|

رها و مهشید حیا کنید گوگوش و ابی رو رها کنید؛ فالش خونی اینا رووو سر پیری معرکه گرفتن!

Googoosh and ebi shayanews

خواننده های ایرانی که خارج از کشور زندگی میکنن، این روزا سعی میکنن که حتی با وجود کهولت سن، کنسرت برگزار کنن که برای مخاطب ها جالب نبوده.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- کلا تویه هر زمینه ای که آدمیزاد کار کنه بالاخره یه سن بازنشستگی داره و کم کم باید بیخیال بشه و بره که دوران فراغت از کار رو بگذرونه و چه خوب میشه که اگر کسی سلبریتی و معروف هست در اوج خداحافظی کنه و دوره ی بازنشستگیش رو شروع کنه، چرا که تویه بعضی از حوزه ها نمیشه که آدم تا لحظه ی آخر با همون کیفیت کاری قبل فعالیت کنه و بالاخره افزایش سن و عوارض اون یه مسئله ای هست که غیر قابل انکاره و در نهایت هم برای هر کسی پیش میاد حالا شاید یکی به خاطر سبک زندگی سالمی که داشته یه ذره کمتر بابتش اذیت بشه ولی در کل و به قول گفتنی شتری هست که در خونه ی هر کسی میخوابه!

حالا اگر دقت کرده باشید بعضی وقت ها یه سری از آدم های معروف هستن که به هیچ وجه حاضر نیستن که کوتاه بیان و عرصه رو ول کنن که یکی از این دوستان گوگوش جان تشریف دارن. گوگوش که از قدیم برای طرفداراش با آهنگ هایی که خونده خاطرات زیاده درست کرده و تویه قلب و ذهن مردمان این دیار کاملا موندگار هست و خواهد موند، اما خب افزایش سن گوگوش یه مسئله ای هست که هم خودش و هم طرفداراش باید اون رو قبول کنن، چرا که گوگوش دیگه مثل گذشته نفس نداره، البته که این موضوع ناراحت کننده هست که خب جایگزینی برای این صدا نخواهند داشت، اما چه خوب میشه که امثال گوگوش با ادامه دادن فعالیت هاشون، خاطرات خوبی رو که برای مخاطب هاشون ساختن رو خراب نکنن، حالا چرا اینو میگیم و داستان از چه قراره؟ با ما باشید تا در ادامه براتون بیشتر توضیح بدیم.

گوگو5656

پیری به گوگوش نساخته، رها بده یا آب و هوای کانادا

گوگوش که در حال حاضر 73 داره که خب باید بهش ماشالا گفت بابت این که خوب مونده به تازگی یه کنسرت تویه کانادا برگزار کرده که میشه گفت به معنای واقعی کلمه بد بود و خانوم کلا فالش خوندن! اگر بخواهیم که صادق باشیم خب این موضوع کاملا طبیعیه که با این سن و سال دیگه نفس و تارهای صوتی همراهی نکنن ولی چیزی که غیر طبیعی هست اینه که چرا گوگوش اصرار داره که تو این سن هنوز هم مثل سابق بخونه؟!

گوگو46464

همون طور که هممون میدونیم گوگوش جان علاوه بر این که تویه خوانندگی ید طولی داره، سلطان ازدواج های منجر به طلاق هم هست این بانوی صدا و این اواخر هم که خبر نامزدیش با رها اعتمادی از عوامل و مجریان شبکه منوتو حسابی به گوش میرسه و طرفدارای این خواننده رو شوکه کرده، چرا که رها اعتمادی 38 سال داره و تو حالت عادی و طبیعی جای پسر گوگوش هستش و در حال حاضر مدیر برنامه های این بانو هم هست و حالا خیلی ها نمیدونن که برنامه ریزی کنسرت های اینجوری برای گوگوش اونم تویه این سن، زیر سره رها هست و به طمع پول بیشتر و شهرت در کنار این خواننده هست که براش همچین کنسرت هایی رو بدون توجه به حالش برنامه ریزی میکنه یا خوده گوگوش با بالا رفتن سنش کنار نمیاد و علاقه داره تا جایی که عمرش یاری میده پول پارو کنه حتی شده به قیمت خراب کردن خاطرات خوشی که طرفدارهاش با آهنگاش دارن! البته که این افت تویه روند کاری گوگوش بعد از نامزدی با اعتمادی خیلی بیشترر به چشم میخوره، بنابراین خیلی ها این آقا رو عامل این افتضاح میدونن! نظر شما چیه؟

گوگو979

شهرت طلبی رها با شعرهای داغونش به هشتگ جداییش با گوگوش ختم شد

با وجود این داستان به وجود اومده خیلی از طرفدارها خواستار جدایی این خواننده از از رها شدن، چرا که اون ها نگران خواننده شون هستن حتی یه کارشناسی به اسم نیما حسنی نسب در این زمینه و با کنایه به همنشینی گوگوش با رها اعتمادی گفته که همونطور که مهشید زن ابی دلیل افت اون شده، رها اعتمادی هم دلیل افت گوگوش هست و این کارشناس و همکارانش در حوزه ی موسیقی تعدد کنسرت ها رو به علت درآمد بیشتر، باعث خراب شدن خاطرات طرفداران اون ها میدونن و به همین دلیل هم کاربرها در فضای مجازی برای جدایی هر چه زودتر این خواننده از رها خان و ابی از مهشید هشتگ رها-مهشید حیا کن، گوگوش- ابی رو رها کن، درست کردن که این موضوع یه دلیل دیگه هم داره اونم به این خاطر هست که رها علاوه بر همه ی کارهاش شاعر هم تشریف داره و شعرهاش رو میده که گوگوش بخونه تا یه جوری برای خودش بازار گرمی کنه و مشهور بشه ولی به نظر مخاطبا کیفیت این اشعار به قدری ضعیف و به دردنخور هست که پرستیژ کار گوگوش رو هم از بین برده و کاراش دیگه اصالتی نداره.

IMG_20230608_141225

وقتی مهشید و رها میشن بلای جون طرفدارا

خب حالا که حرف افت گوگوش به خاطره وجود رها خان تویه زندگیش نقل محافل شده، خیلی ها دوباره حرف مهشید و ابی رو کشیدن وسط که الا و بلا ابی خان رو هم این مهشید از راه به در کرد و داره مثل برده ازش بیگاری میکشه که از طریقش هم مشهور بشه و هم به پول برسه! آخه نقطه ی اشتراک مهشید و رها تویه زندگی این دو خواننده اینه که هر دوی اون ها شدن مدیر برنامه و یه جورایی افسار و ریش و قیچی تو دستای اون هاست و هر جا که بخوان میتونن برونن! چون ابی هم این اواخر کم اجراهای فالش نداشته که به نظر خیلی ها تنها هدف از این کنسرت ها پول بیشتر بوده و ابی و مهشید هیچ احترامی برای مخاطب قائل نبودن که خب حق هم دارن این فکرو بکنن.

ابی2 (1)

یعنی در کل میشه گفت که اکثر مخاطبای ابی از زن این بشر نفرت دارن و مهشید هم هیچ جوره کم نمیاره و همیشه و هر زمان دنبال یه راه میگرده که بیاد تویه چشم و دیده بشه حتی اگر در نظر مردم منفور باشه چون یه جورایی انگار شخصیت نمایشی داره این بشر! مثلا احتمالا یادتون باشه که این خانوم مغز متفکر برداشته بود عکس های خودش و ابی رو ادیت زده بود تا تموم چین و چروک ها رو از بین ببرده و جوون تر به نظر برسن، انگار کسی نبوده که بهش بگه زن حسابی عکس ها ادیت شدن واقعیت رو میخوای چیکارکنی؟! انگار کسی تا حالا ایشون رو اونجور که هست ندیده که سعی داره همچین کلک مسخره ای بزنه.

ابی3 (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چرا کسی بداد حیوانات بی دفاع و مظلوم گیاه خوار نمیرسه؟؟

  • مهد ارسالی در

    خوبه بخونه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها