|

ظاهری نو از یکتا ناصر از وقتی که زندگیش زیر و زبر شد؛ خانوم تیپ زد خوشتیپ ولی بیریخت!

yekta naser shayanews

یکتا ناصر بازیگر جذاب ایرانیه که هنوز کشف حجاب نکرده اما خب اینبار ظاهری از وی دیده شد که واقعاااا عجیب به نظر میاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکتا ناصر همیشه از هنرمندای سرشناسی بوده و هست که چه در زمان سن کمش و چه حالا، چه قبل ازدواجش و چه حالا،  هنرمندی بولد و مشهور دیده شده. یکتا ناصر قبلنا فقط تو فیلم و سریال های تلویزیونی دیده میشد اما خب طولی نکشید که این چهره هم خودش رو تو سینما پیدا کرد و بعد دیگه تو جعبه جادو دیده نشد که نشد. البته که این موضوع بعد از ازدواجش نیز غلیظ تر شد چرا که همسر یکتا ناصر منوچهر هادی بود و آقای کارگردان مشهور هم که از فعالان این حوزه!

قطعا اکه شوهر شما هم کارگردانی خفن و پر کار باشه تو کاراش شرکت دارید و با یه تیر دو نشون میزنید! اما این روزها خبرای تازه ای شنید میشه مبنی بر طلاق و جدایی این زوج هنری که البته هنورز توسط خودشون به طور مستقیم تایید و تاکذیب نشده، اما اونه که مشخصه اینه که یکتا ناصر تو سریال جدید آقای کارگردان حضور نداشت و در مراسمات جدید هم یکتا بانو ناصر به تنهایی حضور پیدا کرد. مثلا در ادامه می بینید نمونه ای بارز از حضور یکتا ناصر در یکی از مراسمات سینمایی در حالی که تنهاست، اما اونچه که خیلی بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفت ظاهر خانوم بازیگر بود!

این روزا خیلی از بازیگران زن کشف حجاب کردند اما خب خیلیا هم نکردند و از طرفیم دیده میشه که ظواهری متعارف ندارند و باید گفت یکتا ناصر یکی از همون دست بانوان می باشد که کشف حجاب نکرده اما چندان هنجار هم استایل نمیزنه!!

IMG_20230721_125202

یکتا ناصر چون پولداره استایل میزنه خوشتیپ ولی داغون!

یکتا ناصر اصولا خانومی خوشتیپه که خب خودش پولدار بود با منوچهر هادی هم ازدواج کرد بیشتررر مایه دار شد و حالا خانوم خانومارو در استایل هایی می بینیم که گرونن ولی چندان درست حسابی خیر! البته که در کل یکتا ناصر اهل حاشیه سازی های بی مورد از طریق لباس پوشیدن نیست ولی خب این سبکی هم نیست که مثلا مثل ترلان پروانه همیشه خوشتیپ و حساب شده تیپ بزنه. مثلا در ادامه تصویری از این بازیگر زن مشاهده می کنید که در مجموع خوب به نظر میرسه اما چیزی در این بین چشم رو اذیت میکنه اینه که به درستی ترکیب نشده! همونطور که مشخصه آستین خانوم خانوما توری شکله و با مانتویی که روش پوشیده زیاد سنخیت پیدا نکرده.

یکتا+ناصر

یکتا ناصر و شباهتی عجیب به سوفیا لورن اونوریا!

احتمالا شما هم دیدین و براتون اتفاق افتاده که یکی شبیه یکی دیگست. خیلی از مردم بر این باورند که اغلب بازیگران ایرانی یک همتای خارجی دارند به این معنی که شباهت زیادی بین برخی بازیگران ایرانی و خارجی وجود دارد. مثلا الناز شاکردوست را شبیه آنجلینا جولی می دانند، حسام نواب صفوی را بسیار شبیه الویس پریسلی و یا لیلا حاتمی را کپیِ نیکول کیدمن و یکتا ناصرُ هم شبیه سوفیا لورن بازیگر معروف ایتالیایی میدونن. خیلی از کاربران معتقدند که یکتا خیلی تلاش میکنه که با میکاپ و گریم خودشُ بیشتر شبیه سوفیا لورن کنه حالا اینکه تا چه حد موفق بوده بستگی به نظر مخاطبان داره.

15304999

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

در ادامه تصویری از نیکتا ناصر مشاهده می کنید که همراه با دخترش است و جالبت اینجاست که یکتا و نیکتا هر دو دختران 6 ساله دارند! ظاهرا هماهنگ شده بوده!!!

yekta-naser-ba-khaharash-2

ازدواج و جدایی یکتا ناصر از منوچهر هادی؟ یعنی دیگ خانوم رو تو سریالای هادی نمی بینیم؟

یکتا ناصر در سال 93 بود که بر سر فیلم "من سالوادور نیستم" با منوچهر هادی ازدواج کرد و خیلی زود هم فرزندشون سوفیا متولد شد. سوفیا خانوم که حالا شیش ساله هستش همچون مادر و پدرش روحیه ای شیطون طور داره که هنوز به سن و سال خاصی نرسیده حسابی مشهور شده! از این ها گذشته ولی انگاری این ازدواج زیر ده سال دووم آورد و به طلاق ختم شد. مدتی میشه که اخبار مبنی بر جدایی این دو چهره مشهور شنیده میشه و یکسری آیتما هم هست که اونرو تایید میکنه اما هنوز توسط خودشون به طور مستقیم تاییدی نشده.

Untitled (1)

بیوگرافی منوچهر هادی

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان 28 مرداد 1351 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را در تا مقطع دیپلم الکترونیک ادامه داد و بعد از آن پا به دنیای هنر گذاشت.

منوچهر هادی فرزند شهید است و پدر او در سال 63 و در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید.

این کارگردان جوان در خانواده ای پرجمعیت 11 نفره ای متولد شد و 5 خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند هفتم خانواده است.

یکتا+ناصر (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی