|

زیبای بی همتا الهه حصاری با یه آرایش محو و کمرنگ؛ خوشی دیدنی خانوم با رفقای عزیر دلش!

elahe hesari shayanews

الهه حصاری از بازیگر های جوون و خوش فیس سینما هست که با یه سریال تلویزیونی معروف شد و بعد رفته رفته فعالیتش رو تویه سینما شروع کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دیدید بعضی وقت ها یه سری اتفاقا تو زندگی خوومون یا اطرافیانمون میفته که به قدری بعید و غیر منتظره هستن که میذاریمشون پای شانس و میگیم از خوش شانسی بوده! مسلما راجبه شانس افراد سلبریتی دیگه حسابی حرف و حدیث هست و خیلی ها میگن که فلان بازیگر خوش شانس بود یا قیافه داشته و یا پارتی که الان بازیگره اگر ما هم به جاش بودیم الان تویه همون نقطه ای که اون وایساده بودیم و از این دست حرف ها، ولی از قدیم گفتن آواز دهل از دور خوشه؛ یعنی بازیگری هم با وجوده این که یه شغل وسوسه کننده هست چرا که هم شهرت و هم پول رو باهم بدست میاری ولی سختی هایه خودش رو هم داره مثلا فیلمبرداری تو ساعت های مختلف و یا حتی اجبار فیلمبرداری تو شهرها و کشورایه دیگه، استرس و بیخوابی بابت این که کار خوب از آب دربیاد، تحمل کردن گریم های مختلف و گاهی سنگین و چند ساعته، ترس از درست شدن حاشیه و به خطر افتادن آینده ی شغلی، زیر نظر بودن تو مکان های عمومی و حتی گرفتن عکس های پنهونی از بازیگر و پخش کردن اون و... .

پس با این اوصاف میشه گفت که بازیگری هم مثل همه ی شغل های دیگه سخته، بنابراین بیایید بیخیال پیدا کردن یه شغل راحت تویه این دنیا بشیم، گویا پول به این راحتی ها به دست نخواهد اومد! بگذریم بریم سراغ یکی از بازیگرهایی که به گفته ی خودش خیلی خوش شانس بوده کارش و هنرش دیده شده و خدا رو بابتش شکر میکنه، یعنی خانوم الهه حصاری، که مطمئنا به خاطر فیس خوشگل و جذابی که داره تو یاده خیلی ها میمونه این بازیگر زیبارو. الهه حصاری قیافه اش کاملا سینما پسند هست و هم برای نقش های جدی و هم برای نقش های طنز به خاطره شیطنتی که تویه چشم هاش مناسبه. احتمالا یادتون باشه که الهه خانوم تویه حضورش در سریال هشت و نیم دقیقیه بود که حسابی ترکوند و دیده شد و بعد از اون بود، هر کسی که برای اولین بار این خانوم رو میدید حتما اسمش رو تویه گوگل سرچ میکرد تا ببینه که این زیبارو کیه! بعد از این سریال هم بود که پیشنهادای خانوم از سمت کارگردانا زیاد شد و کوچ کرد به سمت سینما، اما چیزی که راجبه الهه خانوم وجود داره اینه که این دختر حسابی بی حاشیه هست و خیلی آروم و متین میگذرونه زندگی رو که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

الهه5656954

زیبای بی همتا با یه آرایش محو و کم

این روزا اینستا دیگه حسابی شلوغ پلوغ شده و هر کسی رو با هر استایلی میشه توش دید که خب بازیگرها هم جز همین آدم ها هستن و حسابی هم دارن میتازونن تو این میدون، بعضیاشون حتی مثل بهاره رهنما به هیچ وجه حاضر نیستن که از تینیجرها عقب بیفتن و حتما باید طبق مد روز و هم پای اون بگردن، ولی تو زمونه ی بهاره رهنماها تو الهه حصاری باش، الهه حصاری کلا طرفدار آرایش غلیظ و زیاد نیست و حتی خیلی وقت ها بدون میکاپ هم حاضر میشه که به خاطره این موضوع باید بهش تبریک گفت چرا که یه همچین کاری رو خیلی از بازیگرها انجام نمیدن، ولی خب یه موضوعی هست که این بازیگر بدون میکاپ هم به قدری زیبا هست که خیلی به حالش غبطه میخورن مثلا به تازگی یه عکس از خودش منتشر کرده که تقریبا میشه گفت میکاپ نداره ولی به قدری زیبا دیده میشه که خیلی ها گفتن اگر ما هم به اندازه ی این خانوم زیبا بودیم حتما بدون میکاپ میگشتیم، خدا برای ایشون زیادی وقت گذاشته!

IMG_20230612_135753

وقتی خوشگلی تو خونوادتون موروثیه

اگه تا حالا عکس الهه حصاری روو که کنار مادرش و خواهراش ندیدید، این زیبایی رو از دست دادید. مادر جان الهه خانوم خودش شدیدا زیبا تشریف داره و دختراش یعنی الهه، المیرا و ملیکا خانوم هم زیبایی رو از مادرشون به ارث بودن و میشه گفت زیبایی تویه خونوادشون موروثیه و میچرخه البته تفاوت سنی مادر هم با بچه هاش کم هست، طوری که وقتی برای اولین بار عکس الهه حصاری همراه مادرش منتشر شد خیلی ها باور نمیکردن که این دونفر باهم مادر و دختر باشن و اصرارشون بر این بود که خیر اینا باهم خواهرن! به خاطره این که اختلاف سنی الهه حصاری و مادرش باهم کم هستش، خانوم تویه یکی از مصاحبه هاش گفته بود که به خاطره این تفاوت سنی کم بهترین دوستم از بچگی مادرم بود.

الهه6466 (1)

اله5656

کمی بیشتر با الهه حصاری

الهه خانوم که در حال حاضر 32 سال داره، مجرده و همونطور که گفتیم دوتا خواهر به نام های المیرا و ملیکا داره که الهه ازشون بزرگتره. ایشون در زمینه ی تحصیلات کاردانی تربیت بدنی و کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی داره. از زمان مدرسه و دبیرستان، استارت بازی تویه تئاتر مدرسه رو زده و بعد از اون هم روونه ی کلاس های بازیگری شده. الهه مربی ایروبیک، بدنسازی و یوگا هم هست و خیلی سخت و پیگیر به تغذیه اش اهمیت میده و چندین سال هست که نوشابه و نون سفید نمیخوره و از نون جو و نون های دیگه ای که غلات دارن استفاده میکنه و عاشق غذاهای دریاییه. الهه خانوم دوس داره که حرفه ی خودش رو با سینما ادامه بده، تئاتر و تلویزیون اولویت های بعدی اون هستن. اینم بگیم که الهه عاشق پست کردن عکس و ویدیوهای هنری مثل کلیپ زیره.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است ژست ورزشکار وکار هنری دوست دارد موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی