|

"فرشته زنِ نوید محمدزاده" دیگه جاش تو ایران نیست با این حد جسارت؛ تیپش وری بالیووده!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی بازیگر خوش فیس ایرانیه که جدیدا تو استایل و لباس به شدت در راستایی منجرف حرکت میکنه و اینبار بیشتر از همیشه تندروی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- فرشته حسینی از بازیگرای مشهور و خوش سعادتیه که تونست خیلی زود تو سینمای ایران جایگاهی نقل و نباتی پیدا کنه. حالا منظور از سعادت چیه؟ اینه که خانوم بازیگر کم سن و سال با وجود اینکه هنوز خیلی جا داره تا کارنامه کاری پررری داشته باشه، اما خب بخت و اقبال بهش رو کرد و شد فرشته حسینی سینمای ایران. چطور؟ اینطور که یهو دیدیم فرشته حسینی با نوید محمد زاده ازدواج کرده و این دو چهره شدن از زوج های خیلی باحال هنری.

احتمالا میدونید که چرا میگیم شدن هنری، چون کمتر دو بازیگری پیدا میشن که هم هم استعداد باشن و هم به شددددت همفکر تو استایل و فضاهای زندگی. نوع لباس پوشیدن در یک بازیگر چه خانوم و چه آقا سبک شخصیتیش رو نشون میده که خب برخی هستند میخوان به شدت ساده باشن و برخی جنجالی و برخی هم دارای امضای شخصی! مثلا نوید محمد زاده و فرشته حسینی هر دو مِن جمله بازیگرانی می باشند در ظاهر و انتخاب لباسشون دارای امضای شخصی شدن اما مشکل اینجاست که دیگه انقدر شخصی شده که کسی جز خودشون خوشش نمیاد این مدلی استایل بزنه. 

به غیر از اینها جالبه که بدونید فرشته حسینی از وقتی که با نوید خان رفته زیر یک سقف به شدت جسارت به خرج میده تا جایی که به تازگی تصویری جدید منتشر کرد و برگای همرو ریزوند! مگه اروپاعه؟

Untitledالبته که اید بعد از دیدن تصویر بالا بگین این که چیز خاصی نداشت که خب باید در پاسخ بهتون بگیم که این تصویر به شدت سانسور و کات شده و در نهاتی این مدلی در اومده، وگرنه از گذاشتن اصل کاریش معذوریم!

فرشته حسینی بعد کلی اطوار حالا چه مغرور شده واسه مردم!

فرشته حسینی درست بعد از همسر نوید شدن شد یه فرشته حسینی دیگه که حالا هم به شدت شهرت داره و هم به شدت منفور شده! حالا چرا؟ چون خیلیا هستند که به دلیل افغانی بودن این چهره ازش چندان خوششون نمیاد و حتی الفاظی ناجور هم نثارش میکنن؟! البته اینکه فرشته با نوید ازدواج کرده یه امر شخصیه که به هیچ کس ارتباط پیدا نمیکنه اما نکته ای که انگاری خیلی از کاربران رو آزار میده ایرانی نبودن این چهره هستش در حالی که فکر میکنن نوید حیف شده! در ادامهه ابتدا تصویری تازه از فرشته بانو مشاهده می کنید تا ادام ماجرا.

فرشته+حسینی

فرشته+حسینی

فرشته حسینی حد وسط نداره! یا صفر یا صد!

فرشته حسینی از وقتی که زن نوید شد خب میدونید که تو محافل مختلفی حضور پیدا کرد و حتی حرکات جنجالی بسیاری هم همراه با آقای شوهر زدن که خب مورد توجه و البته تعجب قرار گرفتن. اما نکته اینجا بود که نوید محمدزاده با نردبان کسی دیده نشد و با تلاش خودش بود که کشیده شد بالا و حالا هم از بازیگران واقعا قهار و کاربلد ایرانمونه. اما در رابطه با فرشته حسینی حرف زیاده. بسیاری بر این نظرند که خانوم بازیگر اصالتی افغانستانی داره و بازیگری خاصی هم نداره و بعد هم که با ازدواج با پسر مشهور ایرانی شهرت یافت، پس فرشته به خودیه خود و با تلاشش نبود که جایگاه حال حاضر رو دریافت کرد. به همین علت برای هر یک از پست های خانوم بازیگر کامنت های بسیاری دیده میشه که یا صفرو یا صد!

یعنی یا برای فرشته حسینی آرزوی موفقیت دارند و دوستش دارند و یا با الفاظی نه چندان جالب ازش استقبال می کنند. در ادامه نمونه یا بارز از دو نظر رو مشاهده می کنید.

Untitled+(5) (1)

فرشته حسینی با نوید محمدزاده بازیگر شد؟ کارنامه کاری خانومو

فرشته حسینی تا به حال در شش فیلم سینمایی و یک سریال سشبکه خانگی ایفای نقش کرده که خب نشون میده خانون بازیگر راه خودش رو خوب بلده بره جلو ولی خب این مدلیه که به قول برخی از کاربران یخ طور بازی میکنه. حالا یعنی چی؟ یعنی مثلا خانوم بازیگر برخلاف اونچه که در واقعیت هست، شیطنت خاصی نداره، زیاد نمیخنده، عصبانی شدن و خوشحالیش خیلی شبیه به همه و همه و همه این موارد باعث شده تا این چهره جوان ما چالش های زیادی در کارنامه کاریش نساخته باشه. فرشته حسینی تحت هدایت بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران به نام های اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان، دانش بازیگری رو یاد گرفت و با نقش آفرینی در فیلم رفتن، به کارگردانی نوید محمودی، موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش شد! اما گفتیم کارنامه کاری، که خب باید بگیم در این سوابق کاری فرشته حسینی در فیلم و سریال هایی همچون قورباغه، شکستن همزمان بیست استخوان، سونامی،هفت و نیم و یلدا اشاره کرد.

فرشته+حسینی (1)

وقتی نوید محمدزاده تو مجری گری خیلی فسقلی بوده!

تا به اینجا از فرشته حسینی گفتیم و شنیدیم، حالا کمی تا قسمتی هم با نوید خانِ سینمای ایران آشنا بشیم که تا سال نود تو برنامه "دوستان" مجری ساده ای بود که اصلا تو حوزه بازیگری حرفه ای دیده نمیشد و حالا چنین داره میتازونه!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عیسی ارسالی در

    فرشته اسمش نیست اسمش سکینه هست.پدر زن من قدیم باقر شهر خونش بود.هم کلاسیه خواهر خانمم بود.

  • علی ارسالی در

    شما خیلی متعصب بوده‌اید

  • ثریا ارسالی در

    بهتر این افغان نباشه

  • سید علی کاج ارسالی در

    چرا این قده مردم ما حسود و دلشون سیاه تا یک نفر دار تلاش میکنه بجای برسه همه .......... 🚯

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی