|

فرشته حسینی با سلفی تازه زن و شوهری نشون داد بیخیال افغانیاست / فیسش ذره ای آرایش نداره

fereshte hosseini shayanews

این روزها اخبار مهاجرین افغانی در ایران زیاد شنیده میشه و در همین حین تصویری از فرشته منتشر شد که مورد توجه منفی کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها حرف از تبار افغانستان زیاد می شنویم. اخبار مختلفی که درش نظرات مختلف بسیاااری دیده میشه. یکسری میگن اتفاقاتی که برای مهاجرین افغانی در ایران افتاده حقشونه و احساس بدی نسبت به افغانستانی ها دارند، برخی هم اون دسته اول رو نژادپرست خطاب میکنن و طرفدار مهاجرین افغانی هستند و به نظرشون اونها با مایی که مثلا میریم کانادا فرقی ندارن. نظره دیگه! این جهان پر از نظرات مختلفه که هر کسی حرف خودش رو درست میدونه.

اما در ایران ما به دلیل اینکه افغانی ها زبانی بسیار شبیه به ما دارند و میتونن بفهمن ما چی میگیم و ما هم بفهمیم اونا چی میگن، خب ایران رو انتخاب می کنند. از طرفی هم بهشون شغل داده میشه و خلاصه اینکه انگاری جاشون بهتر از کشور خودشونه. اما جالبه که تو این چند سال اخیر افعانستانی ها در هنر هم جایگاه ویژه ای پیدا کردن و حتی خودشون رو به اون بالا مالاها هم رسوندن. جایی که شاید آرزوی یک ایرانیه و اون خانوم یا آقایی که از کشور همسایه اومده در اون جایگاه نشسته!

باید گفت قطعا لایقش هم بوده و تواناییش رو داشته دیگه! نمیشه که شخص بدون ذره ای توانایی بره اون بالا!

zb8ZOikGLNa9

زندگی شاهانه فرشته حسینی در ایران وقتی اصالتی افغانستانی داره!

حالا بالا منظور کجاست؟ مثلا یکیش خانوم فرشته حسینی که دختری دهه هفتادیه و اصالتی تفغانستانی داره اما حالا می بینیم که با تلاش و سرنوشتی که داشت تونست تبدیل به یکی از بازیگران بسیار مشهور و کاربلد در سینمای ایران بشه به حدی که اصلا تو تلویزیون نیاد و مستقیم نمایش خانگی و سینما رو بغل بگیره! 

فرشته حسینی تا به حال در فیلم های بسیاری ایفای نقش داشته اما با بازی در سریال نمایش خانگی "قورباغه" در کنار نوید محمدزاده شکل و شمایلی نو به شهرتش داد. در واقع با این کار بیشتر دیده شد و هواداران خاص خودش رو پیدا کرد. اما بعد تر با کمی گذشت زمان وقتی یهو خبر ازدواج این دو بازیگر به گوش خورد، دیگه شهرت فرشته خانوم رویی دیگر پیدا کرد و غلیظ شد.

Untitled

این سلفی صدای فالوورای فرشته حسینی رو درآورد!

این زوج تصاویر بسیاری در کنار هم منتشر می کنند و از طریق همین عکس ها هم بیشتر و بیشتر دیده شدند اما اینبار عکسی که مثلا حواسشون نیست و یکی دیگه گرفته رو منتشر کردند و با نظراتی متفاوت روبرو شدند. چرا که بسیاری از کاربران بر این نظر بودند فرشته حسینی در برابر هموطناش سکوت کرده و برخی هم میگفتند فرشته حسینی هرکار کنه بازم براش حرف درست می کنین.

چرا که قبلا از کشور خود دفاع کرده بود و با کامنت هایی به شدت منفی و تند همراه شده بود!

Untitled

چهره پر از اعتماد به نفس فرشته حسینی بدون میکاپ

گفتیم که فرشته حسینی کلا خاص رفتار میکنه و دیده میشه ولی خب شاید باورکردنی نباشه که این خاص بودن خانوم تا جایی هم برمیگرده به سادگیش که این روزا انگار عجیب و نایاب شده مثل مهربونی که این روزا هر کی مهربون باشه یه برداشت دیگه ازش میکنن حالا بدون میکاپ بودن یه بازیگر اون رو خاص میکنه در حالی که اگر یه خانوم عادی بدون میکاپ حاضر بشه حرفایی مثل این که افسرده اس، مریضه و بی حال پشت سرش گفته میشه. در حالی که تو بازیگری باکلاس و با اعتماد به نفس دیده میشه. 

fereshtehosseini-4

فرشته حسینی و کارنامه درخشانش تو بازیگری بدون نوید!

درسته که در ابتدای متن گفتیم فرشته حسینی با وجود همسرش به عرش رسید اما خود به تنها سوابق درخشانی نیز داشته و دارد. فرشته حسینی تا به حال در شش فیلم سینمایی و یک سریال سشبکه خانگی ایفای نقش کرده که خب نشون میده خانون بازیگر راه خودش رو خوب بلده بره جلو ولی خب این مدلیه که به قول برخی از کاربران یخ طور بازی میکنه. حالا یعنی چی؟ یعنی مثلا خانوم بازیگر برخلاف اونچه که در واقعیت هست، شیطنت خاصی نداره، زیاد نمیخنده، عصبانی شدن و خوشحالیش خیلی شبیه به همه و همه و همه این موارد باعث شده تا این چهره جوان ما چالش های زیادی در کارنامه کاریش نساخته باشه. فرشته حسینی تحت هدایت بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران به نام های اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان، دانش بازیگری رو یاد گرفت و با نقش آفرینی در فیلم رفتن، به کارگردانی نوید محمودی، موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش شد!

اما گفتیم کارنامه کاری، که خب باید بگیم در این سوابق کاری فرشته حسینی در فیلم و سریال هایی همچون قورباغه، شکستن همزمان بیست استخوان، سونامی،هفت و نیم و یلدا اشاره کرد.

5f30e39b98612

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی