|

فرزند دوم نگار جواهراین و رامبد جوان در آمریکا؛ خانوم چه اروپایی جیگر گوششو بغل کرده!

negar javaherian shayanews

نگار جواهریان همسر رامبد جوان می باشد که بنا به گفته ها و شنیده ها این زوج برای بار دوم بچه دار شدن منتها این بار در امریکا!

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- نگار جواهریان میدونید از بازیگری جذاب و دوست داشتنیه و تا به اینجای کار هم تونسته سوابقی درجه یک در کارنامه کاریش به ثبت برسونه. نگار جواهریان به مانند بسیاری از همکارانش در سریال های تلویزیونی نیز ایفای نقش داشته و ابتدای کارش رو با این جعبه جادویی شروع کرد، اما چیزی نگذشت که خانوم بازیگر رو بر روی پرده نقره ای دیدیم و نمایش خانگی. نگار جواهریان بعد از ازدواج با رامبد جوان نیز شهرتش بیش از پیش شد و میشه گفت این بانوی جذاب ایرانی مِن جمله هنرمندان واقعا هنرمندی هستند که با تلاش و اونچه که در استعدادشون داشتن به این جایگاه رسیدن نه پارتی های عجیب غریب. نگار جواهریان چند سالی میشه که با رامبد خان ازدواج کرده و تا به اینجا هم حاشیه داشته و هم نداشته که البته اگر هم داشته باز از محبوبیتش کم نشده.

اما باید گفت رامبد جوان این اولین باری نیست که ازدو.اج کرده و تا به حال سه بار پای سفره عقد نشسته، اما خب با نگار جواهریان اولین باری بود که طعم پدر شدن رو چشید! این زوج با فاصله سنی 11 سال یک فرزند دارند و تازگی هم شنیده شده که فرزند دوم اونها نیز در امریکا به دنیا اومده. این خبر توسط خود رامبد با تعریف یک داستان اطلاع داده شد و گفت رامیار بابا اومد. 

نگار+جواهریان

چیشد که چهره نگار جواهریان تا به این اندازه کلاس و هنرمندانه شد؟

نگار جواهریان همواره چهره ای زیبا و دوست داشتنی داره که سعی داشته تا طبیعی بودن فیسش رو حفظ کنه و به مانند بسیاری از همکارانش مثل خانومها نیوشا ضیغمی و بهاره رهنما و .... صورتی فضای نداشته باشه. البته که در این بین بحث اعتماد به نفس هم هست و نگار جواهریان دراین زمینه به شدت بلده کاره. حالا این یکی رو چرا گفتیم؟ چون هستند هنرمندانی باز هم به مانند خانوم بهاره رهنما که هم حرکتای مصنوعی تو فیسشون زدن و هم کیلو کیلو آرایش میکنن و هم فیلتاری اینستاگرام رو درو نمودن.

اما نگار جواهریان از همه این موارد به دوره و خب نمیشه گفت ایشون هنرمند تر از اوشونه، ولی خب باید گفت ایشون کلاس کاری هنرمندانش رو خیلی ببشتر حفظ کرده.

negarjavaheriian_305350714_1158575931722985_8385484817422305085_n

نگار جواهریان اینجوری نشون داد وااااقعا بازیگری رو بلده

از ظاهر نگار جواهریان که در بیایم و برسیم به اونچه که خانوم بازیگر به عنوان هنر داره، باید بگیم که ایشون یکی از هنرمندددد ترین بانوان و بازیگران سینمای ما هستند. میدونین چرا؟ چون آثاری همچون "حوض نقاشی" رو تو کارنامه کاری خود دارد.

نگار جواهریان و شهاب حسینی با بازی در حوض نقاشی و ایفای نقش دو کاراکتر سخت و عجیب تونستن نشون بدن متفاوت از اونچه که همه هنرپیشه ها بازی کردن هستند. این دو چهره که مثلا زوجی کم توان ذهنی هستند با اَکت و ظاهر و مدل صحبتی اینچنین کاراکتشون رو به تصویر میکشن که میتونه یرای یک فرد سالم خیلی دشوار باشه!

نگار جواهریان با خاتون زد رو دست شهرزاد

از آثار ماندنیه نگار جواهریان میشه به سریال نمایش خانگی "خاتون" اشاره کرد که نگار بانو نقش خود خاتون رو داشتند. این در حالیه که سریال "شهرزاد" با بازی ترانه علیدوستی حسابی سر و صدا کرده بود و محبوبیتی جذاب داشت، البتتتته تا جایی که خاتون دیده نشده بود و نگار جواهریان با خاتون تونست نظر کاربر رو بیش از پیش به خودش جلب کنه. 

ازدواج های عجیب غریب رامبد جوان پشت بند هم!

نگار هیچ، کمی هم با رامبد جوان و ازدواج های عجیبش همراه باشیم. رامبد جوان بعد از جدایی از همسر اول خود یعنی خانوم ماندانا روحی در بیست و هفتم اسفند 1387 با سحر دولتشاهی ازدواج کرد. اون تایم رامبد جوان در گروه تئاتر آتیلا پسیانی فعالیت می کرد و در صحنه تئاتر به واسطه دوستای مشترکی که با سحر دولتشاهی داشتن با خانوم بازیگر آشنا میشه و بعد از دادن پیشنهاد ازدواج به سحر دولتشاهی سراغ پدرش میره و با ایشون نیز صحبت میکنه و بعد هم مراسم خواستگاری انجام میشه!

اما رامبد جوان و سحر دولتشاهی پس از شش سال زندگی مشترک در سال 1393 در سکوت خبری از هم جدا میشن و تا مدت ها این خبر تأیید نشده بود و شایعات زیادی در این مورد در فضای مجازی پخش می شد.

تا اینکه سحر دولتشاهی در مصاحبه ای در سال 94 این خبر رو تایید کرد و گفت سال 93 براش سال شلوغ و پرکاری بود اما این سال در تنهایی لذت یخش سپری شد و من نه فقط به عنوان یک بازیگر بلکه در خیلی جهات دیگر هم رشد داشتم و یک رهایی جابی برایم در این سال اتفاق افتاد.

Untitled

سحر+دولتشاهی

رامبد جوان بعد از دو ازدواج ناموفق و پس از جدایی از سحر دولتشاهی سرگرم برنامه خندوانه میشه و دقیقا 2 سال بعد از این موضوع عکس هایی از رابطه صمیمی رامبد جوان و نگار جواهریان باعث میشه که شایعاتی در مورد اینکه این دو باهم ازدواج کردند بر سر زبون ها بیفته!

نخستین بار در تیر ماه 1394 یک سایت سینمایی خبر ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان رو تأیید کرد و نوشت این بازیگر در نمایش دیوار چهارم باهم آشنا شدن و تصمیم به ازدواج گرفتند. این خبر در برنامه سه ستاره عید نوروز سال 95 توسط رامبد جوان تأیید شد و رامبد جوان از نگار جواهریان به عنوان یکی از اعضای خانوادش نام برد.

Dg1YWZiNWVkM

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • میرزائی ارسالی در

    انصافاً رامبد جوان شاهکار کرد؛

  • ساره ارسالی در

    این همه ایران ایران ایران تورو دوست دارم داد زدی ،یه بچه ایرانی نداری .هر دو رو بردین خارج از کشور به دنیا اومدن ..خنده دار نیست ؟؟

  • مهراد ارسالی در

    فرزند اول توی کانادا ، فرزند دوم توی آمریکا ، عجب

  • شهروند ارسالی در

    مردم ایران ما خیلی کانادا و آمریکا رو دوست داریم

  • بی نام ارسالی در

    آفرین

  • محبوب ارسالی در

    احتمالا بچه سومش را نمیخواد

  • م.ج ارسالی در

    آقای رامبد جوان با نگار جواهریان صمیمی

  • فرشید کاظمی ارسالی در

    قدمش مبارک باشه.

  • حسین ارسالی در

    جالب.

  • Zarif ارسالی در

    رامبد و نگار قرار گذاشتند تو کشورهای غربی بچرخند و بچه به دنیا بیارن

  • مجيد ارسالی در

    عالی

  • خسرو ارسالی در

    عالی

  • آریا ارسالی در

    رامبد جوان .

  • علی ارسالی در

    رامبد جوان . 🤦

  • مردم ارسالی در

    چه کسانی سلبریتی هستند

  • منصور ولیپورحسنلویی ارسالی در

    عالی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی