|

یکتا ناصر تو کدوم فضا سیر میکرد که این استایلو زد؟ خانوم چه ساده ولی شیکول عروس شده!

yekta naser shayanews

یکتا ناصر بازیگریه که این روزا می بینیم بازیگریش کمرنگ شده و تنها در تئاتر دیده میشه که خب اینبر با دخترش سوفیا همبازی شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکتا ناصر از دست بازیگرای دوست داشتنی و پر طرفدریه که این روزا در فیلم و سریالی دیده نمیشه و تنها با تئاتر بر روی صحنه بازیگری حضور داره. البته که قطعا نمیشه یک بازیگر همیییشه تو اوج باشه و گاهی هم اینطور پیش میاد که حالا یا خودش نمیخواد بره تو یه کار طولانی و جلو دوربین، و یا پیشنهاد کاری خوب نداره! البته که شنیده میشه یکتا ناصر از همسر کارگردانش یعنی آقای منوچهر هادی جدا شده که هنوز تایید یا تکذیبی شنیده ندشه اما با این حال گفته میشه که دلیل کم کاری یکتا ناصر حتی در بازیگری هم به منوچهر هادی مربوط میشه و یه جورایی همه میگن مثل بهاره رهنما که بعد از طلاق با قاسم خانی، فیلمساز ها با خانوم بازیگر قطع ارتباط کردن، پشت سر یکتا ناصر نیز اینچنین حرف و حدیث ها هست!

وقتی یکتا ناصر و دخترش میشن همکار! پارتی بازی تا کجاااا خانوم بازیگر

چرا که یکتا ناصر دیده میشد که تا همین چند صباح پیش که هنوز با منوچهر خان جیک تو جیک بودن، حسابی پررر کار بود چرا چون همسرش پر کار بود و خانوم بازیگر رو هم میبرد تو همون فیلم و سریالاش! اما از وقتی که این حواشی طلاق خیلی دور گرفت که یکتا ناصر در آخرین ساخته هادی یعنی سریال "نیوکمپ" حضور نداشت و همین شد تا بسیاری خود به خود مهر تایید برای خودشون بزنن! 

در ادامه ابتدا تصویری تازه که خب میشه اخرین پست یکتا ناصر، رو مشاهده می کنید که خانوم خانوما همراه با سوفیا دخترشون هستش و ظاهر سوفیا خانوم هم از این قافله عقب ننداختن و به دنبال پارتی بازی های خود دخترشون رو هم قراره بازیگر کنن! یکی نیست سوال کنه خانوم جان اخه مگه سینما خونوادگیه که هر کجا خواستید از اطرافیانتون استفاده کنید؟

Untitled

ذره بین خانوم فالوور چه یکتا ناصرو بدجوری گرفت!

اما جدا از اینها یکسری از کامنت ها در رابطه با تصویر بالا مربوط میشه با لباس سوفیا خانوم که خیلی از کاربران بر این نظر بودند این دیگه چه وضع لباس برای بچست و چرا اینهمه پول دارین درست خرج نمیکنین و این حرفها. که خب در پاسخ باید گفت این موضوع چندان به بقیه ارتباط پیدا نمیکنه و خود مادر پدر هستند که تصمیم گیرنده اند اما خب چون افراد مشهور زیر ذره بینن، اینچنین مورد توجه قرار میگیرن!

ولی خب در رابطه با اینکه واسه بازیگران نظر زیاده، خب بادی گفت همه جای دنیا همینه و خیلی جای ناراحتی نیست مگه اینکه نظر مورد نظر خیلی ناجور باشه! در مورد یکتا ناصر هم بارها و بارها ددیه شده که استایلی چندان متناسب با عموم نداره و همین شد که یه عالمه کامنت جورواجور به سمتش سرازیر میشه. مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویری از خانوم خانوما که با لباسی قابل بحث دیده شد. 

مثلا زهرا نوشته بود: یکتا ناصر تو کدوم فاز و نول بوده که این مدلی لباس انتخاب کرده!

campec.ir_s instagram 2023-7-25 story

وقتی یکتا ناصر واسه مامی تولد میگیره و به وجدش میاره!

از این ها که بگذریم و برسیم به خود یکتا بانو و لایف استایلی که دارند، باید بگیم که این چهره از اکتیو تررررین بازیگرانی بود که تو اینستاگرام اصلا امون نمیداد و پشت بند هم عکس و ویدیو منتشر میکرد. اما ظاهرا بعد از این که کمی تا قسمتی تو کشورمون اتفاقات ناگوار رخ داد این بازیگر نیز در سکوت فرو رفت و دیگه چندان حتی فعالیت خاصی هم ازش ندیدیم چه برسه به انتشار عکسای خوشگلاسیون شده و این جور موارد. اما در ربطه با مادرش که بانویی اردیبهشت ماهی است، با انتشار عکسی رمانتیک و پررر از شمع تولدش رو تبریک گفت و مورد توجه کاربران قرار گرفت.

unknown_279876667_3045454889099867_2706472903142116129_n

عروس شدن یکتا ناصر این شکلی بود

خب سال 94 بود که خبر ازدواج یکتا ناصر با منوچهر رو شنیدیم! خانوم بازیگر پیش از متاهلی هم راه و رسم هنرمندانه و اعتبار خاص خودش رو داشت و شاید بشه گفت تنها چیزی که منوچهر هادی به وی داد حاشیه و پئول بود. چرا که خب تو تمام فیلم و سریالاش یکتا ناصر رو می دیدیم و کم کم این موضوع برای مخاطب شده بود حساسیت! به همین جهت خب حواشی ساخته میشد!

از طرفی هم با حضور این بازیگر زن در پروژه های راه و بی راه منوچهر هادی، پول دئو طرفه به زندگیشون ورود میکرد! یعنی هم درآمد بازیگر و هم کارگردان! اونهم چه پوووولی!

این زوج از سال 90 بود که با هم آشنا شدن و کم کم به ازدواج رسیدن. همین شد که یکتا ناصر تصویری از تایم عروس شدنش تصویری رو به اشتراک بذاره که خب مورد توجه قرار گرفت.

عکس-جدید-یکتا-ناصر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی