|

الهه حصاری با این استایل گلی هر چی یاسمن گولا رو فیتیله میکنه؛ پول و کارش توپ

elahe-hesari shayanews

الهه حصاری یکی از بازیگرهای زیبا و خوش صدا هست که توی این روزا فیلم فسیل رو در حال پخش داره و قرار هست که تو فصل بعدی زخم کاری هم بازی کنه.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- اگر تو دنیای بازیگری قیافه ی سینما پسند نداشته باشی شانس این که موندگار بشی خیلی پایینه مگر این که حسابی تویه هنرت بترکونی و طرفدار داشته باشی که بهت نقش بدن مثل سوسن پرور ولی اگه قیافت حسابی سینمایی باشه میذارنت رو سرشون و کرور کرور نقش هست که بهت پیشنهاد میشه و میمونی کدومو انتخاب کنی و کدومو جواب کنی حالا تو این بین الهه حصاری علاوه بر این که زیبایی خیره کننده ای داره و قیافه اش حسابی سینمایی هست، هنر و استعداد خوبی هم تویه این زمینه داره و به خاطر همین هست الهه خانوم بعد از دیده شدنش تویه تلویزیون یهو یه عالمه پیشنهاد از سینمای خانگی به پستش خورد و خانوم رو برد اون بالا بالاها و الان ثمره ی کارش این هست که افراد زیادی هستن که الهه رو میشناسن و حسابی هم دوسش دارن.

اما گفتیم که برای موندن تو این عرصه درسته که چهره خیلی مهم و کاربردی عمل میکنه ولی باید هنر و استعداد قابل قبولی تو این زمینه داشته باشی که الهه حصاری داره و حتی این رو از اولین حضورش تویه سریال هشت و نیم دقیقه که تویه تلویزیون پخش میشد نشون داد و به رخ کشید، چرا که خانوم تو این فیلم خیلی قشنگ نقش یه دختر معصوم رو که سرکشی ها و لجاجت های خاص خودش رو داره رو ایفا کرد. حالا از این ها بگذریم الهه خانوم تویه اینستاگرام هم فعالیت های خاص خودش رو داره و هر دفعه که با یه عکس ظاهر میشه حسابی زیبا بودنش در عین سادگی رو به رخ میکشه و بعد میره، کلا یه ویژگی مثبتی که این بازیگر داره زیبایی زیادش با وجود نداشتن آرایش غلیظ و عمل های مختلف زیر پوستی هستش که این روزا و تویه عرصه ی بازیگری بسیار کمیاب هستن این تیپ از افراد حتی جالبه که چهره هایی هم که به تازگی وارد این حیطه میشن و بعدش برای مردم شناخته میشن از قبل این دستکاری ها رو انجام دادن! یادش بخیر یه زمانی توی ایران کارگردان ها به کسی که عمل کرده بود سخت نقش میدادن حالا به هرکسی که عمل نکرده اصلا محل نمیدن! بگذریم برگردیم سر داستان الهه حصاری که به تازگی یه عکس زیباطوری از خودش منتشر کرده که در ادامه براتون راجبش حرف میزنیم.

IMG_20230619_115455

وقتی الهه حصاری بهاری و سرخوشه

یه موضوعی که الهه در اون با خیلی از بازیگرها متفاوت عممل میکنه میکاپ هستش، یعنی خب اکثر بازیگرها وقتی که میخوان یه عکس توی صفحشون پست کنن اول که یه آرایش صد قلم دارن و بعد هزارتا روتوش و ادیت و فلان، حالا اینا هیچ این کارها رو بعد از عکس گرفتن انجام میدن آخه این رو آدم کجای دلش بذاره که حتی موقع انداختن این عکس ها از فیلتر هم استفاده میکنن این دوستان عزیز که خب موضوع رو بسیار دیگه لوس میکنه چون انگار اینجور افراد نه تنها خودشون اعتماد به نفس ندارن بلکه باعث میشن که آدمای دیگه هم اعتماد به نفسشون رو از دست بدن چرا که بعضی از اون ها به قدری عکس هاشون رو خوب و طبیعی ادیت میکنن که آدم فک میکنه پوست خودشون انقدر خوب هست و یه نگاه تو آینه به پوست خودش میندازه و عالم و آدم سیر میشه!

IMG_20230619_115419

ولی خوشبختانه الهه حصاری اینطوری نیست و کاملا برخلاف این دوستان عمل میکنه و عکس هایی که از خودش منتشر میکنه بسیار طبیعی و تو عادی ترین حالت ممکن هست که با این وجود بهه قدری از عکس های بعضی ها که حتی فتوشاپ هم میکنن زیبا تر دیده میشه که آدم ناخودآگاه میگه خدا برای این آدم حسابی وقت گذاشته و زحمت کشید! حالا هم به تازگی یه چندتا عکس از خودش منتشر کرده که یه تیپ بهاری و زیبا داره که تویه ماشین هم این عکس ها گرفته شده که خب البته زاویه ی عکس ها یه جوریه که برای خیلی ها سوال شده که آیا خانوم خودشون عکس ها رو گرفته و یا یه عکاس داشته؟

IMG_20230619_115523

IMG_20230619_115533

وقتی الهه پز صداش رو میده

این که یه بازیگر صداش هم خوب باشه بسیار توی روند کارش و حتی پیشرفتش تو این حوزه تاثیرگزار هستش چرا که مردم علاوه بر این که به چهره و بازیش اون فرد رو به یاد میارن میتونن به صدای خوبش هم از اون یاد کنن و مثلا آشا محرابی یکی از بازیگرهایی هست که علاوه بر این که زیبایی منحصر به فردی که داره یه صدای دلنشین و خاص هم داره که قدرت بازی اون رو دو چندان بیشتر میکنه و حتی اگه یه روز هم صداش رو بدون تصویر داشته باشید مثلا مثل رادیو مطمئنا اون رو خواهید شناخت حالا الهه خانوم هم مثل همکارش از صدای خوبی برخورداره و گاهی وقت ها کلیپ هایی میذاره از دل طبیعت و روی اون ها دکلمه و یا شعر با صدای خودش قرارل میده.

الا خانومی که که پول پارو میکنه

الهه حصاری در حال حاضر 32 سال داره، مجرده و دوتا خواهر کوچک تر از خودش به نام های المیرا و ملیکا داره، دارای کاردانی تربیت بدنی و کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی هستش. از زمان مدرسه و دبیرستان، استارت بازی تویه تئاتر مدرسه رو زده و بعد از اون هم روونه ی کلاس های بازیگری شده. الهه مربی ایروبیک، بدنسازی و یوگا هم هست و خیلی سخت و پیگیر به تغذیه اش اهمیت میده اما در کنار این ها الهه یه کسب و کار دیگه هم داره که فروش آنلاین لباس و اکسسوری هست و خانوم پیج خودش رو در این زمینه داره و اسم پیج هم الا هست چون الهه خانوم دوس داره که الا صداش بکنن و با این حساب میشه گفت که اوضاع مالی رواله!

IMG_20230619_115512

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل است نمیدانم این شعر قشنگ را ووضع بهار خوب خوانده است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا و ژستها خوب وصف بهار وشیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است وفیلمونقش خوب بازی میکند موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی