|

بازیگرایی که رفیق جینگ گلزارن و واسش ترکوووندن؛ گلچین گلزار عجب خوش سلیقه است

mohammadreza golzar shayanews

گلزار که این روزا قاطی مرغا شده با یه عطسه هم برای خودش حاشیه میسازه و میخواد تو سر تیتر خبرها و میشه گفت که آقا حسابی داره بازارگرمی میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خب این روزا برای هیچ کسی قدرت فضای مجازی پوشیده نیست و همه خیلی خوب میدونیم که این دنیا با دیتاهای مختلف میتونه تغییرات زیادی رو توی زندگی افراد مختلف به وجود بیاره مثلا یه روز میشه با یه خبر از یه آدم اون رو بد جلوه داد و تبدیلش کرد به منفور ترین شخصی که در لحظه وجود خواهد داشت و فردا با یه خبر متضاد اون رو تبدیل کنیم به اسطوره ی خوبی و مردم رو ترغیب به تعریف و تمجید از اون آدم بکنیم، حتی اگر دقت کرده باشید این روزها دیگه خیلی از بازیگرها هم ترجیح میدن که تویه این دنیا دیده بشن و جلو برن حتی شده با وجود  ساختن حواشی که خب حق هم دارن! این دنیا خیلی ایزی پیزی دست آدم رو میگیره و میکشه بالا، حالا بازیگرها که معروف بودن و از این راه به بیشتر دیده شدن خودشون کمک میکنن ولی اون دسته از بلاگرهایی رو که مامان باباشون حتی به زور قبولشون کرده بودن رو چی بگیم که فالوورهای میلیونی دارن و یه جوری خودشون رو تو این فضا گنده کردن که دهن آدم اصلا وا میمونه از این موضوع و نکته ی جالب ترش اینجاست که حتی همین دوستان هم برای دیده شدن بیشتر یه سری حواشی به وجود میارن مثلا دعوا با بلاگرای دیگه که قبلا رفیق جینگ هم بودن! بنابراین میشه گفت که این حواشی ها هستن که با قدرتشون فضای مجازی رو میچرخونن.

حالا این روزا هم احتمالا حاشیه ای که تویه اکسپلور اینستاگرام حسابی مغزتون رو به چالش میکشه رو دیدید که مربوط به ازدواج محمدرضا گلزار هست، یعنی عروسی گلزار تموم شد ولی انگار تا وقتی که بچه ی آقای گلزار به دنیا بیاد هم هنوز حرف ازدواجش رو بزنیم! میدونید که محمدرضا گلزار از همون اول هم آدم پرحاشیه ای بود ولی این روزا دیگه این حواشی به اوج خودش رسیده یعنی اگر گلزار این روزا عطسه هم بکنه تبدیل به حاشیه میشه، اون از تفاوت سنیش با آیسان خانوم که خیلی ها رو متعجب کرد، اون از کلیپ عقدش که خیلی ها معتقد بودن که گلزار توش خیلی خشک داره جملات عقد آریایی رو بازگو میکنه و حالا هم حضور آقا دوماد تو مراسم افتتاحیه ی سالن زیبایی رفیق شفیقش یعنی ساره خانوم بیات اون هم بدون عروس خانوم!

گلی6565

اصرار شدید گلزار برای پنهان موندن عروسش

همیشه داستان دوستی بازیگرها باهم برای مردم و طرفدارها جالب بوده و هست، اما به شرطی که این دوستان هم جنس باشن یعنی چی؟ مثلا دوستی پژمان بازغی و سام درخشانی و کامبیز دیرباز یه زمانی خیلی بولد شد و افتاد سر زبون ها و حتی برای دونستن جزئیات بیشتر در خصوص این رفاقت این دوستان به یه برنامه ی تلویزیونی هم دعوت شدن تا یه مقدار از جمعشون تعریف کنن برای مردم، خب تا اینجا اوکی ولی شما فکر کنید که رفاقت بین بازیگرهایی که غیر هم جنس هستن چقدر حاشیه ساز و داستان دار هست مثل رفاقت باران کوثری و حامد بهداد که یه مدت نقل محافل شده بود و خیلی ها اصرار داشتن که این دو عزیز باهم ارتباط عاشقانه دارن که خب این خبر تکذیب شد و مشخص شد که این دو بازیگر ارتباطشون در حد دوستی و همکاری هست، نه بیشتر.

گلزار5565

حالا یکی دیگه از دوستی های توی سینمای ایران که یه مدت حسابی حاشیه ساز شده بود رفاقت محمدرضا گلزار و ساره بیات باهم هستش که کاربرا یه مدت اصرار داشتن که الا و بلا این دو نفر باهم ازدواج کردن، یا میخوان ازدواج کنن که خب ساره بیات به این موضوع واکنش نشون داد و از اون ور هم که خبر ازدواج خانوم بازیگر با علیرضا افکاری توسط منوچهر هادی منتشر شد یه مهر باطل به تمامی شایعه ها زده شد و این رفاقت همچنان و تا الان پایدار هست به طوری که این روزا ساره بیات سالن زیبایی خودش رو افتتاح کرده محمدرضا خان برای مراسم افتتاحیه حضور پیدا کرده و یه جورایی این افتتاحیه رو مزین کرده و با توجه به این که آقا الان روی بورس تشریف داره این موضوع حسابی برای ساره خانوم خوب بوده چون الان سالنش خیلی بیشتر از پیش دیده میشه و البته که گلزار قبل از افتتاحیه هم برای تبریک به ساره بابت این موضوع یه استوری گذاشته بود، حالا یه موضوعی که به وجود اومده میگین چی؟ گلزار خیلی راحت میتونست تویه این مراسم با آیسان خانوم ظاهر بشه و شرکت بکنه ولی تنها چیزی که از آیسان به چشم میخورد اسمش روی دسته گلی بود که برای ساره بیات فرستاده شده بود! که خب خیلی از کاربرا به این موضوع واکنش نشون دادن و گفتن که چرا گلزار هر چیز مربوط به آیسان رو سانسور میکنه و نمیخواد که با تازه عروسش تویه همچین جاهایی حضور پیدا کنه!

عروسی تموم شد ولی نمه نمه داره معلوم میشه کیا اونجا بودن

خب همونطور که میدونید عروسی گلزار برگزار شد و تموم شد ولی هر روز یه خبر جدید ازش میرسه، یادتون باشه میگفتن که تو عروسی گلزار کسی حق نداشته که گوشی با خودش ببره و ارائه کارت ملی هم الزامی بوده ولی خب هی یه سری از عکس ها پخش میشه از این عروسی که در نوع خودش جالبه مثلا از اولین عکس هایی که پخش شد عکس گلزار و امین حیایی بود که خود گلزار استوریش کرد.

گلزار5656

عکس بعدی عکس گلزار با علی شاکر دوست که برادر الناز شاکردوست هست منتشر شد و بعد از اون یه دسته گلی بود که گویا هدیه ی الناز خانوم به عروس و دوماد بوده و خب این هم خودش یه حاشیه ایجاد کرد الناز شاکردوست خودش کجاست چرا نیومده به عروسی و فقط گل فرستاده؟! ولی زهی خیال باطل الناز خانوم تو مراسم بودن و با داداش جان تیپای پلوخوری هم زده بودن که به تازگی عکسشون منتشر شده.

گلزار6+5469

گلی4998

خب با وجود دوستی عمیقی که گلزار با ساره بیات داره، این موضوع اصلا دور از انتظار نیست که ساره خانوم هم توی این مراسم بوده باشه چرا که دوستی ساره و گلزار حتی از دوستی الناز خانوم و گلزار خیلی بیشتر بولد شده بود و مشخص هست که ساره خانوم، رفیق شفیقش رو تو بهترین شب زندگیش یعنی عروسیش تنها نذاشته و تو مراسم حضور داشته ولی خب فعلا ازش عکسی منتشر نشده که احتمالا به خاطر این که ساره از حاشیه فراری هست هم عکسی از این موضوع دیده نشه!

گلزار4768

یکی دیگه از مهمون های احتمالی این مراسم میتونه منوچهر هادی باشه که این روزا شایعه طلاقش از یکتا ناصر حسابی بولد شد و حواشی ایجاد کرده، بالاخره میدونید که آقای هادی جزء اون دسته از افراد هست که کلا تو انتخاب بازیگر برای فیلم هاش میفته تو لوپ و توی گیسو و عاشقانه گلزار و ساره بیات رو جزء بازیگرهاش داشت و این جمع رو یه جورایی حفظ میکرد و آقا جزء معدود کسایی هست که گلزار خان جز فالوئینگاش داره، بنابراین بودنش تو مراسم احتمال خیلی بالایی داره و خدا میدونه که کی عکس های این بزرگوار هم منتشر بشه.

گلزار6464

گلزار با پولش هر جا میتونه بره ماه عسل

خب احتمالا نیازی نباشه که راجبه دارایی و درامد گلزار چیزی بگیم که آقا چندین بیزینس رو باهم داره میچرخونه و اگر گلزار پولدار نباشه پی کی باشه؟ حالا هم به تازگی آقا بعد از حضورش تو مراسم افتتاحیه یه استوری از خودش منتشر کرده که توی دبی هست این عکس رو داخل ماشینش گرفته که برج خلیفه اونور آب به چشم میخوره و خیلی ها گفتن که عروس دوماد رفتن ماه عسل ولی مسلما این فقط یه سفر روتین برای گلزار باشه چرا که قبل از این هم همیشه یه پاش ایران بوده و یکی هم تو دبی!

IMG_20230618_121741

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی