|

وقتی "ترلان پروانه" با صورت پر پروتز شده یکی دیگه؛ خانوم تو لایوهاش چه عجیب و جسوره!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه از دهه هفتادیای باحاله سینماست که حالا می بینیم با ژل و تزریقات نه چندان نرمالش از باحالی دراومده و نافرم شده!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ترلان پروانه همیشه و در هر کجا که باشه شهرت خودش رو داره. حالا کجاش منظورمون چیه؟ یعنی ترلان پروانه ار دست بازیگرایی هستش که چه تو تلویزیون بازی کنه یکسری از مخاطبین می شناسنش و اگر هم در سینما و نمایش خانگی بازی داشته باشه مخاطبین این دو می شناسنش! البته که باید یادآوری کرد ترلان پروانه اصلا تو تلویزیون دیگه کلاهشم بیوفته نمیاد برداره چرا که خانوم بازیگر دیگه کلااااس کاریش رو در این حد نمیدونه و در حالی که می بینیم ترلان پروانه خیلی زیاد بر روی پرده سینما میره، چندان با تلویزیون حال نمیکنه و شهرت و درآمد کلان رو جای دیگری می بینه.

البته که درتس میبینه چرا که تو سینما و نمایش خانگی به مانند بنز پول پارو میشه و هنرمندان زیادی هستند که با احساس زرنگ بودن دیگه برنمیگردن تلویزیون که این اصلا درست نیست!! ترلان پروانه در اینستاگرام نیز فعالیت بسیاری داره و تو همون سن و سال خیلی بچگیش بود که جمع کرد و اومد سینما کاری. خانوم خانوما تو بچگی از خوش سرزبونا بود و حالا نیز اینچنین است و میتونه گزینه ای جذاب برای انتخاب کارگردانان باشه اما خب بای یکسری از نقشای خاص! شاید براتون سوال بشه یعنی چی که خب در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد اما ابتدا تصویر جدید از این چهره مشاهده می کنید که برای بار هزارم نشون داد بدون فیلتر اینستاگرام نمیتونه سلفی بگیره!!

Untitled

وقتی ترلان پروانه ژل زده از سبک کیلویی

اما این تنها نکته ای نیست کمبود اعتماد به نفس ترلان پروانه رو نشون میده خانوم بازیگر در حالی که تو این چند سال اخیر بارها با چهرش ور رفته و سوزن سوزنش کرده حالا ظاهرا رفته دوباره برای تمدید و قراره که یه چند صباحی ایشون رو با چهره ای عحیب ببینیم.

اما سوال اینجاست که ترلان بانو ایا با این تفاسیر احساس زیبایی هم دارن؟ شاید بگین مگه چیشد که خب در ادامه مشاهده می کنید تصویر تازه از ین چهره دهه هفتادیمون در حالی که لب هایی غنچه طور برای خود ساخته و با فیلتر هم بدترش کرده!

Untitled

اما ادعای عجیب ترلان پروانه در مورد اونچه که تو چهرش داره و نداره!

تصاویر رو دیدین؟ حالا جالبیش اینجاست که ترلان پروانه ادعا داره که هیچ گونه عمل زیبایی انجام نداده که خب حرفش درست و منطقیه اما تا به حال نگفته که من هیچ حرکتی نزدم و خدادادی هستم چرا که اگه بگه خودش رو ضایع کرده. ترلان پروانه تا به یه سنی که رسید دیگه زد تو کار تریپای شاخ که خب چهره از مهمترین قسمت های ظاهر خانوم بازیگر بود. همین شد تا ترلان پروانه بره و لبارو از خط به دو دایره تبدیل کنه که اتفاقا خیلیم رخ میاد با حجم این آیتم از صورتش! از طرفی قاچ گونه خانوم که به شدت مشخصه کات گونه زدن و زاویه فک، هم از مواردی هستش که چهره ایشون رو به شدت امروزی تر اما در عین حال مصنوعی کرده. ناگفته نمونه همونطور که در تصویر اولی هم مشاهده کردید ترلان پروانه چشم و ابرویی رو به بالا داره که این یکی رو ترلان پروانه ادعا داره خدادادیه!

WbHMidT2SK8p

دوستی بین ترلان پروان با خواننده رپ

قطعا میون سلبریتی ها اینکه چه سبکی استایل میزنن مهمه اما اینکه با کی میرن تو فاز دوستی و یا نامزدی هم خیلی واسه مخاطب جالب به نظر میاد. ترلان پروانه مِن جمله بازیگرایی هستش که خب به خاطر سن کم و فیس متفاوتش چهره های مشهور و سلبریتی های زیادی دم پرش میشن که البته سابقه نشون داده ترلان بانو هم چندان جواب منفی نمیدن و از اونایی که خوششون بیاد استقبال هم می کنند.

شاید فکر کنید که ترلان پروانه تو خفا و بدون هیچ سوتی کارش رو انجام میده اما بهتره دونید که خانوم خانوما حالا به جز مواردی که ازش با فوتبالسیت ها شنیده و دیده شده، با لیتو رپر مشهور هم سر و سری داشته و یا شاید هم همچنان داره.

این ارتباط به قدری قویه که بزی لیتو حتی واسه تولد ترلان که چند وقت پیش بود یه آهنگ هم خوند و دیگه ثابت کرد واقعا یه خبرایی بین این دو نفر هست که میشه به آینده اش امیدوار بود!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها