|

تریپ لب دریایی زنِ پیمان قاسم خانی وقتی خیلی جَوون تر از آقاشه؛ دُخی بهاره چه چسبیده!

mitra ebrahimi shsysnews

میترا ابراهیمی بعد از اینکهع همسر پیمان قاسم خانی شد حالا حسابی شده مشهور و با استایلای مختلف هر توجه به سمت خودش میجلبه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید میترا ابراهیمی رو بشناسید و شاید هم نشناسید اما دیگه قطعا رو بهاره رهنما کاملا شناخت دارید چرا که این چهره از بایگرای مشهور سینما و تلویزیونه که چند سالی میشه از همسر اولش پیمان قاسم خانی جدا شده. پیمان قاسم خانی هم بعد از طلاق مدتیه که با میترا ابراهیمی ازدواج کرده و خب از اونجایی که دیگه حالا متوجه شدین میترا خانوم رقیب عشقیه بهاره شاید براتون عجیب به نظر بیاد! پیمان قاسم خانی با وجود اینکه سن و سال کمی نداره اما همسری جَوووون و جذاب به نام میترا ابراهیمی اختیار کرده و در آروم ترین حالت ممکن داره زندگی می کنه و اصلا شبیه به لایف استایل بهاره بانو پیش نمیره.

میترا ابراهیمی انگاری مشکلی با این موضوع نداشته که در ازدواج اولش با مردی که قبلا 24 سال زندگی مشترک داشته و سنشم کلی بیشتره ازدواج کنه؛ اما موضعی که هست اینه که حتی اگه شما خودتونم به دنبال حاشیه نباشید، حاشیه به دنبال شماست و سایه به سایه تعقیبتون میکنه. میگن کبوتر با کبوتر باز با باز و خب همینجا متوجه میشیم که پیمان و بهاره اصلا بهم نمیومدن و در عوض میترا و قاسم خانی شبیه به هم هستند چرا که هر دو خلقیاتی آروم دارند که علاقه ای به دیده شدن های جنجالی ندارند. در ادامه ابتدا صویری از میترا ابراهیمی مشاهده می کنید که در کنار دریا هستند و استایلش مورد توجه و تعجب کاربران قرار گرفت.

Untitled

وقتی خانوم خودش روانشناسه ولی با سن نوح ازدواج کرده!

میترا ابراهیمی روانشناسه و یکسری اخلاق خاص داره که اصلااا شبیه به بهاره رهنما نیست. البته که اگه راستش رو بخواید انگاری پیمان خان کلا خاص پسند هستند چرا که همسر اولشون هم خاااص بود اما خب یه مدلای دیگه. میترا ابراهیمی مِلو و یواش زندکی میکنه و بهاره غلیظ و پر سر صدا!

اما جالبه که یکی از کاربران برای عکس میترا بانو به این موضع اشاره کرده بود که روانشناسا میگن اختلاف سنی زن و شوهر بیشتر از 5 سال چندان خوب نیست اما این خانوم روانشناس 25 سال از پیمان کوچیکتره و عین خیالش نیست!!

Untitled (1)

داستان عشقولانه و آشنایی پیمان قاسم خانی با زن دوم!

قطعا داستان اینکه چهره های مشهور چجوری با هسرشون آشنا شدن برای مخاطب جالب به نظر میرسه و به همین جهت هم میترا ابراهیمی در پاسخ به این سوال که چجوری با پیمان خان آشنا شده جواب داد: 

زمانی که می خواستم مستند کامی را بسازم ، چون اسم شناخته شده ای نداشتم کسی حاضر نمیشد تهیه کننده این مستند شود ، با استفاده از "حامی جو" توانستم کلیپی را در مورد معرفی این مستند تهیه و منتشر کنم ، و از همین طریق توانستم با پیمان قاسم خانی آشنا شوم .

مستند "کامی" با تهیه کنندگی پیمان قاسم خانی و آهنگسازی "پریا قاسم خانی" و همچنین تدوین مستانه مهاجر ساخته شده است . البته که میدونید پریا قاسم خانی دختر بهاره و پیمان هستش که انگاری علاقه وفری هم به زن بابا داره!!

میترا ابراهیمی و دختر بهاره رهنما
میترا ابراهیمی و دختر بهاره رهنما

وقتی میترا با پیمان قاسم خانی میشه شاخ دو عالم!

یکی از مواردی که نظر خیلیا رو درباره زن پیمان قاسم خانی یعنی میترا ابراهیمی به سمت خودش جلب میکنه اینه که خانوم خانوما قبل از اینکه بخواد با پیمان خان ازدواج کنه اینقدر تو فضای مجازی فعال نبود و مدام در حال انتشار عکسای رنگ و وارنگ نبوده. ولی حالا خانوم دکتر ابراهیمی تبدیل شده به یکی از شاخای فضای مجازی که همه جوره سعی داره با تیپ و استایلاش، یا حتی با فازای جورواجوری که در کنار همسر گرامیش میگیره به شهرتی بیشتر برسه.

mitraebrahimi_1613173020

کمی بیشتر با میترا ابراهیمی

میترا ابراهیمی متولد سال ۱۳۶۹ است و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته روان‌شناسی پشت سر گذاشته است؛ اما او در سینما نیز فعالیت دارد و تاکنون چند مستند ساخته است.

میترا ابراهیمی خبر ازدواج خود را با متنی بسیار جذاب اعلام کرد او در اینستاگرام خود نوشت:

"و آن کسی که نیمه‌ی من بود به درون نطفه من بازگشته بود و من درآینه می‌دیدمش که مثل آینه پاکیزه بود و روشن بود و ناگهان صدایم کرد و من عروس خوشه‌های اقاقی شدم....

امسال تولدی_دیگر بود"

peyman-vaghtesobh

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی