|

جَوون سازی عجیبی که با هر حرکتش "صبا راد" سه سال سنش برگشت خورد؛ جهاز آشپزخونش از طلاس

saba rad shayanews

صبا راد مجری سابق و بلاگر حال حاضری می باشد که از هیییچ چیزی برای محتوا سازی چشم پوشی نمیکنه حتی پشه ای که دستشو خورده!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- خب دیگه این روزا به لطف اینستاگرلم خیلیا، خیلیای دیگه رو میشناسن و دیگه حتی این سرویس از گوگل جان هم زده جلو چرا که اونجا میرید سرچ میکنید و تصاویری قدیمی افراد میاد بالا و در اینستاگرام سرچ میکنید و زیر و بم آپدیت شده فرد در اختیارتونه! این روزا هم که دیگه بازار حواشی مجریان خانوم حسابی داغه؛ یکی از اونها صبا راد هستش که البته نه کشف حجاب کرده و نه مهاجرت! بلکه صبا راد در تو همین ایران خودمون حسابی جنجال به پا میکنه و میشه گفت اینکه بدون محو شدن حجاب و تو کشور بتونی اینچنین بولد باشی واقعا تحسین برانگیزه! البته که این جمله بیشتر کنایه به خانم مجری بود تا تعریف و تمجید، چرا که این روزا صبا راد رو می بینیم در حالی که از مجری گری به بلاگری رسیده و حسابی داره پول پارو میکنه.

میگین چجوری؟ خب مشخصه که با تبلیغات! صبا بانو با اجرا در برنامه "به خانه بر می گردیم" بود که دیده شد و شهرت یافت. اما از یه جایی به بعد یهو صبا بانو با ظاهری جدید و عجیب دست به مهاجرت زد و دوباره برگشت! اینکه چرا برگشت رو در ادامه بیشتر در رابطه باهاش صحبت میکنیم، اما ابتدا با صبلی خانوم "فالوورشا بهش میگن صبلی" آشنا بشیم که در صفحشون محتوایی جز نشون دادن زار و زندگی ندارند! در ادامه کمی محتوا سازی خانوم خانوما رو مشاهده می کنید.

Untitled

رویکردی که تبدیل شد به فخرفروشی! صبا راد و خوشمزه جاتش

اما جالبه که صبا راد کلا فضای پیجش رو با همین روند خاله بازی میبره جلو و درآمدی شگفت انگیز هم کسب میکنه! صبا راد در برنامه به خانه بر می گردیم هم تو بخش آشپزی مجری بود و خب جدا از اینکه خودش دستپختش خوبه، اگه از هر دستور یه نکته هم برمیداشت قطعا الان آشپزی خفن شده بود که خب باید بگیم بله شده! اصلا صبا راد در ابتدا پیجش رو با رویکرد آشپزی و آموزش باز کرد اما رفته رفته دیدیم که خانوم خانوما زدن تو راه و راستایی دیگر و خلاصه اینکه دیدن نون تو بلاگر بودنه و نشون دادن ریز به ریز زندگی رو! در عین حال میتونن غذا درست کردنشون رو هم نشون بدن اما در قالبی دیگر که در ادامه مشاهده می کنید تو این قالب هم فخرفروشی لازمه رو انجام دادن و هم رنگ و رخ غذاشون رو تو دید همگان گذاشتن!

صبا راد میگه نون دلشو میخوره! تبلیغات گرونش نون نمیارن؟

البته که این خاله بازی به همینجا ختم نشد و از اونجایی که صبا راد زده رو دست هر چی بلاگر قارچیه، می بینیم که خانوم خانوما به راحتی و تنها با گرفتن یکی دو تا عکس از خونه زندگی چطور جلب ت.وجه دارند. جالبه که تمام افراد با نوشتن یک جمله و گذاشتن جملات فلسفی در استوری ها فاز عرش فکری هم میگیرند و در نهایت در این بین با انتشار تبلیغات بسیار زیاد و مختلف، درآمدی بالا کسب میکنند. اگر یک خانوم باشید میدونید که بلاگر ها معمولا دابسمشی ویدیویی چیزی هم میسازن اما انگاری صبا بانو راحت ترین راه رو انتخاب کرده و تنها با انتشار روزمرگیش، تبلیغاتش هم بیشتر از باقی بلاگر ها می باشد!!

Untitled (1)

Untitled

صبا راد در استوری های جدید خود یه شصت هفتاد سالی جَوون تر شد که خب نشون میده دیگه خانوم خانوما برای بازدهی بیشتر در تبلیغات اغراق رو هم گذاشت تو جیبش، بس که برای هر معرفی کلی تعریف و تمجید داره!

Untitled+(1)

چیشد که صبا راد دست به مهاجرت زد ولی دید جیزه و برگشت!

اما در ابتدای متن به این موضوع اشاره کردیم که صبا راد مهاجرت کرد و خیلی زود برگشت. صبا راد مدتی بعد از رفتنش از صدا و سیما، در ترکیه دیده شد که البته با نام مهاجرت این حرکتو زد و حرف و حدیثاشم به جون خرید. اما انگاری این تایم به همون تایم رفتن ریحانه پارسا و جنجالات پویان مختاری یکی شد و بسیاری از سوژه ها در رابطه با مهاجرت و رفتن چهره های ایرانی شده بودند. همین شد تا صبا خانوم کامبک خورد که البته دلیل دقیقش رو نگفت ولی بسیاری از کاربران بر این نظر بودند که صبا راد نمیخواست تا با اون افراد یکی بشه!

اما صبا راد رو همیشه با استایل اتوکشیده و صااااف میدیدیم که خب بعد از خداحافظیش و البته ازدواج دومی که داشت یه جورایی به شدت تغییر گرد. حالا با صبا راد رو می بینیم که گاهی حتی اروپایی طور استایل میزنه و همسرش مانی رهنما هم همراهیش میکنه که خب اینجاست که باید گفت درست گفتت کبوتر با کبوتر باز با باز!

SABA-RAD-VAGHTESOBH-2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها