|

سلفی شاعرانه پیمان قاسم خانی و زنش روی هرچی زوج کم کرد؛ اختلاف سنشون ربع قرنه

mitra ebrahimi shayanews

پیمان قاسم خانی نویسنده جذابیه که خونوادش هم کلی هواخواه دارن به همین علت اینبار نیز تصاویر دو نفره با خانومش مثل همیشه مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بهاره رهنما رو می شناسید؟ خب قطعا بله! حالا شوهر اولیش چی؟ پیمان قاسم خانی رو هم می شناسید؟ احتمالا ایشون رو هم بله، چرا که پیمان قاسم خانی یکی تاز بازیگران و البته نویسندگان به شدت جذاب ایرانیه که سوابق درخشان و پرمخاطبی رو تو کارنامه کاریش داره. پیمان قاسم خانی خیلی ساله که تو این عصه در حال فعالیته و گرچه که بیشتر پشت صحنه حضور داشته، اما میشه گفت تاثیرگذاری خیلی خوبی بر روی هنر فیلم و سریال کشورمون داشته به خصوص در زمینه طنز!

اما از کار و بار این چهره ها که بگذریم و برسیم به لایف استایلشون باید بگیم که پیمان خان چند سالی میشه که از بهاره رهنما جدا شده و با همسر جدید و جوانش خانوم میترا ابراهیمی زندگی خوش و خرمی داره. چرا میگیم خوش و خرم؟ چون قطعا لایف استایلی که پر از حاشیه نباشه و هر روز جنجالی جدید ازش در نیاد و همش وسط اینستاگرام پهن نباشه، از مشکلات کمتری برخورداره! جالبه که میترا ابراهیمی اصلا چنین اخلاقیاتی نداره و تنها گاهی همراه با همسرش پیمان قاسم خانی پست و استوری هایی منتشر میکنه که خب نمیشه ازشون خرده گرفت، بالاخره همسرشه و همه زندگیش! مثلا در ادامه تصاویری جدید از این زوج مشاهده می کئید که به دور از هرررگونه فخرفروشی و چیتان پیتان و فیلتر و ژستای خاص هستش و مورد توجه کاربران قرار گرفت.

mitraebrahimi_343576956_1609800739522857_2037458481059193372_n

mitraebrahimi_343414316_1687847924987151_7883101730189854634_n

mitraebrahimi_343284335_1878489589175372_3126832114828139131_n

بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی تو ازدواج دو یک افتاد جلو!

اما جالبیه این روابط میدونید کجاش بود؟ اینجا که خانوم بهاره رهنما بعد از طلاق با سرعتی تمام، رفتن سراغ همسر دوم و انگار نه انگار که 24 سال زندگی مشترک داشتن، با لباس و عکس هایی که برای عروسیشون بود مورد تمسخر قرار گرفتن! گذشت و گذشت تا اینکه خانوم بازیگر دهه پنجاهیه ما با همسر جدیدش هم یه چند سال کوتاهی زندگی کرد و از دومی هم طلااااق! 

اما پیمان قاسم خانی تازه نیمه گمشدش رو پیدا کرده بود و با و.جود اینکه ایشون هم زد تو فاز عروسی گرفتن و عکس های این مدلی، اما خیلی شیک برگزار شد و همسرش رو که ازدواج اولشونه، شیک و زیبا آورد خونه بخت!

اما خب این رو هم بگیم که اصلا امکان نداره شما چهره ای مشهور باشید و بدون هیچ قضاوتی زندگی کنید و همین شد که سن و سال عجیب و فاصله داره پیمان و میترا هم رفت تو حاشیه!

حواشی+اینستاگرام

اینجوری بود که میترا بانو حضورش رو تو زندگی قاسم خانی علنی کرد!

زوج آروم و بی سر و صدای ما 24 سال با هم اختلاف سنی دارند که خب فاصله کمی هم نیست و یه عالمه حرف و حدیث برای اونها خرید.

تو نیمه دوم دهه نود بود که میترا ابراهیمی خبر ازدواج خود را با متنی بسیار جذاب اعلام کرد او در اینستاگرام خود نوشت:

"و آن کسی که نیمه‌ی من بود به درون نطفه من بازگشته بود و من درآینه می‌دیدمش که مثل آینه پاکیزه بود و روشن بود و ناگهان صدایم کرد و من عروس خوشه‌های اقاقی شدم....

امسال تولدی_دیگر بود"

 yf

پرده برداری میترا ابراهیمی از یک اخلاق خصوصی پیمان قاسم خانی!

قطعا وقتی شما همسر یک فرد مشهور میشید خواسته یا ناخواسته شهرت پیدا میکنید. میترا ابراهیمی نیز اینچنین شد و حالا هوادارای بسیاری داره. خانوم خانوما در پیج اینستاگرامی خود که فعالیت کمی هم نداره، گاهی پرسش و پاسخ هایی میذاره که برای مخاطب جالب به نظر میاد.

مثلا مدتی پیش بود که در پاسخ به سوال یک کاربر از یک اخلاق خصوصی پیمان قاسم خانی پرده برداری کرد. 

Untitled

خانوم هیچ، خواهر خانوم جذابه پیمان قاسم خانی هم اومد وسط!

پیمان قاسم خانی و میترا خانوم یه پاشون ایرانه و یه پاشون اروپا اما با این حال از زوج های آروم و کم حاشیه ای هستند که چندان هم اهل جار زدن و خودنمایی نیستند! پیمان و میترا رفاقتی صمیمانه با مارال فرجاد نیز دارند و حتی تا به حال تصاویری بسیااار نزدیکی هم ازشون دیده شده که حرف و حدیث دار بود اما خب از اونجایی که بازیگرن و راااحت، این موضوعات ه به راحتی فراموش شد! مارال فرجاد بازیگر مشهور که قطعا می شناسیدش مدتی پیش چهل ساله شد. به همین منظور تصویری از وی به همراه دوستای جیک تو جیکش منتشر شد که البته خواهر خانوم پیمان خان هم تو عکس هستند و برخی از کاربران همیشه در صحنه جذب آبجی خانوم شدند!

Untitled (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها