|

وقتی فرشته با فیس دست نخوردش دل نوید محمدزاده رو برد؛ فرشته باشیم! چه یهو بومبی ترکید!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی بازیگر مشهوریه که بعد از ازدواج با نوید استایلشو منحصر به فرد کرد، حتی خاص تر از خوده نوید!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فرشته حسینی از بازیگرا مشهور و تازه مشهور شده ای هستش که بعد از ازدواجش یهو بووومب مثل بادکنک خبراش ترکید و شد فرشته حسینی سینمای ایرااان. ممکنه بگین چجوریاست که میگین تازه مشهور شده؟ که خب باید در پاسخ بگیم فرشته بانو چند سالی میشه که اومده و شده بازیگر و با بازی در فیلم های مختلف دیده و شناخته شد، اما اونچه که خانوم خانوما رو به همگان شناسوند و باعث شد تا به شدت شهرت یافته بشه، ازدواج فرشته حسینی با نوید محمدزاده بود.

فرشته بانو از تایمی که بیشتر از قبل بولد شد دیگه هم طرفداراش زیاد شدن و هم مخاطبینی که مخالفش هستند. فرشته حسینی کل سابقه کاریش قبل ازدواج با نوید یکطرف، و بازی در سریال "قورباغه" با نوید هم یکطرف! چرا که در این کار هم کاراکتری به شدت بولد داشت و هم با نوید همبازی شد. 

فرشته حسینی حالا همراه با همسرش با استایل هایی زیبا و متفاوت دیده میشه که شاید بشه گفت خاص ترین تیپای سینما رو میزنن! البته که این خاص دیده شدنه همیشه تو خانوما بیشتره چرا که میتون آیتمای بیشتری رو بپوشن و یه جورایی دستشون از لحاظ ترکیبی باز تره. مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصاویری از فرشته حسینی که گویای موارد گفته شده هستش و خانوم خانوما رو شبیه به تینیجرای دهه هشادی کرده.

فرشته

حلقه-ازدواج-فرشته-حسینی

فرشته حسینی اینجوری دل نوید محمدزاده رو برده! فرشته باشیم!!

فرشته حسینی در مجموع چهره ای به شدت ساده داره و بدون اینکه دستی بر چهرش ببره واقعا زیباست. این روزا میون اینهمه فیسای عملی و پلنگی و تغییر یافته، وقتی چهره ای تا به این میزان اعتماد به نفس داشته باشه خودش خیلی خوبه که البته این اعتماد بنفس تاثیر بسیار زیادیش رو از همسرش میگیره که نوید محمدزاده با اینهمه نوید بودنش شیفته فرشته حسینی شده و با این چهره با این اندام و این اخلاق! پس قطعا خوب بوده!  فرشته حسینی قدیم ندیما اون تایمی که خودش به شدت در تلاش بود تا در این سینما جایی پیدا کنه بیشتر آرایش میکرد و سعی داشت تا با استایل هایی که تو چشم باشن خودش رو بولد کنه اما حالا خانوم خانوما با کمترین میکاپ ممکن دیده میشه و خیلی وقتام اصلا چیزی نمیزنه و عکس و منتشر میکنه.

استایل فرشته حسینی حالا بیشتر از گذشته بولد هستش اما این موضوع به دلیل متفاوت بودن لباس های خانوم بازیگره نه رنگ های جیغ و دیده شدن های این مدلی.

ac-image-oF1652103016r6

فرشته هیچ، گذشته نوید محمدزاده چه مدلی بوده؟

البته که تغییر بریا همه آدما وجود داره. اگه فکر می کنید نوید محمدزاده از اول این مدلی جذاب دو عالم بوده سخت در اشتباهید چرا که آقای بازیگر به مرور با شهرتی که پیدا کرد تصمیم گرفت تا سبکی خاص برای خودش داشته باشه و حالا لباس پوشیدن وی شده به نوعی امضای نوید محمدزاده!

ویدیویی از نوید محمدزاده در اوایل دهه نود وقتی که هنوز مجری برنامه "دوستان" در شبکه جام جم بود رو ببینیم که نوید خان تو دهه نود چه تغییر شگرفی داشته!

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است. تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که کودکی با کارگری در یک خیاطی گذشت و از نه سالگی کنار کار تجربه بازیگری را هم بدست آورد و حالا در سینما می درخشد.

فرشته در تهران و در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر به دنیا آمد ، پدر و مادرش هر دو از مهاجرین کشور افغانستان هستند که حالا در ایران زندگی می کنند.

unknown_306635659_153177027354388_9153054712270507947_n

کارکردن فرشته حسینی از بچگی واسه امرار معاش

فرشته حسینی در زمان کودکی برای تامین هزینه های مدرسه خود مجبور بودم تا دیر وقت در یک کارگاه خیاطی کار کنم تا کمک خرج خانواده هم برای تامین معاش باشم. روزهای سختی بود که هیچ وقت فراموش نمی کنم ، روزهای که از خستگی زیادی روی چرخ خیاطی خواب می رفتم.

فرشته+حسینی

افسردگی فرشته حسینی

دورانی از زندگی ام بود که دچار افسردگی شدید بودم بطوری که گمان می کردم هر چه تلاش می کنم راه پیشرفتی برای من وجود نداردو در ادامه اما دلگرمی دوستانم به من انگیزه دوباره دارد ، آنها به من گفتند تو باید فرشته نجات دختران افغانستان باشی و همین انگیزه ای شد برای ادامه فعالیتم.

fereshte-hoseini_hayatkhalvat-5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی