|

عکس قدیمی و دیده نشده از الهه حصاری در نوجوانی کولاک به پا کرد / تولد ساده و خودمونیش

elahe-hesari shayanews

الهه حصاری بازیگریه که این روزا در سریال زخم کاری داره خوش میدرخشه و رضایت مخاطبان رو حسابی جلب کرده که این روزا عکس زیرخاکیش سوژه شده!

لینک کوتاه کپی شد

الهه حصاری هنرمند جوون و آینده داری هست که با یه سریال تلویزیونی به اسم "هشت و نیم دقیقه" بود که حسابی ترکوند و معروف شد و شاید براتون جالب باشه ولی حتی خود خانوم بازیگر هم در این رابطه اینطور گفت که خیلی خوش شانس بوده که این اتفاق افتاده و شاید برای هر کسی پیش نیاد و خدا رو بابت این موضوع شکر میکنه. اما یکی از دلایلی که باعث موفقیت الهه حصاری توی این سریال شد بیبی فیس بودن خانوم بازیگر بود چرا که نقش ایشون رو برامون باورپذیر تر میکرد این موضوع چرا که باید کاراکتر یه دختر سن پایین و کله شق رو ایفا میکرد که خب خوب از پسش بر اومد.

حالا این روزا الهه حصاری از تلویزیون به سمت سینمای خانگی کوچ کرد و در حال حاضر خانوم رو در سریال زخم کاری میبینید که در حال هنرنمایی هست و حسابی داره استعداد خودش رو به رخ میکشه. اما برسیم به فعالیت های مجازی این بازیگر توی اینستاگرام که باید بگیم خانوم الهه حصاری از اون دسته از بازیگرای کم کار توی مجازی هست و البته که این روزا به علت داشتن سریال در حال پخش اکثر پست هایی که میذاره در رابطه با کارش هست ولی خب در این بین هم یه سری از اوقات پست های متفاوت تری هم میذاره که در ادامه بیشتر راجبه حواشی الهه حصاری براتون میگیم، پس با ما همراه باشید.

الهه حصاری

وقتی عکس زیرخاکی الهه حصاری سر و صدا به پا میکنه

این روزا خیلی از افراد وقتی میخوان توی گوگل در رابطه با بازیگرها سرچی انجام بدن با این عنوان که فلان بازیگر قبل از عمل سرچ میکنن تا ببینن بازیگرهایی که این روزا اینهمه تغییر کردن قبل از عمل چه شکلی بودن و چه تحولاتی توی چهره شون رخ داده که خب نه فقط راجبه بازیگرهای ایرانی این اتفاق میفته بلکه راجبه بازیگرهای خارجی هم این موضوع صادق هست و میدونید که با زیاد شدن عمل های زیبایی خیلی ها از آدم های معروف و عادی رفتن به سراغ اینجور عمل ها و یه جورایی نسل نچرال ها در حال انقراضه!

بنابراین خیلی از افراد هستن که علاقمند به دیدن عکس های قدیمی بازیگرا هستن و حالا هم به تازگی یه عکس قدیمی الهه حصاری توی مجازی حسابی سر و صدا کرده و خیلی ها باورشون نمیشه که این خانوم الهه حصاری باشه ولی خب با یه ذره دقت میشه فهمیدی که خود خانوم بازیگر هست و این عکس برمیگرده به زمانی که کلیپس زدن در ایران مد شده بود و گویا ایشون هم از این مد غافل نبوده و یه کلیپس گنده اندازه ی کله قند روی سرش مشاهده میکنید که همین موضوع عکس رو عجیب میکنه چرا که گویا بازیگرا و آدم های معروف هم تیپ های عامه میزنن و ما فکر میکردیم که خیلی خاصن!

الهه حصاری

وقتی با وجود هر چیزی الهه حصاری ثابت میکنه که اعتماد به نفس بالایی داره

شاید باورکردنی نباشه ولی یه نفر میتونه خیلی آدم کامل و مفیدی باشه ولی خودش رو قبول نداشته و به اصطلاح اعتماد به نفس پایینی داشته باشه و بر عکس یه نفر هم میتونه طبل توخالی باشه وی اعتماد به سقف بالاش گوش آسمون رو کر بکنه! این روزا مسئله ی اعتماد به نفس به شدت گره خورده با زیبایی ظاهری و خیلی از افراد وقتی استانداردهای زیبایی فضایی که در حال حاضر توی دنیا داره تحمیل میشه رو ندارن احساس سرخوردگی میکنن و اعتماد به نفسشون میاد پایین مثلا احتمالا دیدید که یه عده توی اینستاگرام هی عمل های زیبایی روی چهره شون انجام میدن ولی باز هم بیخیال نمیشن!

کلا هر دفعه که میبینیدشون یه کار زیبایی جدید انجام دادن که خب اگر به عمق افکار این افراد فکر کنیم و دقیق بشیم متوجه میشیم که بیشتر رفتاراشون از عدم اعتماد به نفس هست که نشات میگیره ولی الهه حصاری یکی از اون دسته از افرادیه که خانوم ثابت کرده در این زمینه حرفی برای گفتن داره و ایشون اعتماد به نفس خوبی داره تا جایی که بدون میکاپ جلوی فالووراش ظاهر میشه و عکس هایی مثل عکس زیر رو میندازه و توی پیجش قرار میده.

الهه حصاری

تولد ساده ی الهه حصاری

الهه حصاری در حال حاضر 33 سال داره و مجرده. توی دبیرستان در مدرسه تئاتر بازی میکرده و بعد از اون علاقمند میشه که دوره ها و کلاس های بازیگری رو در موسسات بگذرونه که همین موضوع باعث آشنایی این بازیگر با ابراهیم وحیدزاده کارگردان کشورمون و بازی توی فیلم ایشون به اسم تاکسی نارنجی میشه اون هم وقتی تنها 18 سال داشت.

شاید براتون جالب باشه که بدونید ایشون قبل از هشت و نیم دقیقه که ترکوند در قلب یخی و شوخی کردم بازی کرده بود ولی همونطور که گفتیم اوج شهرتش با هشت و نیم دقیقه بود وقتی که 26 سال داشت. به طور کلی ایشون بازیگریه که خیلی شیک و ساده رفتار میکنه ومثلا به تازگی تولدش بوده توی مرداد ماه که میبینید چه ساده و بدون حاشیه تولدش رو برگزار کرده.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی