|

اولین دونفره لاکچری که محمد رضا گلزار تو دیار عربا استوری کرد؛ آیسان قشنگ تو ظرف عسله!

mohammadreza golzar shayanews

محمدرضا گلزار بعد از جشنی که در ایران برای عروسیش گرفت، حالا دیدیه میشه تصاویری دونفره که در ماه عسل دونفره منتشر میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- انگاری دیگه اخبار محمد رضا گلزار هم دیگه داره از تب و تاب میوفته. این چهره مشهور که حدودا یک ماهی میشه مثل بنز هرچی فضای مجازیه ترکونده و از اینستا گرفته تا انواع خبرای گوگلی دیده میشه، حالا انگاری برای هم مخاطب هم الگوریتم این دو فضای نامرئی داره عادی سازی میشه. میدونیم که محمد رضا گلزار متاهل شده و دیگه ازدواج کرده که البته همسر عجیب غریب آقای بازیگر بیشتر نظر کاربران رو به خود جلب کرد که این دختر خوشبخت کیه که دل گلزار سینمای ایران رو برده. آیسان آقاخانی همسر محمد رضا گلزار می باشد که دختری از دهه هفتاده و یه بیست سالی از همسرش کوچیکتره که البته نباید هم انتظار میداشتیم گلزار که هم مدله و هم سوپرستاره و هم پولدااااار و سرشنااااس، بانویی تو سن خودش رو برگزینه!!

محمد رضا گلزار اما جالبه که بلافاصله بعد از عروسی پر سر و صدا و اشرافی که گرفت، برگشت به دبی که البته باید بگیم چون اونور خونه زندگی لاکچری برای خود ساخته و خیلی وقته یه پاش اینوره یه پاش اونور، به همین علت ظاهرا حتی برای ماه عسل هم دیار عربا رو انتخاب کرد و حالا می بینیم استوری های دونفره ای که این هنرمند خوش چهره از خودش و همسرش منتشر میکنه. شاید با دیدن تصویر که در ادامه مشاهه می کنید بگید اینا که فقط خوشمزه جات اونهاست که خب باید در پاسخ گلزار خلقیاتی بسیار غیرتی طور دار و کمتر تصویر از همسرش به اشتراک میذاره که خب باید بگیم در همین حد دونفره هم باعث میشه تا بسیاری از هواداران آقای گلزار به سمت وسوی خودکشی برن دیگه چه برسه به دونفره های واقعی!

1hxLLZa2TUCu

محمدرضا+گلزار

هوادارای گلزار نشون دادن یا صفرن یا صد!!

در ابتدای متن اشاره ریزی به هوادارای گلزار شد و همه ما میدونیم که این چهره مشهور به طرفداراش واقعا معروفه. اما انگاری هوادارای محمد رضا گلزار صفر و صدی هستند. میدونین که هوادارای محمد رضا گلزار یه جورایی مثل خودش عجیب غریبن. برخی از اونها که بیشتر هم دهه هشتادی می باشند، به شدت شیفته و به معنای واقعی کشته مرده سلبریتی مورد علاقشون هستند که خب این چندان خوب به نظر نمیاد چرا که برخیشون حتی حاضرن خودشون پیشرفت نکنن و هر چی آرزوی خوبه مال گلزاره دلشون بشه و حسابی براش اشک میریزن و حتی دست به خودکشی میزنن!!

اما خب خیلیا هم بر این نظرند که بابا گلزار اصلا نه بازیگر خوبیه و نه حتی خوشتیپه! اونها این عقیده رو دارن که اصلا مگه گلزار چی داره که برای مراسمات تبلیغی دعوت میشه و همگی هم بر این عقیده هستند گلزار چون اسم در کرده صاحب برند ها باهاش همکاری دارن و لاغیر!

محمدرضا-گلزار-3

هزینه فضایی که برای عروسی محمد رضا گلزار شد

اما حالا می بینیم که این چهره چشم رنگیه سینمامون دیگ به جرگه متاهلین جوین شده و دست هواداراشو گذاشته تو پوست گردو. وی که شنیده میشه برای مراسم عروسیش هزینه ای فضایی داشته حسابی اطرافیان و حتی دوستان خودش رو سورپرایز کرد. آقای بازیگر ویدیویی کوتاه از تالار و کمی هم از عقد آریایش منتشر کرد و نشون داد اگه بخواد داماد شه اینجوری شاه داماد میشه!

این مراسم که با حضور یه عالمه ساقدوش و رفقای دره یک این زوج بود، هیچگونه درزی از مهمان ها نداشت و تنها کسانی که یه نمور افشا سازی داشتند النار شاکردوست و برادرش و البته آقای امین حیایی بود که اصلا نمیشد این دو رفیق صمیمی در عروسی گلزار دعوت نباشن!

آیسان همسر گلزار در کنار خونواده شوهر!

واقعا عجیبه اما در کنار عروسی محمد رضا گلزار بسیاری دیگر هم به نون و نوایی رسیدن. آخه میدونید که این روزا حتی خیلی از پست و استوری هایی که هیچ ربطی به این موضوع ندارن هم با استفاده از هشتگ گلزار خودشون رو تو اکسپلور میارن بالا و در نتیجه دیده میشن! اما اینبار میخوایم تصویری تازه از محمد رضا گلزار در کنار خونوادش ببینیم که البته بانوان خونوادشون هستند و مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفتن چرا که میدونید همیشه دیدن چهره های مونث اطرافیان چهره های مشهور برای مخاطب جالبتر به نظر میاد ولی خب نکته اینجاست که مشخص نیست این دقیقا همون روندی هستش که گفتیم کاربر میخواد دیده بشه و حاشیه میسازه و فتوشاپ میزنه، یا وانه واقعیه واقعیه!!

hashiye_va_havashi_355413147_1216197372301440_1942069364608888000_n

اما شغل گلزار چیه که انقدر پولداره؟

محمدرضا گلزار به جز بازیگری در ابتدا در سن ۲۴ سالگی و در سال ۱۳۸۰ به عنوان مدل پوشاک مردانه ایکات همکاری کرد. سپس یک کلوپ زیبایی ویژه مردان تاسیس کرد. او اکنون خوانندگی هم می کند که کنسرت هایش با استقبال بی نظیر طرفدارانش مواجهه می شود. 

سه سال پیش به همراه یکی از دوستانش رستوران «اکلیپس» را راه اندازی کرد و همچنین فروشگاه های زنجیره ای Go sport که نمایندگی رسمی آن را از فرانسه دریافت کرده بود را راه اندازی کرد. او همچنین مرکز سولاریوم پیشرفته ای به نام “سان پوینت” در دوبی و ایران دارد. همچنین این بازیگر مدیریت رستوران انار در جردن را هم بر عهده گرفت و طبق شنیده ها در کار بیزنس و برج سازی هم فعالیت می کند! وی در ورزش نیز به مانند پدرش یک والیبالیست حرفه ای است و در گذشته از بهترین بازیکنان استان تهران بوده است. همچنین او به اسکی هم علاقه دارد و به طور حرفه ای آن را پیگیری می کند تا جایی که مدرک مربی گری اسکی آلپاین دارد! بدنسازی و فیتنس هم از علایق همیشگی محمدرضا گلزار است. 

محمدرضا+گلزار (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • صبا ارسالی در

    چرا اینا یه عکس دونفره ندارن!!! مشکوکه ..عکس دونفره ها همش فتوشاپه...

  • .... ارسالی در

    هرجا نگا میکنم یا ما منیر یا گلزار بابا ولمون کنین

  • خدا برترین آفریدگار ارسالی در

    دارندگی و برازندگی
    نوش جونش تا شما بسوزید
    آقا تلاش کرده کار کرده الان هم دارا شده .

  • طاها ارسالی در

    وای، چه خبر گذاشتین...

  • الهام ارسالی در

    مبارکش باشه به پای هم پیر شن.چقدر چادر بهش میاد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی