|

بازیگرهای مرد دو بخته که هر دو بار هم دل بازیگرهای زن رو بردن؛ حتی هوو هم آووردن سرشون

ازدواج و طلاق بین بازیگرها یکی از بحث های جالب برای طرفدارهاست، چرا که یه چیزایی از سلیقه سلبریتی شون دستشون میاد و میفهمن چی به چیه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ازدواج تویه دنیای سلبریتی ها و آدم های معروف همیشه یه موضوع جذاب و در کل مورد بحث بوده و مردم اکثر مواقع عادت داشتن که قشر با همکارای خودشون ازدواج کنن و حتی خیلی از بازیگرها هستن که با وجود بالا رفتن سنشون خودشون اعتراف کردن که به خاطر این که هر کسی با شرایط کاریشون نمیتونه کنار بیاد قید ازدواج رو زدن و بیخیالش شدن، خب بخواهیم منطقی هم نگاه کنیم مسلما برای خیلی ها سخته که همسرشون وقت و بی وقت خونه نباشه و سر فیلمبرداری تایمش رو بگذرونه و حتی به این خاطر مجبور باشه بره شهرها و یا کشورهای دیگه و از اون گذشته خب همکاراهایی که دارن هم برای خانوم و یا آقای همسر میتونه اذیت کننده باشه، بنابراین سلبریتی ها ترجیحشون اینه که با افراد همتا و همکار خودشون برن تو رابطه.

البته که تویه سال های اخیر این کلیشه در حال از بین رفتن هستش و خیلی ها دیگه این موضوع براشون مهم نیست و میبینیم که ازدواج های افراد سلبریتی با افراد معمولی که حتی ممکنه از طریق پیج اینستاشون هم شناخته شده نباشن داره تبدیل به یه چیز عادی میشه مثل ازدواج سام درخشانی با همسرش. اما خب تو این بین هستن کسانی که هنوز هم ترجیحشون ازدواج با همکاراشونه اون هم نه یکبار بلکه دوبار! که خب موضوع طلاق سلبریتی ها هم بین مردم خیلی بولد هست و اکثر مردم معتقد هستن که زندگی های افراد سلبریتی دووم زیادی نداره و هر روز خبر ازدواج و جدایی یکیشون میاد! که خب مطمئنا این نگاه به خاطر معروف بودن اون هاست، چرا که افراد معمولی هم تویه زندگیشون میتونن تجربه ی چند باره طلاق و ازدواج داشته باشن، حالا در طول این مقاله میخواهیم درباره بازیگرهای مردی که تا الان دوبار ازدواج کردن و در هر دو بار هم انتخابشون بازیگرهای خانوم بوده، پس در ادامه با ما همراه باشید.

دوبخته458

امین حیایی و پیشینه اش تو ازدواج

امین حیایی که در حال حاضر 52 سال داره و حسابی برای مردم شناخته شده هست و بین اونا محبوبه، خصوصا بعد از حضورش تویه برنامه ی عصر جدید تویه تلویزیون این محبوبیت بیش از پیش حتی افزایش پیدا کرد. مسلما میدونید که امین حیایی یه پس داره به اسم دارا حیایی که خب بیست و خورده ای سن داره و که باتوجه به این موضوع باید گفت که امین حیایی از این بازیگرهایی بوده که نسبت به همکارای دیگه اش زود دم به تله داده و وقتی که تنها 22 سالش بوده، مزدوج شده و همسر اولشون یعنی مادر دارا، مونا بانکی بوده که خب ایشون هم قبلا بازیگر بوده و فعالیت های هنری داشته و البته الان هم خانوم تو این موضوع هنوز یه سری فعالیت های ریز داره، اما در نهایت داستان این دو نفر به طلاق ختم شد.

دوبخته45

اما داستان ازدواح آقای حیایی به اینجا ختم نشد و تویه ازدواج دومش هم ترجیح داد که یه خانوم بازیگر رو به عنوان شریک زندگیش کنارش داشته باشه و به همین خاطر تویه 30 سالگیش با خانوم نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد و تا به الان هم این زندگی پایدار بوده ولی این دو نفر فرزند مشترکی ندارن.

دوبخته5656

مهدی هاشمی و ازدواج دوم داستان دارش

مهدی هاشمی که در حال حاضر 76 سال داره، یکی از بازیگرهایی هست که میشه گفت در پیری معرکه گیری کرده. براتون بگیم از ازدواج اول آقای هاشمی که در سن 34 سالگی اتفاق افتاد و عروس خانوم کسی نبود جز گلاب آدینه که از بازیگرهای خوش سابقه و قدیمی ایرانی هست، این زوج یه دختر هم به اسم نورا دارن که ایشون هم مثل پدر و مادر تویه عرصه ی بازیگری دستی داره، نوراخانوم ازدواج کردن و این دو نفر رو صاحب نوه هم کردن و خب همه چی سره جای خودش بود تا این که یهو یه خبر مثل بمب ترکید.

دوبخته79

داستان از چه قرار بود؟ یه خانوم بازیگر به اسم مهنوش صادقی که شاید برای خیلی ها شناخته شده نباشه، یهو یه ویدیو از خودش منتشر کرد که یه ملت تسمه تایم پاره کردن به خاطرش، حالا محتوای ویدیو چی بود؟ خانوم بازیگر اعلام کردن که از سکوت خسته شدن و مایلن بگن که همسر دوم مهدی هاشمی هستن! به گفته ی خود این خانوم ده سال هست که از زندگی مشترک این دو نفر میگذره اما بالای بیست سال هست که این دو نفر با هم آشنا هستن و دختر و همسر اول مهدی هاشمی هم در جریان این ماجرا بودن. بعد از انتشار این ویدیو و تائید این موضوع یهو مهدی هاشمی بین مردم به یه چهره ی منفور تبدیل شد، چرا که باور کردنی نبود که ایشون سر بانو آدینه هوو بیارن! در حال حاضر ایشون دو تا دوتا زن دارن، اونهم از نوع بازیگرش، در حالی که خیلیا حتی یه دونه اش رو هم ندارن!

دوبختهخ566

 امین زندگانی و خوشگل پسندیش

امین زندگانی که در حال حاضر 50 سال داره یکی از بی حاشیه ترین بازیگرهای ایرانی هست که با توجه به چهره ی معصومی که داره، همیشه نقش های مثبت و خوب رو بهش میدن، اما این بازیگر بی حاشیه هم حتی تویه زندگی خصوصیش داستان ها و حواشی خودش رو داره، این بازیگر هم از اون دسته از آقایون هنری بوده که تو سن کم افتاده تویه خط ازدواج و تاهل و به همین خاطر وقتی 25 سالش بوده با مینا لاکانی که مثل خودش بازیگره ازدواج میکنه و نکته ای که هست اینه که خانوم لاکانی سه سال از امین زندگانی بزرگتره ولی خب این ازدواج دوومی نداشت و چند سال بعد به طلاق ختم شد و بعدش هم خانوم لاکانی برای همیشه از ایران رفتن.

دوبخته4646464

اما امین زندگانی بعد از این جدایی زمان طولانی رو مجرد موند و از تاهل فاصله گرفته ولی خب آدم بالاخره به اصل خودش برمیگرده و آقای زندگانی بالاخره تویه 40 سالگی برای بار دوم به ازدواج بله داد و با خانوم الیکا عبدالرزاقی زندگیه مشترکش رو تشکیل داد و تا الان هم این زوج به عنوان شریک زندگی کنار هم هستن ولی بچه ای ندارن. البته درسته که گفتیم آقا امین بی حاشیه هست اما تو گیر و دار کرونا بود که برای روحیه دادن به مردم یه چالش رقص گذاشت و مردم رو هم بهش دعوت کرد که این موضوع براش یه حاشیه ی ریز ایجاد کرد ولی خب بالاخره بعضی وقتا یه چیزایی از دست آدم در میره دیگه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها