|

لشکر ساقدوش های گلزار تو مراسم ازدواج لاکچریش دیدنیه؛ طرفدارا خون گریه میکنن!

mohammadreza golzar and aysan aghakhani shayanews

محمدرضا گلزار یکی از بازیگرهایی بوده که از قدیم الایام حواشی مختلف خخودش رو داشته و به تازگی هم خبر ازدواجش، حواشی زیادی رو براش درست کرده.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- یه سری بازیگرها هستن که هر حرکت کوچیکشون باعث میشه که به چشم بیان و یه جورایی براشون حرف و حدیث دربیارن، حالا وای به حال این که اون بازیگر خوشگل و جذاب هم باشه که دیگه جای خود داره. کلا یه زمانی تویه سینما یه چند تا از بازیگرا رو بورس بودن که دم به دیقه یه خبر یا شایعه ی جدید ازشون درمیومد و نکته یجالب ترش این بود که هر دفعه یکی از این بندگان خدا رو به هم ربط میدادن و میگفتن که فلانی با فلانی ازدواج کرده! که خب یه مدت هم شایعات بالا میگرفت و هی شاخ و برگش بیشتر میشد و به نوعی میشه گفت که یه کلاغ چهل کلاغ میشد و مثل الان هم نبود که فضای اینترنت اینهمه گسترده باشه که اون بازیگر به راحتی و با گذاشتن یه استوری خبر رو رو تائید و یا تکذیب کنه، حالا جالبه که هنوز هم تویه اینستا یه عده پیج های اینجوری هستن که یه سری مزخرفات و دروغ ها رو از زبون یه آدم معروف و یا یه بازیگر میگن بعد میان تویه کپشن تبلیغ پماد زگیل میکنن و یه جورایی از اون چهره برای بالا رفتن بازدید تبلیغشون استفاده میکنن، انشاالله که به راه راست هدایت بشن.

حالا این روزا یه خبر هست که مثل بمب مجازی رو ترکونده، حالا داستان چیه؟ ازدواج دیرهنگام سوپراستار ایرانی، محمدرضا گلزار با دختری به اسم آیسان آقاخانی. خب همونطور که میدونید گلزار یکی از قدیمی ترین و پوست کلفت ترین بازیگرها در زمینه حاشیه هست و یه زمانی هر روز خبر ازدواجش با الناز شاکردوست و مهناز افشار بولد میشد و اینجوری نقل محافل دخترونه میشد، خب در جریانید که گلزار بین آقایون زیاد طرفدار نداره، بعد میگن خانوما حسود هستن! بالاخره اینجور که از خبرا پیداست این مردجنجالی به تازگی دم به تله ی ازدواج داده و علیرغم این که تا الان به این موضوع واکنش نشون نداده بود، به تازگی یه استوری از خودش در این خصوص منتشر کرده که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

ممد789 (1)

گردان ساقدوش های گلزار، از دم خوشتیپن

یکی از نکاتی که در رابطه با داستان ازدواج گلزار وجود داره این هست که فاصله ی سنی گلزار و عروش خانوم 20 سال هستش که خب یعنی وقتی حاج آقا گلزار بیست سالش بوده، عروس خانوم تازه چشم به جهان گشوده که اصلا فک کردن بهش هم برگ ریزونه! حالا این خبر عقد چه جوری برملا شد؟ این اواخر یه فیلمی تویه مجازی پخش شد که گلزار رو در حالی که با یه خانومی که سرتا پا مانتو و شلوار سفید پوشیده بود رویت کردن که در مقابل چشم بادیگاردها ی گلزار و مردم با هم اومدن و سوار ماشین شدن و زمزمه ها از اینجا شروع شد که این دونفر باهم عقد کردن و خب بعدش رو احتمالابتونید حدس بزنید که چی شد؛ اینستاگرام پر شد از پست هایی با تیتر ازدواج گلزار و کاربرها هم زیر هر کدوم از این پست ها نظرات مختلف خودشون رو کامنت میکردن و جالبه که بعضی از از طرفدارهای این بازیگر ازش خواسته بودن که بگه این موضوع دروغه و تکذیبش کنه، چرا که نمیتونن باور کنن و اشکشون بند نمیاد!

گلی5656

اما خب گلزار در سکوت به سر برد، تا این که همین تازگی ها یه عکس استوری کرد و بعد از اون هم پستش کرد که یه جورایی همه ببیننش، البته تویه اون آقای گلزار تنها نبود و یه اکیپ مردونه شاخ و گولاخ دور آقا جمع شده بودن که همه از دم کراوات و پاپیونش به راه بود و یه جوری هم شبیه هم بودن که تشخیص دادن گلزار بینشون کار سختی بود! حالا خیلی ها معتقد هستن که این عکس مربوط به ساقدوش های گلزار هست تویه مراسم ازدواجش که با گذاشتن این عکس میخواسته مهر تاییدی بزنه به داستان ازدواجش! عکس رو براتون گذاشتیم ببینید.

گلی565

حاشیه رو با شایعه میشوره گلزار یا واقعیته؟

خب این وسط در رابطه با ازدواج آقای سوپراستار یه سری حرف و حدیث دیگه هم وجود داره؛ شاید بدونید و شاید ندونید، این اواخر گلزار زیاد از حد تویه مجازی حاشیه به پا کرده مثلا از آخرین حواشی میشه به این موضوع که شاهین صمدپور (خبرنگار) و چند تا پیج دیگه به گلزار بابت این که طرفدارهاش تویه مراسم ها واقعی نیستن و سیاهی لشکر میگیره تا نشون بده که محبوب و دوس داشتنی هست، حمله کردن، حالا دلیلی این حمله چی بوده؟ همین اوخر یه مراسم افتتاحیه یه فروشگاه وسایل الکترونیک و موبایل برگزار شد که گلزار به عنوان مهمون افتخاری تویه این مراسم حضور داشت و از چند روز قبلش هم پیج های پربازدید زیادی برای این مراسم و حضور آقای ستاره تو این جشن، تبلیغ و بازارگرمی کرده بودن و در نهایت هم این مراسم با خیل عظیمی از طرفدارهای گلزار برگزار شد و انقد تعداد آدما زیاد بود که گلزار ازشون میخواس که بس کنن و برن عقب!

ولی خب بعدش یه سری افشاگری ها در خصوص این بازیگر به وجود اومد و از اونجایی که صمدپور که مجری و خبرنگار سابق صدا و سیماست و الان هم خودش مستقل کار میکنه، احتمال این که بی گدار به آب بزنه بسیار کمه، خیلی ها معتقد هستن که ایشون درست گفته و گلزار برای این مراسم سیاهی لشکر گرفته، اما خب محمدرضا گلزار به این حواشی هیچ واکنشی نشون نداد تا این که با خبر ازدواجش یه بار دیگه رفت تویه دید و حواشی که برخی ها معتقد هستن که این شایعه رو خودش ساخته که گند قبلی رو بشوره و ببره و یه جورایی از ذهن مردم پاکش کنه و خب یه ذره هم بیاد تو چشم و رو بورس این کهنه کار سینما و بعدا هم بیاد برای همه ی این کاراش یه بهونه ای جور میکنه که مثلا سر فیلمبرداری برای یه کار جدید بودیم به همراه این خانوم و هیچ رابطه ای بین ما نیست و من ازدواج نکردم! نظر شما چیه؟

گلی464

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • لاله ارسالی در

    عالی

  • مهران ارسالی در

    گلزار ا

  • زهرا ارسالی در

    جذاب جذابه دیگه اینهمه حرف و حدیث پشت سر ایشون

  • علی ارسالی در

    جوان های احساساتی

  • دانیال ارسالی در

    خیلی انسانید به گلزار تبریک بگید دوست داشته بره زن جوان بگیره.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی