|

دوچرخه سواریه بی رحمانه "صبا راد" با هزار آراویرا؛ طبق طبق خوراکیای خوشمزشو!

saba rad shayanews

صبا راد از مجریای سابق تلویزیونه که حالا از هر قدمش پول درمیاره و اینبار خانوم خانوما رو دیدیم در حالی که با دوچرخه سواریش ترکوند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- صبا راد بازیگر نیست، حتی بلاگر اینستاگرامی هم نیست، بلکه مجری سابق تلویزیونه که این روزا می بینیم شده یه پا اینفلوئنسر اینستاگرامی که البته گاهی هم میزنه تو فاز بلاگری ولی خب در مجموع باید گفت آموزشی نداره و تنها فردی تاثیرگذار در اینستاگرامه! صبا راد قبلنا یکی از مجریای درجه یک صدا و سیما بود که با اجرا در برنامه "به خانه بر می گردیم" شهرت یافت. ناگفته نمونه که این برنامه هم به یمن ورود صبا راد شهرتی بیشتر پیدا کرد و اصلا خانوم خانوما و به خانه بر می گردیم شده بودن یه پا مکمل برای هم.

اما این روزا دیگه با بانو شال و روسری رو کشیده عقب و با استایل هایی نه چندان متعارف دیده میشه. این چهره که هنوز هم هوادارای خاص خودش رو داره، در صفحه اجتماعی خود تونست خیلی زود به اونچه که میخواست برسه و اصلا زندگیش رو از این رو به اون رو کنه. صبا راد که در ازدواج دومش با مانی رهنما رفت زیر یک سقف، حالا می بینیم که یک همپا برای رفتار های نه چندان جالب خود داره و همسرش نه تنها جلودارش نیست، بلکه انگاری پول اینستایی باعث میشه تا ادما خیلی از عقایدشون رو هم فراموش کنن! صبا راد بیشتر استوری مورچه ای میذاره و کمتر پست، اما اینبار دیدیم که خانوم مجری سابقِ ما دلشون هوای گویندگی و گذشته رو کرده و با انتشار یک ویدیو در پست ها از صدای دلنوازشون دوباره رونمایی کردند.

دوچرخه سواری صبا راد که خیلی کِشش داد!

خب گفتیم که صبا راد با استوری پیجش رو پر میکنه و این در حالیه که قطعا شما وقتی میخواید تو اینستاگرام فعالیت زیادی داشته باشید بااااید استوری زیاد منترش کنید. صبا بانو هم به جرئت میشه گفت از چهره های فعالی هستش که در این زمینه استادی برای خودش شده و روزانه با استوری های مورچه و تعداد بالا پیجش رو نگه میداره و مثلااا تولید محتوا میکنه. مثلا در ادامه مشاهده می کنید استایلی از صبا راد در حالی که تیپ ورزشی زده که بره برای دوچرخه سواری. اما قبلش اونقدری به قول خودش نصیحت کرد که شونصدتا استوری رو پر نمود!!

صبا راد رو این روزا می بینیم در حالی که خیلی اکتیو شده  هر جور دلش میخواد استایل میزنه، حتی گاهی عجیب و ناهنجار!

خوراکیای صبا راد و اطرافیان که واقعا برای فالوور مهمه!!

خب شاید براتون سوال بشه که صبا راد با چه موضوعاتی پیجش رو میگردونه که برای مخاطب جذاب به نظر اومده. همه ما میدونیم که این روزا شرایط زندگی مرفه به شدت سخت شده و حتی معمولی گذروندن هم آسمون نیست چه برسه به لایف استایل لاکچری. این در حالیه که صبا راد راه و بی راه از خوشمزه جات لوکس و گرون گرفته تا دور دورهای هزینه دار خود محتوا منتشر میکنه. اگه بخوایم با هم تعارف هم نداشته باشیم باید بگیم این رو هم همه ما میدونیم که تو اینستاگرام افرادی که بیشتر لاکچری بازیاشون رو نشون میدن و هرچه بیشتر عشق و حال و خوراک و عاشقانه های نه چندان واقعی و لباس های لوکسشون رو به تصویر میکشن، بیشتر جذب مخاطب دارند!

ضبا راد دقیقا از همین روند استفاده میکنه و حتی از یک سالاد و یا ناهار ساده هم برای قیافه گرفتن نمیگذره و جالبه که همه اینها هم بازدید میخوره! خب چرا؟

Untitled (2)

واقعا چقدرررر موضوع با اهمیتی بود که از سالادشون عکس گرفتن! خداروشکر که گرفتن قبل خوردنش و مارو از دیدن این سالاد محروم نکردن!!!!!!!

وقتی مهمون برنامه به صبا راد میگه نخوووور آبرمون رفت!

صبا راد اون موقع ها که هنوز مجری بود و تابع قوانین صدا و سیما، خب برخی موارد رو باید رعایت میکرد. اما سوتی هایی که خانوم خانوما داشت و خیلیم ناجور بود یکی از قسمت های این برنامه بود که ماه رمضانه و صبا راد که ظاهرا روزه نبوده حواسش نیست غذارو تست میکنه!

البته که اگه دقت کنید بنده خدا خانوم آشپز هم کلی متعجب میشه که چجوری صبا راد داره میخوره و انگاری میخواد بگه نخور آبرومونو بردی!

کمی بیشتر با صبا راد

صبا راد متولد 30 آبان 1359 در تهران ، مجری سابق تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته روانشناسی بالینی می باشد که در 18 سالگی در فیزیوتراپی کشف استعداد شد و کار خود را با رادیو آغاز کرد.

و مانی رهنما

مانی رهنما متولد 26 تیر 1350 در تهران، خواننده است. با یک پیانو به سمت موسیقی جذب شد و زیر نظر استاد بابک بیات آموزش دید و لقب مهندس صدا را از او گرفت، دو بار ازدواج کرده و تنها یک فرزند دارد.

Untitled (3)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    حالم ازش بهم میخوره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی