|

آواز محمد رضا گلزار جلو چشم آیسان واسه هوادار جذاب؛ چشم انتظاراشو ذوووق زده کرد حسابی

mohammadreza golzar shayanews

محمد رضا گلزار بازیگر پر حاشیه و جذب این روزاست که اینبار با انتشار تصویری از خود در کافه و بی حلقه به حواشی طلاقش دامن زد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- محمد رضا گلزار رو به جرئت میتوان از بازیگرای به شدت مشهور دونست که خیلیم واسه این شهرته تلاش نکرد! شاید هم کرد اما خب راه و روند زندگیش رو جلو بردن با من و شما فرق میکرد! محمد رضا گلزار ابتدا به عنوان مدل وارد بازار کار شد اما طولی نکشید که آقای بازیگر دهه پنجاهیمون رو تو فیلم و سریال ها دیدیم و جالبه که محمد رضا گلزار در بازیگریش پسرفت داشت نه پیشرفت! چرا که محمد رضا گلزار مثلا سالها پیش در فیلم "آتش بس" بازی جذابتری همراه با چالش رفتار و گفتار داشت، اما حالا می بینیم که هر چه از آقای بازیگر نشون داده میشه کلا تو یک سبک شخصیت هستش و همیشه رضا گلزار اون خوبه داستانه با یکسری خوشتیپی های تکراری که در اغلب اوقات هم سوپرمن داستانه و خیلی وارد چالش خاصی نمیشه!

اما از بازیگری رضا گلزار که در بیایم و برسیم به دیگر اتفاقات این روزهای وی، باید بگیم که میدونید رضا گلزاره سینما هم ازدواج کرد و به جرگه متاهلین پیوست. اما اونچه که در رابطه با محمد رضا گلزار خیلی متفاوت بود هوادارایی بودن که خیلی سر و صدا کردن و از اونجای هم که خود آقای بازیگر اهل سر و صداست، خب حواشی بزرگ و بزرگتر شد تا جایی که دیدیم داریم تو خواب هم رضا گلزار رو می بینیم بس که تو همه سوراخای گوشیمون هستش و هزاران خبر و حرف ازش دیدیم و شنیدیم! 

اما محمد رضا گلزار این روزا چه میکنه؟ آقا رضا که خیلی زود بعد از ازدواجش برگشت دبی، حالا درست به مانند قبلش داره لایف استالیش رو ادامه میده و اینبار تصویر در کافه منتشر کرد که با یک نکته حواشی بسیای رو برای خود خرید.

rezagolzar_s instagram 2023-6-26 story

محمد رضا گلزار و آیسان مهر عقدشون خشک نشده بچه دار شدن!

خب همونطور که دیدین آقای سوپراستار حلقشون رو به دست ننداختن و خب از اونجای که ایشون هنوز یک تازه دوماد هستند بسیاری از اخبار مبنی بر این بود که رضا گلزار نرفته برگشت! البته که خیلیا هم از همون ابتدا این وصلت رو دروغین میدونستن تا اینکه خود بازیگر دهه پنجاهیمون پست و استوری هایی دو نفره منتشر کرد!

این در حالیه که آقای رضا انگاری اعتقاد خاصی به حلقه انداختن و یا رونمایی دو نفره و درست حسابی از همسرش نداره. مثلا ویدیویی که محمدر ضا گلزار از عقد آریاییش منتشر کرد خانوم خانوماش پشت به دوربین بود و از طرفی هم در روز عقدشون آقا رضا رفت جلوی ماشین نشست و عروس خانوم صندلی عقب! اینکه این یک بازیه و یا واقعیت خب خیلی اهمیت نداره و مهم اینه که خود رضا گلزار علنی کرد ازدواجش رو و گاهی اوقا هم از خوشمزه جات دونفرشون استوری میذاره!

ازدواج محمد رضا گلزار اونقدری پر حاشیه بود که حتی برخی از کاربرا همیشه در صحنه دست به کار هم شدن و با هوش مصنوعی فرزدند پسر این زوج رو شبیه سازی کردن تا ببینن چه شکلی میشه!!

Untitled

Untitled

محمدرضا گلزار چه بد یهو خفت شد! هوادار اینجا اونجا همجا

میدونید که همونطور که گفتیم محمد رضا گلزار به هوادرایی که داره مشهوره. این روند حتی باعث شد تا ساره بیات هم برای دیده شدن هرچه بیشتر سالن آرایشی خود، دست به حرکتی فول بزنه! حالا چرا؟ اینجوری که ساره خانوم اومد و سالن آرایشی افتتاح کرد، بعد هم برای جشن افتتاحیه از دوست دیرینه اش محمدرضا گلزار دعوت کرد تا به افتخار ایشون هم که شده ویدیو های سالن پشت بند هم وایرال بشن و همگان ببینن! اینطور هم شد اما خب از اونجایی که میزان بانوان بی حجاب تو ویدیوها زیاد بودن و محفل شده بود اروپایی، هنوز نیومده پلمپ شد!

هوادارای محمد رضا گلزار از عجیب ترین هواداران در سطح جان هستند که احتمالا تا به اینجا کمی تا قسمتی با اخبار اینستاگرامی باهاشون آشنا شده اید. اما اینبار ویدیویی از محمدرضا گلزار تو ماشین لوکس و تانکیش منتشر شد که نشون میداد طرفدارش آقارو یافته و موقعیت رو از دست نداده!

محمد رضا گلزار وقتی میخواد یه دهن واسه طرفداراش بخونه و ...!

اما در رابطه با این موضوع اشاره کردیم که محمد رضا گلزار به مانند من و شما زندگیش رو نچرخونده و به هزار کار دست زده که البته قبل همه اونها مهم ترینش ان بوده که خودش رو به شهرتی عجیب رسونده و توسط همون شهرته عجیبش راحت به موضوعات دیگری که میخواسته هم رسیده.

چرا میگیم شهرتی عجیب؟ چون خیلی از بازیگرن دیگر هم هستند که خب شهرتی به مانند گلزار دارند اما نه جنجالی، و به همین علت آقای سوپراستارمون حالا فقط کافیه دست به کاری یا حرکتی بزنن، اونوقته که براشون فرش قرمز پهن میشه! مثلا یکی از اون کار خوانندگی محمد رضا گلزا می باشد که این چهره رو مدتی وارد موسیقی کرد و حتی آقا رضا کنسرتم میذاشت! این در حالی بود که بسیای از کاربران بر این نظر بودند مگه رضا گلزار صدا هم داره که داره میخونه؟ 

محمدرضا+گلزار

خب میدونید ک تو این شرایط قطعا افرادی هستند به خصوص دختر خانوما، که میگن آرررره که گزلار صدا داره و حسابی غش و ضعف براش میرن. از طرفی هم کنسرتای این چهره رو دختران دهه هشتادی و هفتادی پر میکردن و جالبه که طنزی در این باب ساخته شد که دخترا به خاطر محمدرضا گلزار میرن سالن کنسرت و پسرا هم برا دیدین اینهمه دختر! در نتیجه سالن اجرا پر میشه! جالبه نه؟ در ادامه می بینید ویدیوی از خوانندگی محمدرضا گلزار که کامنتای جالبی داشت!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • افسانه ارسالی در

    سوپراستارجان عزیزم آقای محمدرضاگلزارکارش درسته وبرای هدفاش واقعاتلاش کرده وزحمت کشیده..

  • ناشناس ارسالی در

    هرچند که بازیگریت هم چندان خوب نیس

  • سعیدمحمودی ارسالی در

    محمدرضا گلزار قیافه خوبی دارد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی