|

پازل عروسی گلزار رو ببین؛ از مهمونا و تالارش تا خرج و برجش، فیلم آقا مهر تائید رو زد!

محمدرضا گلزار یکی از بازیگرهای پرطرفدار ایرانیه که به تازگی خبر ازدواج این فرد تویه این سن و با کسی که 20 سال ازش کوچیکتره داستان ساز شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خب این چند روزه احتما اگر به اینستاگرام سر زده باشید حداقل دو تا پست در رابطه با محمدرضا گلزار و ازدواجش دیدین و هر چقد بیشتر اسکرول کردین هی تعداد پست ها بیشتر و بیشتر شده، که خب از یه جایی به بعد آدم کلافه میشه ولی تویه این مقاله میخواهیم که یه جمع بندی از عروسی تازه دوماد سینما یعنی محمدرضا خان گلزار بهتون بدیم که اگه خدا خواست پرونده رو با یه ایشالا خوشبخت بشن تموم کنیم و بره پی کارش. خب همونطور که میدونید گلزار یکی از خوش چهره ترین و جذاب ترین بازیگرهای ایرانی هست و علاوه بر این ها حسابی هم پولسازه و کافیه که اسمش تویه تیتراژ فیلم ها باشه، البته که جامعه ی ایرانی نسبت به گلزار دو دسته هستن؛ یه عده شدیدا از این بازیگر بدشون میاد و یه عده هم شدیدا دوسش دارن و بعداین دو دسته تویه مجازی و کامنت ها در حالی به جون هم میفتن و باهم بحث میکنن که گلزار نشسته تویه خونش و در حال میل کردن قورمه سبزیش با پیازه!

حالا هم که به تازگی خبر این سوپراستار رفته سر تیتر خبرها اصلا اینستاگرام یه اوضاعی شده که هر پستی که از گلزار و زنش میاد دوس داری جیغ بزنی و سرتو بکوبی به دیوار، هر چند خدایی این موضوع واقعا شوکه کننده بود، خب هممون میدونیم که از اونجایی که گلزار حسابی تو چشم بود تویه هر دوره ای یکی از بازیگرهای زن رو تنگ گلزار میچسبوندن و براشون شایعه درست میکردن که اینا با هم ازدواج کردن و از این قبیل داستانا که خداوکیلی هم هیچ وقت قدیمی نمیشد و تا یه مدت نقل محافل میشد ولی اینبار داستان فرق داشت برای همینم هست که خیلی ها دچاره شوک شدن! چون اینبار گلزار جدی جدی قاطی مرغا شد و مزدوج، در جریانید که وقتی برای اولین بار این خبر پخش شد خیلی ها گفتن که نه الا و بلا شایعه هست و برای اینه که محمدرضا گلزار میخواد بیاد تویه چشم ولی رفته رفته که جزئیات بیشتری از این جریان پخش میشد احتمال عروسی این بازیگر قوی و قوی تر میشد که در آخر هم مثل روز روشن شد با وجود این که گلزار اولش هیچ واکنشی نشون نداد ولی به تازگی کلیپی از تالار عروسیش رو منتشر کرده!  پس بیایید بریم که پازل ازدواج گلزار خان رو در طول این مقاله کنار هم بچینیم، یه جور که انگار ما هم تویه عروسی بودیم!

عقد454654

اونایی که به عروسی گلزار دعوت شدن با شرایط خاص امنیتی

خب اولش که گلزار اصلا نسبت به خبر عقدش واکنش نشون نداد که خب بلافاصله بعد از این خبر این دو نفر مراسم عروسیشون رو بر پا کردن و میشه گفت که عروس و دوماد حسابی سرشون شلوغ بوده، در رابطه با مهمون های دعوتی به این مهمونی میشه امین حیایی و داداش الناز شاکر دوست رو اسم برد که خب ازشون کنار آقای ستاره عکس هایی منتشر شده، خود الناز خانوم بنا به خبرایی که رسیده برای این زوج یه دسته گل فرستاده بود و انگار که نبوده تو مراسم، ولی در کنار این ها یه سری خبر رسید از شرایطی که برای این مهمون های دعوتی این مراسم در نظر گرفته بودن که میشه گفت کرک و پر آدم میریزه حالا این شرایط چی بودن؟ بردن موبایل به داخل سالن ممنوع بود و باید با ارائه ی کارت شناسایی معتبر میرفتین داخل که در این صورت کسی نمیتونست نفر اضافه ببره به مراسم، پس میشه گفت که تدابیر امنیتی شدیدی رو براش در نظر گرفته بودن که خب به خاطره معروف بودن گلزار و به خطر نیفتادن آبرو و آینده ی شغلیش میشه گفت این کارا لازم بوده.

عقد656565

IMG_20230612_163656

مکان برگزاری عقد و عروسی و هزینه هاش

عقد گلزار تویه سالن عقد طلایی واقع در پاسدرارن خونده شد و دقیقا چن روز بعد از این موضوع عروس و دوماه یهو شیرجه زدن که برن برای شام عروسی و مادر زن سلام! حالا لوکیشن عروسی کجا بود تو یه باغ تالار خفن و اعیونی تویه گرمدره به اسم عمارت 21 که بنا به گفته ها حسابی جای گرون و لوکسی هست و انقد شاخ هست که تا مهر و آبان روز خالی برای رزرو نداره و برای هر مراسم و مخصوص عروس و دوماد یه منوی ویژه تویه این تالار طراحی میشه و هر چند هزینه‌های این تالار بنا به انتخاب‌های عروس و داماد متفاوت هستش، اما حداقل منو کترینگ تو این تالار دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومن هستش که این یعنی اگر تعداد مهمونایه عروسی محمدرضا گلزار حدود ۴۰۰ نفر بوده باشه و این سوپراستار پایین‌ترین رقم از کترینگ این باغ تالار رو انتخاب کرده باشه باید رقمی حدود یک میلیارد تومن فقط هزینه کترینگ و شام عروسی داده باشه که البته این پایین‌ترین رقم ممکن تو این منو هستش، چرا که این رقم می‌تونه دقیقا تا دو برابر یعنی برای هر مهمون تا ۵ میلیون تومن بالا بره.

عقد56568

عقد446494

واکنش افراد سلبریتی و دیگران به عروسی گلزار

خب از اونجایی که اکثر طرفدارهای گلزار نوجوون و سن پایین و همچنین دختر هستن، خبر این ازدواج خیلی از اون ها رو ناراحت کرده و فن پیجای آقا محمدرضا گلزار نگران این هستن که شاید از این به بعد گلزار رو اگه تویه خیابون یا مراسمی ببینن نتونن برن جلو و باهاش عکس یادگاری بگیرن چون زنش بدش میاد! بازیگرهای زیادی تویه مجازی به گلزار بابت ازدواجش تبریک نگفتن حالا شاید حضوری یا تلفنی بهش شادباش گفتن. یکی از اینفلوئنسرای اینستاگرامی هم به اسم زینب موسوی معروف به امپراطور کوزکو تو این هالگیر واگیر به پاشنه ی کفش عروس خانوم گیر داده بود.

عقد

احمد ایراندوست هم که یه استوری به مناسبت تبریک ازدواج این شخص منتشر کرده بود و با واکنش عجیب کاربرها مواجه شد که گفته بودن، سر دو ماه طلاق میگیرن که این بازیگر نسبت به حرفای این افراد با انتشار کلیپ زیر واکنش نشون داد.

مهر تائید نهایی با انتشار کلیپ از طرف گلزار

خب همونطور که دیگه همه میدونن آقا ی گلزار با آیسان خانوم آقاخانی ازدواج کردن و فاصله ی سنی زیاد این دو نفر برای همه جالب و عجیب بود چرا که این خانوم حدود بیست سال از گلزار کوچیک تر هست و متولد و اهل زنجان بوده و چن سالی هست که تویه تهران زندگی میکنن و خانوم خانوما کار مدلینگ انجام میده، گفته میشه قبلا با گلزار تویه کنسرت دیده شدن که البته تا به حال گلزار از خودش و خانومش عکس دو نفره منتشر نکرده ولی آقای سوپر استار به تازگی کلیپ مربوط به تالار عروسیشون رو در حال ادا کردن قسم آریایی پست کرده که براتون گذاشتیم، ببینید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی