|

میدونی نسبت زن بابک جهانبخش و زن بهرام رادان چیه؟ آبجی باجین یا کار دست دُکی شونه؟

زن بهرام رادان و زن بابک جهانبخش

بهارم رادان و بابک جهانبخش از هنرمندهای کشورمون هستن که به عاللت شباهت زیادی که همسران این دو نفر بهم دیگه دارن یه سری حاشی به وجود اومده.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزها هر سلبریتی که مردم همسرش رو بشناسن خصوصا در رابطه با سلبریتی های آقا حتم به یقین خانوم همسر حتما معروف میشن و فالوور هست که سرریز میشه به پیجشون و حتی مورد داشتیم که خانوم معروف تر از آقا شده با وجود این که حخودش سلبریتی نبوده و با این اوصاف یه جورایی سال های فعالیت آقا زیر سوال رفته! به عنوان مثال خانوم شاهرخ استخری که اولاش آقا اصلا از همسر رخ نشون نمیداد و قایمش کرده بود ولی وقتی خانوم اومد رو عرصه یهو یه جوری زد ترکوند که خود آقای استخری هم کامل با خانومش تویه این راه همکاری میکنه و زن وشوهر با پیج فمیلی شون حسابی زدن تو کار بلاگری و جیباشون رو از پول باد میدن!

حالا در این بین خانوم بهرام رادان و خانوم بابک جهانبخش هم هستن که خب بعد از ازدواج با این آقایون بسیار معروف شدن؛ در جریانید که وقتی خبر ازدواج رادان توسط خودش از پیجش منتشر شد خیلی ها تعجب کردن که بهرام رادان چطور با خانومی که اصلا معروف نبوده ازدواج کرده، ولی الان همون خیلی ها شدن طرفدار عروس خانوم و از طریق پیجش حسابی دنبالش میکنن و یا میدونید که همسر بابک جهانبخش زن دومش هست و ایشون یه بار تجربه ی طلاق و جدایی داشتن و بعد از مدتی بابک جهانبخش تو پیجش یه عکس کاپلی منتشر کرد و نوشت که به خاطر هرز نرفتن و هرز زندگی نکردن ازدواج کرده که خیلی ها فک میکردن ازدواج بابک جهانبخش بی رحمانه ست چون بچه اش قرار نامادری داشته باشه ولی در حال حاضر از ارتباط همسر دوم بابک خان با پسره بابک در تعجب هستن و به خاطر این رابطه ی خوبی که خانوم همسر تونستن با این بچه برقرار کنه بهش تبریک میگن، اما بین زن بهرام رادان و زن بابک جهانبخش یه ارتباطی هست که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

زن ها123

بابک و بهرام باجناق تشریف دارن؟!

این روزا کم کم داریم منقرض شدن نسل آدم های نچرال تویه ایران نزدیک و نزدک تر میشیم و این به خاطره اینه که جامعه ی امروزی خیلی وقت هست که سمت ظاهر بینی رفته و آدم ها رو اون طور که هستن قبول نمیکنه که هیچ طرد هم میکنه و خب به خاطر این موضوع خیلی ها برای این که اعتماد به نفس از دست رفته ی خودشون رو برگردوندن داخل یه لوپ عجیب و غریب میوفتن که هی عمل و عمل که بلکه با استانداردهای جامعه هماهنگ بشن، چقدر سختی و هزینه که تویه این راه صرف میشه البته که ما مخالف عمل های زیبایی نیستیم چرا که هر کسی میتونه هر جور که مایل هست زندگی کنه ولی بعضی ها با وجود این که به همچین عمل هایی نیازی ندارند به سمت این کارها سوق پیدا میکنن.

از طرف دیگه موضوعی که وجود داره اینه که همه کم کم دارن شبیه هم میشن که این موضوع یه ذره بیش از حد ترسناکه! قبلا یه بحثی تویه مجازی پیش اومده بود که میگفتن خانوم بهرام رادان و خانوم بابک جهانبخش شبیه هم هستن و به تازگی با استوری های مجزایی که این خانوم ها از خودشون منتشر کردن اصلا انگار با هم خواهر هستن! که خب میدونید که هر دویه این دوستان عمل های زیر پوستی داشتن ولی از اونجا که پیش دکتر خوب رفتن و مثل بعضی از شاخ های مجازی خودشون دست هر دکتری نسپردن تا از صورتشون پنج ضلعی دربیاره، بنابراین چهره هاشون با وجود عمل بسیار طبیعی و نچرال دیده میشه ولی احتمال این که پیش یه دکتر رفته باشن خیلی زیاده، چرا که این همه شباهت واقعا برگ ریزون هست، این عکس ها رو براتون گذاشتیم، نظر شما چیه؟ (سمت راست زن بابک جهانبخش و سمت چپ زن بهرام رادان)

زن ها56565

کمی بیشتر درباره مینا مختاری (همسر بهرام رادان)

مینا مختاری بلاگر اینستاگرامی هست که کار مدلینگ هم انجام میده و همچنین طراح لباس و صاحب مزونی به اسم میمو هست و خانوم حسابی عاشق سفر و گشت و گذار تویه لوکیشن های لاکچریه. ماجرای ارتباط بهرام رادان و مینا مختاری اولین بار تو سال 98 به دلیل اینکه این دو نفر تو مسافرت های زیادی کنار هم دیده شده بودن تو مجازی پخش شد و تبدیل به یه معما شد برای کاربرا و عکس های زیادی از این دو نفر منتشر میشد که معلوم بود این دو نفر تویه لوکیشن هستن ولی خبری از همدیگه تو عکساشون نبود تا این که تو بهار سال1401 این دو نفر یه ویدیوئه مشترک تو صفحه های خودشون گذاشتن که مهر تائیدی بود به این رابطه.

زنها46464

کمی بیشتر درباره پریا پرتوی (همسر بابک جهانبخش)

پریا پرتوی هم علاوه بر این که بلاگر هست یه پیج مانتو فروشی هم داره و حسابی سرش شلوغه، پریا خانوم و آقای جهانبخش هر دو ازدواج های دومشون بود که به پست هم خوردن، پریا خانوم قبلا یا حمید خندان یکی دیگه از خواننده های کشورمون ازدواج کرده بودن که به طلاق منجر شد و حاصل این زندگی نافرجام یه دختر به اسم نیلا هست که با مادر پریا خانوم زندگی میکنه و همون طور که میدونید بابک جهابخش هم یه پسر از ازدواج قبلیش داره که با خودش و همسر فعلیش زندگی میکنن. این زوج سال 96 بود که خبر ازدواجشون رو رسانه ای کردن و در حال حاضر فرزند مشترکی ندارند.

زنها466465

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی