|

آیسان آقاخانی زن گلزار کیه؟ آقا مثل رادان و شهاب حسینی خانومه مدل انتخاب کرده نچرال!

aysan aghakhan shayanews

به تازگی بین بازیگرهای مرد ایرانی یه موجی راه افتاده که اکثرا به سمت ازدواج با مدل های زیبا و جوون میرن که خب این موضوع برای مخاطبا جالبه.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- امکان نداره که تویه دنیا یکی باشه که دیکاپریو رو نشناسه، چرا که این مرد سلطان دو عالم در بازیگریه و تویه هنرش هیچ شک و حرفی نیست ولی یه موضوعی که راجبه لئو جان وجود داره اینه که این اسطوره هم تویه باز هاش اسطوره هست و هم تویه انتخاب نامزدهاش، یعنی تا الان که دیکاپریو 48 سال داره دیده نشده که نامزدهاش سنشون بالای 25 سال باشه! حالا نکته ی جالب اینجاست که این اواخر وقتی با نامزدش که دقیقا بعد از 25 سالگیش بهم زد، یه زمزمه هایی به گوش میرسید که انگار آقا از این اخلاق که فقط با خانم های زیر 25 سال نامزد کنه دست کشیده ولی زهی خیال باطل چون به تازگی هم خبرهایی از نامزدی جدید این مرد جذاب با یه مدل که زیر 25 سال داره به گوش میرسه! 

گفتیم مدل یه نکته ی جالبی دیگه ای که وجود داره اینه دیکاپریو کلا به مدل ها علاقه داره و نامزدش علاوه بر این باید زیر 25 سال داشته باشه، باید مدل هم باشه! که خب با این اوصاف باید بگیم دیکاپریو همونطور که تویه انتخاب فیلم هاش خیلی سختگیر هست و تویه هر فیلمی حضور نداره، برای انتخاب شریک زندگیش هم بسیار سخت پسنده و استانداردهای خاص خودش رو داره. اما حالا هالیوود و بچه های غرب رو بیخیال بیایم سمت وطنمون و بازیگرهای وطنی عزیز که این اواخر حسابی خبر و حواشی راجبشون زیاد شده خصوصا راجبه ازدواج چندتا از آقایون شدیدا کاریزماتیک و گولاخ سینمای ایران، خب تا اینجا اوکی ولی یه نکته ای راجبه این دوستان وجود داره که دارن میرن سمت گزینش مدل ها، شاید بگین کدوم مل ها اونم تویه ایران؟ خب مدلینگ تویه کشور ما یه مقدار سخت هست و محدودیت های خودش رو داره ولی با این وجود یه عالمه مدل خوش قیافه و خوش قد و بالا داریم که آقایون بازیگر در حال درو کردنشون هستن و دیگه اون دوره ای بازیگرها اکثر با همکارهای بازیگرشون ازدواج میکردن گذشت، الان عرصه خیلی وسیع تر شده و با این ازدواج ها زمینه های هنری مخلفی دارن بهم گره میخورن! حالا تو این مقاله قصد داریم چندتا از این بازیگرهای مرد رو که خودشون هم در حد مدل هستن و رفتن سراغ ازدواج این مددلی رو براتون بگیم، پس با ما همراه باشید.

گل655

ازدواج محمدرضا گلزار و آیسان آقاخانی

خداوکیلی باورکردنی نیست که یه همچین روزی فرا رسیده و واقعی هست، ازدواج گلزار! دیگه همه میدونن که محمدرضاخان اولین بازیگر مرد پرحاشیه توی سینمای ایران هست که از اون موقعی که این آدم پاشو گذاشت تو سینما تا خوده الان راجبش حرف و حدیث وجود داره و هر دفعه این بنده خدا توسط شایعات ازدواج کرد مثلا یه بار خبر ازدواج با مهناز افشار بولد میشد، یه بار ازدواجش با الناز شاکردوست و... کلا این دوستمون یه جوری بوده که طرفدارای دختر هیچ وقت دوست نداشتن که ازدواج کنه و از اون طرف باقی دخترا هم که ازش بدشون میومد دوس داشتن که ببینن گلزار نارسیس بالاخره با کی ازدواج میکنه!

گلزار655

اما انتظارها به پایان رسید و همین اواخر یه خبر مثل بمب اینستا رو ترکونده که اصلا یه وضعیه بیا و ببین؛ حالا خبر چیه؟ خیره ایشالا، گویا حاج آقا گلزار قاطی مرغا شده! حالا این خبر از کجا آب میخوره؟ یه کلیپ تویه اینستا پخش شد که توی اون گلزار و یه خانمی که سرتا پا مانتوی سفید پوشیده بود انگار که از محضر در اومدن و مابقیش هم که مشخصه، اما عروس خانوم کیه؟ آیسان آقاخانی که متولد 76 در زنجانه و گویا از مدل های اینستاگرامی برای میکاپ هست و میشه گفت که صورت نچرالی داره و اما نکته ی شاخ دار این ازدواج اخلاف سنی زیاد عروس داماد هست که 20 ساله! یعنی الان که گلزار جان 46 سال دارن عروس خانوم 26 ساله تشریف دارن و اگر گلزار موقع جوونی و اون موقع که هر روز شایعه ی ازدواجش بود ازدواج میکرد و بچه دار میشد، بچه اش نزدیکای سن همسر فعلیش میشد! البته که گلزار هنوز واکنش خاصی به این موضوع نشون نداده.

گلزار45656

ازدواج بهرام رادان و مینا مختاری

یکی دیگه از بازیگرهای مردی که دم به تله ی ازدواج نمیداد بهرام رادان چشم قشنگ بود که خیلی شیک و مجلسی زندگیشو میکرد و برخلاف گلزار اینهمه شایعه متوجهش نبود ولی خب از اونجایی که بهرام رادان هم از بازیگرهای جذاب ایرانی هست، مسلما خیلی ها منتظر بودن که ببینن که سلیقه ی این خوشتیپ تویه انتخاب همسر چطوره! که خب رادان هم یه شوک به همه وارد کرد میگید چرا؟ چون ایشون هم بار دیگه ثابت کرده که دیگه کلیشه ها تمومش شده و دیگه مثل قدیم بازیگرها با همکاراشون ازدواج نمیکنن که هیچ اصلا براشون مهم نیست که همسرشون یه آدم معروف و سلبریتی باشه!

بهرام565

با این اوصاف خیلی شیک و مجلسی بهرام رادان ازدواج خودش رو با یه مدل تویه پیجش علنی کرد که بعد از این قضیه حسابی پیج حاج خانوم از سرریز فالوور ترکید و در حال حاضر خانوم علاوه بر مدلینگ لباس و میکاپ، طاح لباس هم هستن و برای خودشون یه برند مستقل هم دارن. اما عروس خانوم رادان علاقه ی شدیدی به سفر رفتن داره و عکس های حسابی هم از لوکیشن هایی که میره پست میکنه و البته تویه اکثرشون خبری از آقای همسر نیست که دیگه این اواخر صدای فالوورها از این غیبت طولانی آقای بازیگر تویه عکس ها در اومده بود و شایعه ی طلاق این دونفر به وجود اومده بود که رادادن با گذاشتن یه پست به مناسبت تبریک تولد همسر جان به این حرف و حدیث ها خاتمه داد، کلا بهرام رادان بعد از ازدواجش زندگی خصوصیش رو خیلی سفت و سخت چسبیده و دوس نداره که چیزی راجبش با دیگران به اشتراک بذاره.

بهرام5656

ازدواج شهاب حسینی با ساناز ارجمند

شهاب حسینی از بازیگرهای خوشتیپ و جذابیه که بیشتر دهه شصتی ها براش جون میدادن از بس که این مرد جذبه داره، شهاب خان همونطور که فیس قشنگی داره، یه سلیقه ی صدبرابر از اون قشنگ تر تویه انتخاب همسر داره، میگین چرا؟ خب مسلما همه تون میدونید که شهاب خان دو بار ازدواج کردن و ازدواج اولشون با خانوم پریچهر قنبری بود که اصلا تویه زیبایی رو دست نداشت این زن و مسلما کمتر کسی میتونست تویه زیبایی با این بانو رقابت کنه و آقا شهاب هم اونجور که در ظاهر نشون میداد حسابی دل در گرو عشق حاج خانوم داده بود و حتی  تویه اینستاگرام تنها کسی که فالو داشت زنش بود ولی بعد از یه مدت که خانواده ی حسینی رفتن آمریکا برای کار، خبر طلاق این زوج پخش شد و در کمال ناباوری این عشق تموم شد!

شهاب+حسینی (2)

اما خب شهاب خان خودشو از تک و تا ننداخت و یه بار دیگه سلیقه به خرج داد و اینبار هم حسابی ترکوند، هم زیبا، هم مدل و هم جوون! بله آقا شهاب تویه ازدواج دومش با ساناز خانوم که در حال حاضر 32 سال داره و یکی از مدل های زیبا و خوش قد و بالای ایرانی هست ازدواج کرد. ولی خب این ازدواج با وجود این که بین طرفدارها خیلی سر و صدا کرد از طرف خود آقای بازیگر خیلی عادی جلوه داده شد و این زوج اصلا اهل حاشیه سازی در این مورد نبودن و خیلی عادی و آروم دارن در کنار هم زندگی میکنن.

شهاب+حسینی (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها