|

وقتی یکتا ناصر هول هولکی و با کله میره تو لوازم آرایش که بره عروسی / شال هزار پیچشو !

yekta-naser shayanews

یکتا ناصر از بازیگرهایی هست که به زیبایی زبانزد هست و این روزها بانو داره با حواشیه درست شده در خصوص طلاقش دست و پنجه نرم میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکتا ناصر از جمله بازیگرایی هست که زیباییش حسابی زبونزده و خیلی از نگاه ها رو متوجه ی خودش میکنه البته که این روزا زندگی خانوم خانوما گویا دستخوش یه سری تغییرات شده که علاوه بر نگاه ها حواشی رو هم متوجه خانوم کرده

یکتا ناصر

میشه گفت که از طرف طرفدارا یه سری فشارها به ایشون وارد میشه و اذیتشون میکنه حالا این حواشی سره چی هست؟جدا شدن خانوم یکتا ناصر از همسرشون یعنی منوچهر هادی که این روزا با نیوکمپ و افتضاحی که تو این سریال بالا اومد حسابی سر تیتر خبرهاست.

که خب حضور نداشتن یکتا ناصر تو نیوکمپ و آنفالو کردن و پاک کردن عکس های دونفره از پیجاشون باعث شد که این شایعه ی طلاق بیشتر و بیشتر قوت بگیره و به جایی برسه که این زوج هر کدوم که عکس و فیلم تازه ای تو صفحه شون منتشر میکنن بیشترین کامنت مربوط به این باشه که واقعا طلاق گرفتن یا نه و اگر گرفتن چرا؟! که خب یه مقدار این سوال کاربرا قابل درک نیست چون مسلما هرگز بازیگری نمیاد بگه که چرا جدا شده و خصوصا یکتا ناصر و آقای هادی که اصلا به روی خودشون هم نمیارن این موضوع رو! اما حالا در ادامه بریم برسیم به یه سری از حواشی دیگه ی یکتا ناصر تو مجازی.

آرایشی که یکتا ناصر اون رو قورت داده رو ما تو عروسی انجام میدیم

اگر دقت کرده باشید این روزا سینما داره بازیگرهای جوونی رو به خودش میبینه و یه جورایی دیگه اون دوران که فقط ستارها رو تو تو فیلما بازی میدادن گذشته و جالبه که بازیگرهای جوون و تازه نفس این روزا دارن یه فرهنگ سازی میکنن که اون هم مربوط به نچرال بودن هست که افرادی مثل لاله مرزبان یه تنه اون رو به نمایش میذارن و اصلا از این که چهره ی با عمل و فیس آرایش کرده ی آنچنانی ندارن احساس بدی ندارن و برعکس یه عالمه اعتماد به نفس دارن که همین موضوع باعث میشه که قشر جوون هم از این دوستان یاد بگیرن و روی اعتماد به نفسشون کار کنن.

اما این موضوع راجبه بازیگرهای قدیمی تر اینجور نیست چرا که افرادی مثل یکتا ناصر عادت کردن که آرایش های آنچنانی و غلیظ داشته باشن و انگار که بدون آرایش های اینجوری نمیتونن راحت باشن و شاید باورکردنی نباشه ولی احتمالا حتی احساس معذب بودن هم بکنن چرا که به نظرشون اونطور که به چشم نمیان! مثلا به تازگی از یکتا ناصر یه عکسی منتشر شده که خانوم توی اون یه آرایش عروس دارن در حد لالیگا و جالبه که با این آرایش تو مکان عمومی حضور پیدا کرده در حالی که ما با این آرایش تو مهمونی های و عروسی ها حضور پیدا میکنیم.

یکتا ناصر

وقتی یکتا ناصر از بچگی گِل خوبی داشته

گفتیم که یکتا ناصر از او دسته از افرادیه که شما یکبار هم خانوم رو بدون سرخاب و سفیداب نمیبینید ولی گفتن این حرف به این معنی نیست که خانوم خانوما زیبایی ندارن و هر چی هست هنر و رنگ لعاب و لوازم آرایش هست، خیر اصلا اینطور نیست و باید بگیم که ایشون یکی از زیباروترین بازیگرهای ایرانی هست و این موضوع رو میشه وقتی متوجه شد که ایشون تو جمع هنرمندان قرار میگیره.

مثلا تو سریال دختران حوا که از تلویزیون پخش میشد و چندتا از بازیگرای خانوم زیبا رو دور هم جمع کرده بودن با این سریال یکتا ناصر با وجود این که نچرال جمعشون بود باز هم از بقیه بسیار سرتر بود و حسابی به چشم میومد و البته که زیبایی ایشون رو خیلی راحت میشه با عکس های بچگی این بازیگر هم متوجه شد که خیلی با اعتماد به نفس کامل اون ها رو منتشر میکنه مثل عکس زیر که تو اون یکتا خانوم حدود ده یا یازده سال داره و میبینید که با وجود قدیمی بودن عکس زیبایی محسور کننده و چشمگیر این بانو کاملا معلومه.

یکتا ناصر

کمی بیشتر درباره ی یکتا ناصر و وقتی که از تنبلیش میگه

یکتا ناصر در حال حاضر 44 سال داره و اطلاعاتی از این که ای ن بازیگر مجرد هست و یا متاهل وجود نداره. ایشون یه دختر به اسم سوفیا داره. رشته ی دانشگاهیش مهندسی محیط زیست بوده و خیلی اتفاقی بازیگر شده. مادرشون خانه دار و پدر افسر بازنشسته ی نیروی زمینیه، یه برادر و یه خواهر داره. این بازیگر تا به الان برای بازی در فیلم " یکی میخواد باهات حرف بزنه" سیمرغ نقش مکمل رو از جشنواره ی فجر دریافت کرده.

که شاید براتون جالب باشه که یکتا ناصر با منوچهر هادی سر همین فیلم آشنا میشه و این شناخت منجر به ازدواج میشه. یکتا ناصر تو یکی از مصاحبه هاش اینجور میگه که غذا پختن تو خونه براش سخت بوده و چون با مادرش همسایه بوده بیشتر مواقع مادرش براشون غذا میاوورده و البته که منوچهر هادی هم در این خصوص اعتراضی نداشته چرا که چون این زوج هر دو همکار بودن میتونستن هم دیگه رو درک کنن و بهم سره یه سری از مسائل حق بدن، ادامه ی مصاحبه رو تو کلیپ زیر براتون گذاشیم، ببینید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی