|

دیدیم "یکتا ناصر" خبری ازش نیستاااا؛ خانوم بازیگر تعطیلات رفته جایی که واسه ما رویاست!

yekta naser shayanews

یکتا ناصر بازیگر مشهوریه که این روزا تو فیلم و سریالی بازی نمیکنه اما خب در عوض اینستاگرام فعاله و اینبار با تصویر از خوشگذرونیش سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکتا ناصر از بازیگرای جذابیه که چند بُعدیه و کارش روبه خوبی بلده! قطها منظور از چند یِعدی رو خیلی متوجه نشدین اما اینکه خانوم خانوما تو فیلم و سریال های مختلف با ژانرای مختلف ایفای نقش کرده رو قطعا میدونیدن و دیدین! یکتا ناصر از این سبک هنرمندانس که خیلی ساله داره تو این عرصه شگفت انگیز کار میکنه و کارنامه کاری پرملاتی هم داره. اما خانوم بازیگر این مدلی بوده و هست، که اصلا و ابدا تو نقشاش خیلی تکراری دیده نمیشه و از یکتا ناصر هم اجتماعی طور دیدیم و هم طنز، هم خشن و هم مظلوم، و در آخر اینکه هم آراویرا شده و هم محجبه و ساده! یکتا ناصر چند سالی میشه که با همسر کارگردانش ازدواج کرده اما خب بادی اعتراف کرد که تا پیش از تاهلش هم پیشنهاد کاری بسیاری داشت و توانمندیش ثابت شده بود.

یکتا ناصر اما یه ایراد همیشه داشته که اونم بازی تو هممممه فیلم و سریال های شوهرش بوده که البته این موضوع اونقدری با انتقادات همراه شد که منوچهر هادی تو سریال نمایش خانگی جدیدش یعنی "نیوکمپ" بیخیال خانوم خانوماش شده!! 

از کار و بار که بگذریم و برسیم به سلیقه و لایف استایل یکتا ناصر باید بگیم که خانوم بازیگر دهه پنجاهیه ما در اینستاگرام فعالیت بسیاری داشتند اما خب مدتی میشه که کمی تا قسمتی محو افق هستند. اما اینبار تصویری از یکتا بانو در فضای مجازی منتشر شد که در تعطیلات رویایی به سر میبرد و ظاهرش مورد توجه قرار گرفت.

yekta_nasser_306551753_834670110885557_2602369725993697269_n

یکتا ناصر واسه خوشگلی تو استایل، راحتیشو خراب کرد!

جالبه که بدونید یکتا ناصر از طرفی هم کلی هوادار داره. اونقدری که برخی از مخاطبین هم بعد از دیدن نیوکمپ رسما گفتن چرا یکتا تو کار نیست و این حرف ها.

اما اونچه که مشخصه اینه که یکتا ناصر از هنرمندای به دور از حاشیه ای هستش که البته ساده و بی آلایش هم زندگی نمیکنه و گاهی با استایل و یا میکاپ و بعضی وقتام چهره و رفتاراش میره تو حاشیه و جنجال!

مثلا همین چند وقت پیش بود که یکتا ناصر برای یکی از مراسمات سینمایی دعوت شده بود که به دلیل مدل راه رفتنش سوژه شد. خانوم بازیگر به دلیل مدل کفشی که به پگا داشتن به مانند عصا قورت داده ها راه میرفتن که حسابی رفتن تو چشم مخاطبای ریز بین!!

یکتا ناصر شده خواهر عروس! 

اما از اونجایی که یکتا ناصر همسری مشهور داره خب جالبه که یکمم نگاهی به زندگی هنریه این زوج بی اندازیم! مثلا اینکه منوچهر هادی اصل از این مدل کارگردانا نیست که خودش رو قایم کنه و فقط به پشت دوربین راضی باشه! بلکه اتفاقا انقدر اومده تو عکس و فیلما که دیگه همه با چهره و شخصیت ایشون آشناییت دارن. منوچهر هادی تا به اینجا تونسته سوابق بسیار عالی رو در طول عمر کاری خود ثبت کنه که هم در سینما هستند و هم در نمایش خانگی و هم در تلویزیون.

با بازیگرای درجه یکی همکاری کرده و راستش رو بخوایم بگیم تا به اینجا هم تونسته به حساب بانکی تپل برای خودش بسازه. اما قطعا میدئنید که آقا منوچهر به اینکه خیلی زیااااد فعال هستند هم معروفه و خیلیا بر این نظرند منوچهر هادی پشت بند هم فیلم میسازه و گاهی همین تند تند کار کردنش باعث میشه تا برخی از سوابقش خراب بشن و چندان کیفیت خوبی نداشته باشن. مثلا یکی از اونها سریال شبکه خانگی "دل" می باشد که اصلا باب طبع مخاطب واقع نشده بود! یکتا ناصر در این کار نقش خواهر رستا رو داشت که میشد خواهره عروس!

یکتا+ناصر

اما در عو.ض سریال "نیسان آبی" با نظرات خوبی همراه شد که نشون میداد منوچهر هادی اصلا نمیتونه یکروز بیکار بشینه!!

Untitled (4)

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

بیوگرافی متفاوت منوچهر هادی

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان 28 مرداد 1351 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را در تا مقطع دیپلم الکترونیک ادامه داد و بعد از آن پا به دنیای هنر گذاشت.

منوچهر هادی فرزند شهید است و پدر او در سال 63 و در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید. این کارگردان جوان در خانواده ای پرجمعیت 11 نفره ای متولد شد و 5 خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند هفتم خانواده است.

منوچهر+هادی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها