|

استایلی نو از نگار جواهریان که سادگی رو تموم کرد؛ عروسی یونانی خانوم و همسرشو

negar javaherian shayanews

نگار جواهریان بازیگر مشهوریه که همیشه خواسته تا ساده دیده بشه و اینبار هم اینچنین شد و خانم بازیگر با استایل تمام عیارش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نگار جواهریان رو قطعا می شناسید، چرا که این چهره جذاب سینمایی تونسته تا به اینجای طول عمر کاری خود در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته باشه و محبوب دل بسیاری از مخاطبین قرار بگیره. نگار جواهریان خیلی ساله که میون اهالی سینما جایگاه خودش رو پیدا کرده و برخی هستن که با ازدواجشون حسابی بولد تر از پیش میشن و یه جورایی از نردبون همسر و یا خونوادشون میرن بالا، اما نگار جواهریان اصلا این چنین نبود که هیچ، تا پیش از ازدواجش اعتبار و جذابیت خاص خودش رو هم داشت.

آخه میدونید که همسر فعالیت نگار بانو آقای رامبد جوان می باشد که ایشون هم از بازیگران مطرح و کاربلد در این عرصه هستند. رامبد جوان البته که همسر قبلیش هم بازیگر بود و با توجه به اینکه چند سالی میشه از سحر دولتشاهی جدا شده، این روزا در کنار همسر ظریف و خوش چهرش لایف استایلی به دور از حاشیه داره که خب این خودش میتونه خیلی خوب باشه که یه زوج جنجال خاصی اطرافشون نچرخه. نگار جو.اهریان از چهره های نچرالمونه که به دست و قلم خدا قنع بوده و به سراغ تیغ جراحی بنده‌ی خدا نرفته. میگید نه؟ پس در ادامه تصویری از خانوم بازیگر مشاهده کنید که گویای موارد گفته شده هستند و استایلی ساده و در عین حال زیبایی دارند.

negarjavaheriian_280529859_1200082350810087_1615016147261017079_n

نگار جواهریان از هررر خوشگلاسیونی که خانوما انجام میدن فراریه!

قطعا چنین ظاهری رو ما برای زندگی روزمره استفاده می کنیم. شاید هم زمانی که خیلی علاقه ای به چیتان پیتان نداریم و جالبه که نگار جواهریان اون رو برای مراسم سینمایی انتخاب کرده و این میتونه نشون دهنده اول اعتماد به نفس خانوم بازیگر باشه و بعد هم ساده پسندی وی هم در میکاپ و هم در ترکیب بندی لباس.

میدونید که این روزا دیگه سینمای ما پر شده از لب و گونه های پروتزی و از طرفی هم بانوان دست آخر با آرایش های بسیار غلیظی که انجام میدن چهره ای عجیب تحویل مراسمات سینمایی میدن که خب اینهمه چندان جالب نیست! این در حالیه که نگار بانو هم نچراله و هم آرایش کمی میکنه و هم اعتقادی به فیلترای اینستاگرامی نداره و استایل هایی ساده موردعلاقشه!! در ادامه یه مقایسه ریز اما مفهومی داشته باشیم.

negarjavaheriian_173467001_495292918517419_2898452740369406242_n

نگار جواهریان و سابقه ای که بردتش به عرش!

از ظاهر نگار جواهریان که در بیایم و برسیم به اونچه که خانوم بازیگر به عنوان هنر داره، باید بگیم که ایشون یکی از هنرمندددد ترین بانوان و بازیگران سینمای ما هستند. میدونین چرا؟ چون آثاری همچون "حوض نقاشی" رو تو کارنامه کاری خود دارد.

نگار جواهریان و شهاب حسینی با بازی در حوض نقاشی و ایفای نقش دو کاراکتر سخت و عجیب تونستن نشون بدن متفاوت از اونچه که همه هنرپیشه ها بازی کردن هستند. این دو چهره که مثلا زوجی کم توان ذهنی هستند با اَکت و ظاهر و مدل صحبتی اینچنین کاراکتشون رو به تصویر میکشن که میتونه یرای یک فرد سالم خیلی دشوار باشه!

بدل عجیب نگار جواهریان در شبکه جم!!!

از دیگر موراد جالبی که در رابطه با نگار جواهریان میشه گفت، اینه که خانوم بازیگر به بدل ترکیه ای هم داره. این در حالیه که بسیاری از باریگران مثل خانوم لیلا اوتادی یه شبیه به خودشون رو تو هالیوود دارند، نگار بانو هم از اونجایی که چهره ای دست نخورده داره و یه جورایی هم بور به نظر میاد انگاری یه ته چهره ای به اونوریا پیدا کرده اما خب با زیر و بم ایرانیش!

uu

نگار جواهریان و رامبد جوان، از عروسی تو یونان تا زایمان در کانادا!

در ابتدای متن گفتیم نگار جواهریان و رامبد خان از چهره های کم حاشیه هستند. اما خب مگه میشه شما بازیگر باشید و حاشیه ای نداشته باشید؟ مثلا یکی ازاونها اینه که نگار جواهریان و رامبد جوان هر دو دی ماهی هستند و اولین بار تو فیلم جعبه موسیقی با هم همبازی بودن و بعد از هشت سال دست تقدیر اون ها رو به هم رسوند. فاصله سنی بین رامبد و نگار 11 ساله و این سلبریتی های خیلی محبوب جشن عروسیشون رو در یونان برگزار کردن که البته با حواشی هم روبه رو شد.

نکته جالب توجه اینه که این دو بازیگر خیلی علنی تمام کاراشون از عروسی تا خوش گذرونی و به دنیا آوردن بچه رو تو کشورهای خارجی انجام دادن و ظاهرا ایران موندشون فقط واسه بازیگریه و بس!

Dg1YWZiNWVkM

کمی بیشتر با نگار و رامبد

نگار جواهریان متولد 22 دی 1361 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که از 15 سالگی وارد تئاتر شد سپس صداپیشگی را تجربه کرد و حالا ترجمه می کند. رامبد جوان نیز متولد سال 1350 می باشد.

نگار+جواهریان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • روژان ارسالی در

    خیلیییییییییییییی خانم هنرمند و جذابی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی