|

استایلی دیده نشده از ترلان پروانه پیش دوست و رفقا؛ پشت صحنه چه گَنگو زده بالا

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه از بازیگرای مشهوریه که البته مدتی میشه تو کارش کمرنگ شده و در عوض مافیا بازیش تموم بشو نیست!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ترلان پروانه بازیگر خوش فیس و مشهور ایرانیه که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته اما اونچه که از ترلان پروانه میدونیدم و دیدیم اینه که خانوم بازیگر اغلب نقش هایی خاص بهشون داده میشه جوری که انگاری نقش برای ترلان پروانه نوشته شده و بس. ترلان پروانه از 5 سالگی وارد این عرصه شگفت انگیزش و رفت جلو دوربین تااااا حالا که 25 سال سن داره و حتی میشه گفت از برخی بازیگران سن و سال دار هم قدیمی تره!

ترلان پروانه این مدلیه که خیلی به ظاهرش توجه نمیکنه و اگه بخوایم واقعیت رو هم در نظر بگیریم واقعا دختر باهوشیه چرا که بسیاری از بازیگران هم سطحش بودن به مانند خانوم فاطمیا بهارمست و یا روژان آریامنش که فسقلی بودن و بازیگر شدن اما دیگه ولش کردن به امون خدا و به اونچه که در زندگی عادی داشتن قانع شدن و یا شاید هم از شهرت فراری! اما ترلان بانو ظاهرا شهرتشو دوست داره که هیچ، بازیگری رو هم شغل اصلیش انتخاب کرد و براش کلی تلاش داشت چرا که ترلان پروانه تا وقتی که از نوجوانی به جوانی برسه کلی کلاس رفت و آموزش پیدا کرد. اما حالا می بینیم که خانوم بازیگر در فیلم و سریال دیده نمیشه و تنها شبهای مافیا هستش که برخی از چهره هاشو نشون میده در حالی که شخص تو حرفه اصلیش نیست!! ترلان بانو نیز فعلا این مدلیه و فقط تو مافیا میتونین پیداش کنید!

در ادامه تصویری از وی در پشت صحنه مافیا مشاهده می کنید.

campec.ir_s instagram 2023-5-29 story (1)

استایل تغییر کرده ترلان پروانه از قدیم تا به حال

ترلان پروانه خب در حال حاضر شرایط مالی بسیار خوبی داره و به خصوص با بازی های متعددی که در دهه نود داشت تونست هم خودش و هم خانوادش رو به درآمدی قابل لمس و درست حسابی برسونه. این روند در حدی بود که حالا ترلان بانو رو می بینیم در حالی که یا مدام داره استایل عوض میکنه و برند پوشیش رو در چشم کاربران فرو میبره، و یا شده هنرمندی دائم الگردش که یه پاش تو طبیعته و یه پاش توجهای لوکسی که شاید هر کسی نتونه بره.

tarlan_parvanee_122206177_870972473441652_3025203300182535632_n

سلیقه باحال و دوست داشتنی ترلان پروانه تو انتشار عکس!

اینکه یک استعدادی از بچگی تو خون و وجودت باشه و بتونی پرورشش بدی خیلی خوبه! بعضیا هستن که اصلا هنر تو ذاتشونه و میتونن در عین حال که یه شغل اصل دارن از دیگر انگشتاشونم هنر بریزه! 

مثلا ترلان پروانه علاوه بر بازیگری، به عکاسی هم خیلی علاقمنده! خانوم بازیگر به مانند بسیاری از بازیگران هم سن و هم جنس خود عکس هیا بسیاری از خود در اینستاگرام منتشر میکنه اما نه یِلخی و الکی پلکی! 

ترلان پروانه برخلاف خیلیا این مدلیه که به عکساش خیلی زیاد توجه میکنه. مثلات چه مدلی تو اینستا به اشتراک بذاره که ترتیب سه تاییشون درست و خوشگل باشه، و یا چجوری ژست بگیریه و چه لباسی رو برای اون فصل و اون حال و هوا بپوشه!

Untitled

بازیگری ترلان پروانه از 5 تا 25 سالگی!

گفته بودیم ترلان پروانه از بچگی تو سینما و تلویزیون بوده. خب این بازیگر جوان نه تنها در فیلم و سریال، بلکه برای تبلیغات تلویزیونی هم حضور داشت و خب از اونجایی که برای تبلیغات از بچهای خوشگل استفاده میشه، ترلان پروانه نیز بسیار بانمک و ناز بود.

خیلی ها بر این باورند که ترلان پروانه استعدادی در این عرصه نداره و با پارتی بازی داره ادامه میده. اما بهتره که ترلان پروانه در این فضا بزرگ شده! اگه بازیگرانی همچون سارا و نیکا فرقانی باشی و تنها برای یک سریال بازی کرده باشی، اونهم به دلیل اینکه چندین فصل شد و ادامه پیدا کرد، میشه گفت اون دختر جوان استعداد خاصی نداره چرا که دیالوک و حرکات خاصی هم نداشته! اما ترلان پروانه چنین نبوده و نیست. ویدیویی از کودکی ترلان در تبلیغ شامپو گلرنگ مشاهده می کنید.

تزریقات پشت هم ترلان پروانه همین تا 18 سالش شد!

ترلان پروانه جزو بازیگرای خیلی خوش چهره و دوست داشتنی به حساب میاد که تونسته هر نقشی رو به بهترین شکل ممکن ایفا کنه. اما این موضوع باعث نشده تا از اینکه بخواد به عنوان یه فرد معمولی به سر و شکل ظاهریش نرسه و نزنه تو کار عمل های زیبایی.

البته چیزی که خود ترلان خانوم بهش اذعان داشته اینه که هیچ عمل زیبایی نکرده؛ ولی مگه میشه این حجم تزریق تو ناحیه گونه و زاویه فک و کات گونه ای که تو صورتش داره موج میزنه رو نادیده گرفت و به چشم یک نچرال فیس به خانوم بازیگر نگاه کرد. ترلان پروانه با همین چهره متفاوت و چشمای با فرم خاصش تونسته خیلی طرفدار واسه خودش دست و پا کنه که بعضیاشونم اینقدر معروف و خفن هستن که باورکردنی نیس بشه این همه آدم از رشته های مختلف رو به سمت خودش کشونده باشه!

R1157013

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی