|

تعطیلات رویایی "فرشته حسینی" وقتی بدو رفت خارج؛ نوید از عهد بوق تا الانش چه خفن بوده!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی بازیگر جذابیه که این روزا می بینیم در فیلم دسته دختران ایفای نقش داره و تو تعطیلات حسابی زده به دل سفرای خارجی!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- فرشته حسینی از بازیگرای به شدت مشهور ایرانیه که این روزا در تب و تابی جدید به سر میبره. چرا؟ چون می بینیم که خانوم بازیگر دهه هفتادیه ما بعد از یک قرن کمرنگ شدن در عرصه شگفت انگیز بازیگری بالاخره برگشته به پرده نقره ای و حالا فرشته حسینی در حالی که تو فیلم "دسته دختران" ایفای نقش داره دوباره نگاه مخاطب رو به سمت خودش جذب کرده. فرشته حسینی چند سالی میشه که وارد بازیگری شده اما قطعا میدونستید که نقطه عطف خانوم بایگر زمانی بود که ایشون رو در کنار نوید محمدزاده دیدیم. فرشته حسینی و نوید محمدزاده سال گذشته بود که عقدشون رو علنی کردن و یه مدت هم حساااابی با اعلام ازدواجشون افتادن رو بورس اما خب میدونید که حتی مهمترین اتفاقات دنای هم که رخ بده باز بعد یه مدت عادی به نظر میاد.

فرشته حسینی هنرمندی کاربلده که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته اما خب نکته اینجاست که خانوم بازیگر هیچگاه حتی نوک انگشتشم به تلویزیون نرسید و کلا این چهره رو در حالی که اصالتی افغانستانی دارد تو سینما و با درآمد بالا دیدیم. البته که اصالت ربطی به هنر و توانایی نداره اما از لحاظ پارتی بازی هایی که در این عرصه وجود داره و بسیاری از بازیگرامون حتی بعد سالها تلاش به جایی نمیرسن، این پیشرفت واقعا چشمگیره! 

در ادامه تصویری از فرشته بانو مشاهده می کنید که خانوم بازیگر رو در سفر اونو ر آبی نشون میده.

_fereshtehosseini_244596346_200975112016962_4367017070390666102_n

_fereshtehosseini_244415391_3076274759253332_2724750490066506315_n

انتقادات هیچ، این آپشنای جذاب فرشته حسینی رو خانومای بازیگر انگشت شمار دارن

اما قسمتی از انتقادات بیان شد و حالا هم قسمتی از نکات مثبت و جذاب فرشته حسینی گفته بشه چرا که این روزا میون خانومای بازیگر هررر کسی این آیتم رو نداره. فرشته حسینی میدونید ک یه فیس نچرال داره که با هیچ یک از کارای جراحی و پروتز و ... تغییرش نداده. فرشته حسینی در حالی که چهره ای بسیار ساده داره اما به ماند بسیاری از خهانومای بازیگر امروزی که دم به دقیقه زیر دست یک دکتر زیبایی هستند و به چهره ای که دارن قانع نمیشن، نیست! بلکه اتفاقا اونچه که خدا بهش داده بود حتی با آرایش های غلیظ هم دمخورش نمیکنه تا دقیقا همون طبیعی بودنه حفظ بشه و از طرفی هم فرشته حسینی باز هم به مانند بسیاری از خانما که معتاد به فیلترای اینستاگرامی شدن نیست و اتفاقا اینجا هنرمندانه رفتار میکنه. چرا که فرشته بانو اصلا کاری با این فیلترای دروغین و داف طور نداره و همیشه در ساده ترین حالت دیده میشه.

فرشته+حسینی

فرشته+حسینی (1)

اینجوری فرشته حسینی هرچی مراسم داخلی و خارجیه از بازیگرا قاپید

فرشته حسینی گرچه اصالتی ایرانی نداره اما تونست با یه حرکت سینما که هیچ، حتی مراسمات خارجی رو هم از دست خود بازیگران ایرانی بگیره! حالا ممکنه بگین یعنی چی؟ یعنی فرشته بانو در ابتدای کارش خیلی ریز وارد شد و تو فیلما هم نقش هایی خوبی داشت اما خب چون خیلیییی ناشناخته بود و حاشیه ای نداشت و چهره ای معمولی طور هم داشت، چندان بولد نشد تا اینکه در سریال "قورباغه" یه جور ترکوند که خود بازیگرای ایرانی هم به این میزان نترکوندن!

حالا چرا چون در این سریال اول اینکه فرشته بانو نقشی متفاوت و جذاب و البته ظاهری باحال داشت، دوم اینکه بعد از اتمام قورباغه رمانتیک بازیای نوید محمدزاده و فرشته خانومش شروع شد و این شد که این دو چهره هم همدیگه رو خیلی مشهور تر کردن و هم خودشون رو! در ادامه ویدیویی از قدیم ندیمای فرشته حسینی مشاهده می کنید که جالب بود.

نوید محمدزاده از عهد بوق تا به حال

تا به اینجا از فرشته حسینی گفتیم و شنیدیم، حالا کمی تا قسمتی هم با نوید خانِ سینمای ایران آشنا بشیم که تا سال نود تو برنامه "دوستان" مجری ساده ای بود که اصلا تو حوزه بازیگری حرفه ای دیده نمیشد و حالا چنین داره میتازونه!

درسته که نوید محمد زاده استایلی هنجار شکن و به دور از عرف داره اما به این معنا نیست که هر چی رو هر وقت دوست داشته باشه می پوشه و اصلا حواسش به باید و نباید های مناسبتی نیست، نمونه بارز این موضوع هم حضور پر رنگ و البته چشمگیر ایشون در مراسم کن 2022 بود که برای فرش قرمز با کت شلوار تاکسیدو فوق العاده شیک و عالی ظاهر شدند و برای فوتوکال جشنواره هم با یک استایل کژوال شامل کاپشن و شلواری اسپرت و البته کتونی حضور پیدا کردند که نشون دهنده توجه ایشون به موقعیت و جایگاه خودشون و اهمیت مراسم کن است.

استایل+نوید+محمدزاده+رو+بشناسیم

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 در تهران ، تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که کودکی با کارگری در یک خیاطی گذشت و از نه سالگی کنار کار تجربه بازیگری را هم بدست آورد و حالا در سینما می درخشد.

فرشته در تهران و در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر به دنیا آمد ، پدر و مادرش هر دو از مهاجرین کشور افغانستان هستند که حالا در ایران زندگی می کنند.

Untitled (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • شمیم ارسالی در

    اصلا از فرشته حسینی خوشم نمیاد..... خیلی هم بد لباس میپوشه چرا آخه؟؟؟!!!!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها