن عکس پروفایلش خیلیارو به شک انداخت که اینجاست یا اروپا

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب شغل بازیگری خیلی هیجان داره. این در حالیه که مثل داری از شهرتت که براش کلی زحمت میکشی لذت میبری که یهو یه روز با دوستت قرار رستوران داری و یادت میاد تو اصلا نمیتونی بری هرجایی چرا که مردم واسه گرفتن عکس و امضا میریزن سرت! شاید این واژه درست نباشه اما جالبه که بدونید خیلی از مخاطبین هستند که به معنای واقعی میریزن سر یه بازیگر و یادشون میره بابا ایشون هم یه ادمه و قرار نیست امضاش دردی از زندگی شما دوا کنه. البته که شاید این نگاه هم کاملا درست نباشه و استثنا داره و امضاهایی به مانند امضای رونالدو جان میتونه دردها رو دوا کنه چون خوب فروخته میشه! 

ولی بگذریم و بهتره که نگاه یک طرفانمون رو هم کمی شل کنیم چرا که خب خیلیا هستن که قلبن دوست دارن تا با هنرمند مورد علاقشون عکس بگیرن و یا امضاش رو داشته باشن اما نه به هر قیمت! 

اینها همه گفته شد تا برسیم و بگیم دنیای بازیگری دنیای جالبیه و هم ذوق و غرور خاص خودش رو داره و هم ممکنه حس افسردگی به شخص بده چرا که یهو هیت های بسیاری روانش میشه! حالا سر استایله یا رفتاری خاص و شاید هم گفتاری نه چندان خوب! 

لاله+مرزبان

لاله مرزبان مثل نوید و فرشته تیپ زد؟

مثلا لاله مرزبان یکی از این دست هنرمندان محسوب میشه که تو دهه نود روانه بازیگری شد و حالا می بینیم که مِن جمله هنرمندان مورد توجه در این عرصه شگفت انگیز می باشد، چرا که هم نقشاش این مدلی بودن و هم استایل هایی که استفاده می کنه. یادتونه گفتیم ممکنه یه بازیگر واسه استایلش نظراتی نه چندان جذاب بینه؟

لاله مرزبان دقیقا یکی از همین بازیگران هستش که به دلیل نوع ترکیب بندی های نا ساده ای که در استایلش داره بیشتر اوقات کامنت های مختلف به سمتش پرتاب میشه. اصلا همین نوید محمدزاده و فرشته حسینی خودمون هم این مدلین! دیدین که واسه لباس هایی که در مراسم خاکسپاری آتیلا پسیانی پوشیده بودند چقدر زیااااد نظرات منفی دیدن!

لاله+مرزبان (1)

لاله مرزبان چجوری از نازگلی رسید به جنیفری؟!

البته که لاله مرزبان در اون حدم نیستا، ولی خب عجیب پوشی های خاص خودش رو هم داره که باعث میشه مورد سوژه قرار بگیره! ولی از چهره های جسوری هستش که اصلا تو کتش نمیره معمولی گوش باشه. خب سلیقست دیگه پنج تا انگشت که شبیه به هم نیستند که ما انتظار اشه باشیم همه سلیقشون شبیه ما باشه. 

لاله مرزبان با بازی در سریال "ستایش" بود که شهرت پیدا کرد اما خب بعد تر و حتی قبلتر با ایفای نقش هایی که در سینما داشت جوری دیگر دیده شد. جوری که برای مخاطب عجیب بود این همون نازگل ستایشه؟ در ادامه بینیم خانوم بایگر رو با تیپ های مرد پسندش در حالی که بعضیاشون واقعا زیبان.

IMG_20230616_134009

قد خیلی بلند لاله مرزبان که با سنش سته!

جالبه که بدونید لاله مرزبان از خانومای قد بلند سینما و تلویزیون هم محسوب میشه چرا که قامتی بلند تر از حدود متوسط بانوان داره و در حال حاضر 172 سانتی متر هستش!

لاله مرزبان اجازه نمیده زندگی به کامش بد بگذره و با طبیعت گردی و سفرهای خارجه ای که داره نشون داده به این چنین لایف استایلی علاقمنده. لاله بانو از چهره های دهه هفتادیمون محسوب میشه که این روزها در سن رند سی سالگی به سر میبره و با چهره جذب و نچرالش تونست خیلی زود طرفداران بسیاری رو جلب خود کند.

و اما پروفایل خارجکی لاله بانو مرزبان.

Untitled

کمی هم این مدلی با لاله مرزبان

لاله مرزبان متولد 29 دی 1372 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد. میمیک صورت و قد لاله ویژگیهای خاصی برای وی ساخته است که بالاتر گفته بودیم از خوبیای چهره خانوم خانوما! این بازیگر جوان یک خواهر بنام سها دارد که البته تصویری از خانواده خود در صفحه اینستاگرامش منتشر نمی کند. 

لاله-مرزبان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی