|

"ترلان پروانه" با چشماش تو ماشین لوکسش نگاه فالووراشو خیره کرد؛ خونوادگی ته پروتزن!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه همیشه به خودش و فیسش و تیپاش حسابی مینازه و همین شد که اینبار هم خانوم بازیگر با اَکت چه چشمایی دارم استوری گذاشت بازدید خور!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ترلان پروانه همیشه و همیشه این مدلی بوده که دوست داشته تا خودش رو به شدت با کلاس و برند گوش نشون بده. از آیفون دستش گرفته تا استایل ها و کتونی هایی که ازشون عکاسی میکنه. از کافه و خوراکیایی که میذاره تا مدل ماشین و سفرایی که میره همه و همه ته مایه لاکچری بودن داشتند و دارند. ترلان پروانه از بازیگرای خوش استعداد ایرانیه که از بچگی تو این عرصه بوده و قطعا اگه شما هم از سن و سالی کم تو یه فضا و کاری باشید بدون نیاز به توانایی و یا آموزش خاصی اون کار رو یاد میگیرن! اما این ناحقیه که بگیم ترلان پروانه اصلا استعداد نداشته و راستش رو بخوایم در نظر بگیریم خانوم خانوما به خصوص تو بچگیش واقعا خوب میتونست جلو دوربین عادی بیاشه و با توجه به اَکت و لحنی که داشت نشون میداد بازیگری تو خونش جریان داره!

ترلان پروانه اما حالا تبدیل به هنرمندی خاص پسند شده که هر نقشی رو قبول نمیکنه و تو تلویزوین هم که اصلا پیداش نمیشه و تنها پرستیژ و درآمد آنچنانی سینما و نمایش خانگی رو میخواد! ترلان پروانه در اینستاگرامش از یه سنی به بعد سعی کرد تا روندی مرتب رو پیش بره که در عین حال اون های کلاس بودنه هم شدیدا حفظ بشه. وی تصاویر بسیاری از خود منتشر میکنه اما اینبار ویدیویی کوتاه از چشمای خود در ماشین استوری کرد که منظوری خاص داشت.

وقتی ترلان پروانه خودش رو خاص میدونه بخاطر چشماش!

ترلان پروانه کلا بر این ادعاست که آرایش های فیسش رو برای هممممه جا حتی مراسمات مهم سینمایی خودش انجام میده. البته که تا به حال در رابطه با اینکه آموزش دیده یا نه صحبتی نداشته اما اونچه که مشخصه اینه که ترلان پروانه خیلی زیاد به چهرش اهمیت میده که چندان غیر طبیعی نیست و بازیگر باییید به ظاهرش برسه چرا که شغلش همون ظاهرشه!

اما موضوعی که هست اینه که ترلان بانو همیشه به چشماش خیلی مینازه و با توجه به اینکه به گفته برخی کاربران چشمانی گربه ای شکل داره، خود خانوم بازیگر هم بر این موضوع تاکید داره و میگه خدادادی از ابتدا گربه ای بوده و همونطور که تو استوری بالایی دیدین خانوم خانوما از چشماش میگیره ولی خب مثلا نمیاد از بینیش بگیره که!!

ترلان-پروانه

ادعای عجیب ترلان پروانه درمود چهرش که معلوم نیست توش چخبره!

اما جالبه که ترلان پروانه بر این اعتقاده که تا به حال عمل زیبایی انجم نداده که خب باید بگیم خانوم بازیگر اصلا و ابدا دروغ نگفتن! خب راست میگه دیگه عمل زیبایی نکرده و زیر تیغ جراحی نرفته، اما تا دلتون بخواد زیر سوزن پروتز رفته و با فیلترای مختلف همه کاری کرده!

ترلان پروانه از یه سنی به بعد به کل فیسش تغیر کرد و خب از اونجای که نمیتونست خودش ور مخفی نگه داره تو عکساش مشخص میشد که با لبهایی پر از ژل می باشد. این روند تنها برای خود ترلان نبوده و خانوم خانموما مامان جانشون رو هم کوبیدن و از نو ساختن. 

tarlan_parvanee_1613677251

ترلان+پروانه+

ترلان پروانه دختر ورزشکاری که بسکتبال و باله و اسب و دوچرخه و .... همرو بلده!

ترلان پروانه یه دختر ورزشکاره و به گفته خودش ورزش حرفه ایش بسکتبال هستش. دوچرخه سواری رو خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشه و بتونه دوچرخه سواری کنه خیلی لذت میبره. ناگفته نمونه که اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقشه.

البته گویا خانوم پروانه به رقص هم علاقه زیادی دارد. او پیشتر گفته بود کلاس های باله در آب را به اتمام رسانده ام و این ورزش مفرح و زیبا را هم خیلی دوست دارم اما به دلیل دلمشغولی هایی که دارم، نتوانستم آن را ادامه دهم.

Untitled (2)

نقش هایی که در سینما تنها توسط ترلان پروانه بازی میشن!

ترلان پروانه خودمون خیلی اتفاقی وارد بازیگری شد و ادامه داد و شد ترلان سینمای ایران. این چهره که حالا برای خود دارای اعتبار خاصی هستش اصولا تو فیلم و سریال ها نقش دختر خاصه رو هم داره. مثلا فیلم "فراری" رو به یاد دارید؟ و یا شاید هم همین "گربه سیاه"! "اختاپوس" و "آهوی پیشونی سفید" هم جذاب بودن نه؟

ترلان پروانه اما با توجه به اینکه تا به حال حواشی و حرف و حدیث های بسیاری هم در رابطه با ارتباطش با چهره های مرد داشته، باعث شده تا برخی بر این نظر باشند همیشه هم استعداد نیست که کلید خوشبختی ترلان پروانه هستش و گاهی پارتی بازیه بوده که خانوم بازیگر رو به اوج کار و دیده شدن رسونده!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • .... ارسالی در

    واقعا خدا عادله؟؟

  • Farid52 ارسالی در

    🤣🤣🤣

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها